hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan traff du din "kjære"?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvordan traff du din "kjære"?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  13:08:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg traff min kjære første gang på vorspiel, men han virket ikke så interessert i meg, så jeg gadd ikke bry meg. Etter ca 1/2 år med noen møter på byen (pratet bare litt sammen når vi møttes), begynte vi å få litt interesse for hverandre! Vi vekslet mobilnummer og etterhvert og msn adresse. Så pratet vi sammen hver dag i en uke, før vi hadde vår første date! Da sa det bare "pang", og siden det har vi holdt sammen:) At det ikke skjedde noe den første gangen vi møttes (da jeg trodde at han ikke var interessert), kom av at heller ikke han trodde at jeg var interessert og dessuten var nok ikke tiden inne akkurat da.

Jeg flyttet inn til han så å si med en gang (selv om jeg egentlig er i mot det), men offisielt flyttet jeg inn etter 6 måneder. Nå har vi vært sammen i 9 1/2 måneder, og har det kjempe fint sammen! Har kjøpt oss ny leilighet som vi har pusset opp helt fra grunnen, og planlegger fremtiden sammen. Trodde aldri jeg skulle møte en så fin og god gutt som samboeren min er, jeg har vært utrolig heldig:)

Hege Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  13:47:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min samboer var sammen med nabojenta noen mnd.
Sånn ble vi kjent.
Vi ble sammen noen uker etter at hun gjorde det slutt med han, og siden har vi vært sammen.... i over 17 år, og over halve livet mitt faktisk...

Anette Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  13:57:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Stelte hesten til min mann da vi begge var yngre, han hadde da ei nydelig svart varmblodshoppe Så slik ble vi kjent med hverandre.

Og mange år senere møttes vi igjen da jeg var ute og trillet tur på datteren min. Så ham kjøre forbi og da var det " pang "... Like etterpå var han på tv, og jeg smeltet jo bare enda mer..
Da vi ble sammen gikk allting også veldig fort her i gården; etter to uker flyttet han inn i leiligheten min, og etter tre mnd forlovet vi oss. To år senere giftet vi oss
Nå har vi vært sammen i snart 11 år, så det har holdt selv om vi var raske i vendingen fra starten av

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  14:06:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Første gangen jeg møtte min kjære var på fest for 3-4 år siden, begge var full og vi rotet en del.
Så møtte jeg han 2 år senere, og vi ble sammen. Har snart vært sammen i 2 år, og mange fler skal det bli

Therese
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  14:24:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Første gangen jeg traff min kjære var da han skulle til en annan jente,så hadde jeg netopp fått kjøpt meg tobakk,men ingen lighter. Så gikk han forbi,å jeg spurte om han hadde,å det hadde han. Vi ble sittende hele den dagen å prate og ble utrolig godt kjent. Han "glemte" toget til hun andre å ble igjen hos meg. Siden det har vi vært sammen i 2 og et halvt år. Litt rart å tenke på egentlig,hvis han ikke hadde noe lighter hadde han kanskje tatt toget til hun andre å vi aldri blitt sammen.

*sitter å drømmer meg bort i minner nå*

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  15:28:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Minsin møtte jeg på en fotballturnering. Jeg skulle spille en kamp for hans lag, som hadde for lite spillere og han var treneren (!) (vi får en del rare blikk hvis jeg spiller kamper for ham igjen og vi går hånd i hånd fra kampen:D)

Vi gjorde ikke så mye den helga, men snakket ganske mye ilag, så fikk jeg tak i msn-adressen og vi snakket en god del, og møttes mye for å spille fotball og sånt. Tre uker etter vi møttes ble vi sammen, og idag har vi vært ilag i 1 år, 3 måneder, 1 uke og 4 dager. Yeye;D

-Marte Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  15:50:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
traff pusen min i byn, ei venninne av meg skulle låne en svart genser for å "kidnappe" ei anna venninne, det blei til at jeg gikk bort til Kjell A. pg spurte om å låne gensern hans, mens venninna mi var å kidnappa hu andre sto jeg og prata med Kjell A. siden har vi møttes i byn flere ganger og blitt bedre kjent og nå er vi kjærester.:)
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  16:26:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
tja...

