hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er det noe ikke jeg har fått med meg, eller?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Er det noe ikke jeg har fått med meg, eller?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  06:57:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette med julekalenderen? Hva skjedde egentlig? Har de trukket noen vinnere eller? Er litt forvirra når jeg leste det emnet til Roxira.. Kanskje jeg som følger lite med?
Isabel og Perla for alltid <3
Redigert av - Isabel och Perla den 29/12/2005 07:14:25

MIX

Skrevet - 29/12/2005 :  10:47:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi vil trekke ut noen vinnere som får et fleecedekken hver.
MIX, administrator Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  12:04:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi vil trekke ut noen vinnere som får et fleecedekken hver.

Opprinnelig postet av MIX

Var litt i tvil jeg og..
Men det er bra det, MIX..
Stå på

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/12/2005 :  19:57:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkars Mix. De må bøye seg for overmakta. De er vel lei av alt maset så de gir ut noen dekken for og bli kvitt det.

Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  00:08:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg mente ikke å mase. Hvem mente du jeg skulle hendvende meg til? Det må da være lov å spørre! Kan ikke se noen plass at jeg maste, kun et enkelt spm; om det var trukket noen vinnere!
Synes du det er mas så er det ditt problem!

Isabel og Perla for alltid <3
Redigert av - Isabel och Perla den 31/12/2005 03:45:19 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/12/2005 :  00:51:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg mente ikke å mase. Hvem mente du jeg skulle hendvende meg til? Det må da være lov å spørre! Kan ikke se noen plass at jeg maste, kun et enkelt spm; om det var trukket noen vinnere!
Synes du det er mas?

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Du er jo ikke den eneste som har mast akkurat.

Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  01:21:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Synes du det er mas?

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Du er jo ikke den eneste som har mast akkurat.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jeg har jo ikke en gang maset! Jeg spurte dere som er her inne, er det ikke lov?

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  10:21:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Isabel och Perla: jo det er helt lov. Men Kristine lar det stortsett gå sport i å være misfornøyd med det meste (iallfall alt som har med siden å gjøre, og ganske ofte med oss andre brukerne).
Så det går helt fint at du spurte :-)

Guro
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  11:43:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Takk, Guro. Det er kraftig misforstått om man tror at "De må bøye seg for overmakta. De er vel lei av alt maset så de gir ut noen dekken for og bli kvitt det.". Hvem er forresten overmakta? Det er iallfall ikke oss brukere..

Annonsering av premier ble vel gjort i forbindelse med at julekalendern ble satt i drift. Og julekalendern var vel planlagt på flere områder før alle vi brukere kjente til den. Også premier..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  14:06:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utrolig dumt at enkelte ikke kan komme med spørsmål ( i en hyggelig tone ) uten at det kommer spydige svar.
Begge trådene angående premien i årets julekalender ble like synes jeg.
Hvem er det egentlig som har masa da?

Flott at mix ordna opp, tror ikke det var "overmakta" som ordna det.
Såpass kreditt gir jeg de som driver Hestemarked!
Stå på dere gjør en flott jobb.

Har faktisk vært med i en konkurranse der det aldri ble gitt ut premie, og vet at det er irriterende.
NAHF har hatt konkurranser i bladet sitt som har strekt seg over flere nummer.
De har satt inn bilder av gamle og nye, kjente og ukjente arabere, og konkurransen het Hvem er hvem.
Hvert bilde hadde 3 svaralternativer.
Jeg og datteren min brukte timesvis på nettet, leita bilder og sammenligna.
Premien, et håndlaget showhodelag til 2500 kr, skulle deles ut på årets show på Hønefoss ( dette var i 2004 ).
Men det ble aldri offentliggjort noen vinner, heller ikke i bladene etterpå.
Fikk vite at det var for få deltagere.
Men det stod da ingen begrensning i konkurransereglene.
Synes det var kjipe greier, og faktisk ganske frekt...

