hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eget bilde-forum
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Eget bilde-forum
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ullsokken

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  19:38:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Det syns jeg hadde vært morro.

Hva syns dere?

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 26/11/2005 19:38:40

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  19:50:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hva mener du????
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  20:24:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
hm, bilde forum? hvordan skulle det hvert da? diskutere bildene da eller?
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 26/11/2005 :  20:34:43  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Å legge ut bildene, få andre til å kommentere og for kosens skyld=)
Syns det hadde vært koselig jeg, men vi har jo VIP itl å legge ut bilder da.
Allikevel syns jeg det var en god ide, til å få kommentarer på bilder..

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  21:10:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hadde vært litt koselig ja

Men så er det dette med hvor stor plass dette tar osv..

Therese
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  23:38:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Helt enig! Knall ide :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  00:09:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg kan legge ut et eksempel på hvordan et bilde-forum -kan- være: http://www.screammagazine.com/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=15

Akkurat nå var det fryktelig mye svada på det forumet, men jeg håper dere fatter poenget likevel. Siden jeg er på begge forumene vet jeg at vi på hestemarked.no har en litt annen tradisjon på forumet enn det der..

Man kan legge ut bilder av hva som helst.
- Kanskje du har noen bilder fra stevnet/utstillingen du var på i helga? Var noen andre MIX-ere der? Noen som har tilbakemeldinger på bildet/bildene?
- Legg ut bilde av verdens fineste hest (ku, sau, lama..)
- Utsikten fra soveromsvinduet ditt
- Morsomt bilde av noe, sa du?
- Alle andre bilde-tråder

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 27/11/2005 00:14:13 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  14:33:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
kan vi ikke bruke dette emnet til bilde-forum?
slik at vi legger ut et bilde om gangen så komentere vi det?
kan kansje legge ut 1 bilde dagen??
det hadde vært koselig

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  14:57:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Bra ide.:)*tommla opp*
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  15:06:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Følger opp forslaget jeg;)

-edit- får vel slette da siden interessen er så laber.

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 27/11/2005 17:26:14 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  16:26:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
men hvordan legger man med bilder???

Olithyon

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  16:45:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
men hvordan legger man med bilder???

Opprinnelig postet av horses girl

Du skriver bare (img) adresse til nettsiden hvor bildet ligger og (/img).
Bytt ut () med [].

Du kan legge ut bilder på nett på eks www.tinypic.com. Kopier bare da hele feltet der der står "img" foran og lim det inn i tekstfeltet i svaret ditt her på mixen.

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 27/11/2005 16:46:25 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  16:49:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Følger opp forslaget jeg;)

Her er et bilde jeg tok i høst av utsikten fra verandaen. Bruker å ta bilder året rundt når jeg fanger inn spesielle lys osv fra de ulike tidene på døgnet/årstider. Jeg har kun et vanlig kompaktkamera; men syntes bildet ble bra likevel. Noe redigert pga parkeringsplass som kom med på bildet:P Ser også at det er noe av verandaen som er kommet med nederst i høyre hjørne; men det kan jo fort fikses på da. Noen kommentarer?

Opprinnelig postet av christine26.

Et pent bilde, men som du sa: Litt veranda der nede i hjørnet.. Flink til å ta bilder du..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 27/11/2005 :  16:56:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det virkelig nødvendig med eget bilde-forum også så lenge de fleste har vip da?
Jeg tenker også litt på server-kapasiteten her på hm og brukervennligheten for de som ikke har bredbånd.
Syns det jevnt over er nok server-problemer her jeg og lang laste-tid..

I tilegg synes jeg personlig det blir for mye sån; <se på hesten min i den nye grima>..Og så er det 10 bilder fra alle tenkelige vinkler med ny grime på.

Har sett lignende på et annet forum, og for meg som ikke har noen interesse av å legge ut en haug med bilder av hesten min så lenge jeg har vip, blir det gørr-kjedelig og noe "fjortis".
Det har lett for å bli de samme "overfladiske" kommentarene (åh gud så skjønn-Wow!..osv.osv.) hver eneste gang det blir lagt ut noe nytt.
Gjerne de samme brukerne også som både legger ut og kommenterer bildene. Det kan bli litt for mye liksom.

Så lenge absolutt alle har tilgang her på hestemarked på å få legge ut så mange bilder de bare orker av hesten sin og alt annet på vipene, synes jeg at et eget Bilde-Forum i tilegg, bare vil "oppta plass" og redusere hastigheten.
Bare min personlige mening.

Redigert av - xxxx den 27/11/2005 17:00:07 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  16:59:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Her er 2 av mine bilder.. Elsker å ta naturbilder.. Det første er tatt med digitalkamera (gamlehesten min på beite høsten 03), det andre med mobilen (fra Galdhøpiggen, Norges høyeste fjell)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  17:01:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hva med å legge ut andre typer bilder her? F.eks. av natur osv...
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.08 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.