Anette Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/12/2005 :  15:30:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Takk, Guro. Det er kraftig misforstått om man tror at "De må bøye seg for overmakta. De er vel lei av alt maset så de gir ut noen dekken for og bli kvitt det.". Hvem er forresten overmakta? Det er iallfall ikke oss brukere..
Opprinnelig postet av spoff

Overmakta, alle de som sitter spent ved postkassen og venter på et dekken.

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  15:46:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stakkars Mix. De må bøye seg for overmakta. De er vel lei av alt maset så de gir ut noen dekken for og bli kvitt det.

haha tror ikke vi skal innbile oss at vi er overmakta her gitt
men fleecedekken ble jo lovet ut før jul, så må da være lov å spørre.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/12/2005 :  16:56:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Isabel och Perla: jo det er helt lov. Men Kristine lar det stortsett gå sport i å være misfornøyd med det meste (iallfall alt som har med siden å gjøre, og ganske ofte med oss andre brukerne).Så det går helt fint at du spurte :-)

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Fint, blir ikke så mye mer positiv av og høre det akkurat.

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  02:50:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Isabel och Perla: jo det er helt lov. Men Kristine lar det stortsett gå sport i å være misfornøyd med det meste (iallfall alt som har med siden å gjøre, og ganske ofte med oss andre brukerne).Så det går helt fint at du spurte :-)

Guro

Fint, blir ikke så mye mer positiv av og høre det akkurat.

Nei, det er jeg fullstendig klar over. Jeg er også klar over at jeg beveger meg helt på grensen av hva man burde si til sine medforumbrukere her. For noen har jeg nok krysset den også. Jeg har lært meg et par ting ettersom jeg har blitt litt eldre, og en av dem er at i enkelte situasjoner kan man tie stille om man ikke har noe positivt å si, og det har jeg gjort mange ganger selv. Men denne gangen fant jeg ut at jeg kunne si noe selvom det ikke var positivt, fordi jeg ønsket å begrunne overfor en kanskje mindre erfaren bruker at vedkommende slett ikke hadde stilt et spm som hun ikke burde stilt. Det er lov å være litt hyggelig og positiv innimellom. Og har du ikke noe å komme med, ja da går det ann å ikke si noe...
En annen ting jeg har lært meg er "pick your battles", en gang blir man lei av å slåss om ting som det er liten vits i å slåss om. Jeg forventer at hestemarked-menneskene også har lyst på litt fri, og antar at vi kommer fram til vinnere så fort de har tid osv. (dvs over nyttår kanskje?)
Derfor orker jeg ikke å hyle om at vi må "stå på krava" osv. fordi jeg forventer at voksne mennesker som driver en internettside ikke har råd til å backe ut, ei heller er så uprofesjonelle at de backer ut.

Samtidig vil jeg også si, at jeg kan bli sinna når jeg diskuterer, eller jeg kan bli frekk og litt usakelig. Men stortsett så er jeg med på leken, og vet at jeg fort kan få "en i fleisen" av spoff, eligj, renegate eller formosissima.Men jeg vet at det er "prisen å betale" for å være med å diskutere, og ikke minst prisen jeg betaler for å trykke "send" litt før jeg har tenkt meg om innimellom ;-)
Jeg forventer ikke at alle skal like meg, eller at alle skal syns jeg er en engel, så det er bare å synse hva man vil. Jeg er heller ikke ute etter å "ta" noen Kristine, men jeg syns du var unødvendig frekk og utviste en "ta de med makta" holdning som jeg ikke syns hørte hjemme i en tråd med et uskyldig spm.
Og du har vel stortsett hovedsaken av forumet i ryggen Kristine, så jeg antar at når "alle" oppdager denne debatten er det jeg som blir halshugd:-) Men det går i grunnen helt fint for meg :-)

Til sist: jeg vet at jeg veeeeeldig off-topic nå, håper jeg kan bli tilgitt for akkurat den. Følte bare at jeg kanskje burde forklare meg.

Guro
~smil til verden osv.
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  03:29:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Guro
~smil til verden osv.

... og Marte smiler tilbake.

-Marte Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  09:52:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
enig med Guro, noen ting kan man holde inni seg. gjør man ikke det må man tåle å få igjen..
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.