jeg møtte min på konfirmasjonsleir for snart 6 år siden... jeg var 14, han var 16 og med som en slags gruppeleder... under samlinga falt jeg jo pladask når jeg så ham, og etter noen lange blikk oss imellom spurte han om nr mitt... han fikk det og d gikk noen uker før han tok kontakt, vi møttes i byen (i ettertid fortalte han meg at han ikke husket hvordan jeg så ut når vi skulle møtes, og håpet på det beste;) vi ble sammen, det varte lenge nok til at han fikk det alle 16 årige gutter tenker på, og det ble slutt... han var/er en storsjarmør som får de jentene han peker på, men av en eller annen grunn havnet vi sammen igjen, vi har vært frem og tilbake i snart 6 år, og jeg har ikke tall på alle gangene vi har blitt sammen og gjort det slutt... han hadde før noe jeg kaller 3ukers-angst, og gjorde det slutt med alle jenter etter 3 uker... men i fjor i mai endret det seg, vi ble nok en gang sammen, men det var seriøst! han flyttet inn til meg etter gangske kort tid.. og vi bodde sammen hjem til mine foreldre en god stund før vi flyttet sammen i leilighet... det var nok for tidlig å flytte sammen, for etter en stund var vi kun i tottene på hverandre... vi ble nok for lite kjerester og for mye "samboere" uten at vi var modne nok til det... jeg fikk plutselig en sterk følelse av klaustrofobi, og trengte litt tid for meg selv... så jeg gjorde det slutt...
dumme meg... etter kort tid angret jeg og fortalte ham dette, og har gjort alt for å få ham tilbake... vi ble "gode venner" og var ofte "gode venner" og den 6 desember hadde vi en utrolig romantisk kveld og jeg var overbevist om at nå kom det til å ordne seg og jeg skulle få ham tilbake... en uke senere fikk jeg en melding om at han hadde fått seg ei ny dame... senere fikk jeg vite av kompisen hans at den nye dama til ***** , het *****, var brunette, 17 år og dødsdelig, og at jeg ikke hadde noe å stille opp med...
jeg har aldri hatt det så vondt før... aldri... ikke engang å knekke ribbein var så vondt...
jeg elsker ham ennå, og vill alltid elske ham...
*veldig sentimental akkurat nå* *snufs*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  17:03:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Møtte han på quakenett på mIRC. Det sa verken "pang" eller "poff", og det gikk flere måneder før det skjedde noe spesielt...

Har vært sammen i 2,5 år nå.
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  23:34:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Møtte min på fest.. Rota litt då, hadde egentlig ikkje planar om noko meir enn det.. Men vi har visst vore sammen i 3,5 år no.. Og vi har budd sammen i 2 av dei Som tida flyg gitt..
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  15:17:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Traff min på fest hos ei venninne av ei venninne av meg. Ting gikk veldig fort, og ei uke etter at jeg traff ham første gangen, ble vi vel sammen...regner iallefall forholdet fra den datoen, selv om vi ikke visste da at det kom til å bli noe forhold da (da det var andre gangen vi traff hverandre). Dette var i mars for snart to år siden.

I august for 1,5 år siden reiste jeg bort for å gå på fhs. Det var allerede bestemt da vi traff hverandre, og jeg fortalte ham det med en gang. Vi tenkte ikke så mye over det i begynnelsen, da hverken jeg eller han trodde at det kom til å bli noe langvarig forhold. Og da det viste seg at det holdt likevel, så var det liksom litt sent å late som ingenting hadde skjedd. Ukene rett før og rett etter at jeg reiste er de verste i mitt liv. Har aldri vært så lei meg, og ville bare hjem igjen. Men jeg ble på skolen, og etter et par mnd ble det slutt på grunn av avstanden og diverse andre problemet. Så i juleferien var alt fint igjen, og jeg tenkte at det skulle gå likevel, men nei...

Nå er det over et halvt år siden jeg kom hjem, og vi har begynt å få en ordning på ting. Er fortsatt kjempeglad i han, og tror seriøst at han kan være "den rette"...har aldri følt sånn for noen som jeg gjør for han. Hadde livet vært en dans på roser, hadde det ikke vært noe problem, men det er det nå engang ikke, og forholdet vårt vil nok alltid kreve en del "arbeid". Ikke fordi det mangler på kjærligheten, men på grunn av oss som personer. Av og til er jeg fristet til å bare gi opp, men jeg er altfor glad i ham...

Hmm...dette ble langt, og litt mer enn bare hvordan jeg traff ham:p
Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  16:45:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg møtte min bedre halvdel på nettet...
Hadde mange koselige stunder foran PC-en før vi fikk rota oss til et møte.
Det første jeg tenkte da jeg så ham var: Snille øyne den mannen har... Og det har han;-)
Etter første møtet, gikk det en mnd, så flyttet vi sammen og har nå delt hus i 6 år!
Snart tredje året på eget småbruk...

Må også si at han er en smule eldre enn meg;-) Jeg er -78 modell og han er -57 modell, dere får gjøre resten av matten selv;-)
Har fått mange komentarer på det, men det preller av som vann på gåsa;-)
Vi trives sammen, og det er det viktigste!!

Godt Nytt År Folkens!!!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  21:20:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Men en ting jeg har merket med venninner o.l av meg, er at de har gjerne vært sammen med kjæresten sin i flere år. Men de har aldri elsket hverandre, og noen av de har ikke engang vært forelsket. Så jeg lurer litt på hva som får noen til å være sammen? Mener, man er jo selvfølgelig glad i hverandre. Men jeg har aldri helt fortstått hvordan de klarer å være sammen så lenge, når de ikke er forelsket?

Litt vanskelig formulert dette.

En annen ting er at det er så utrolig trist og høre om de som gjerne har vært sammen 5-6 år. Bodd sammen og ting har vært på topp, men så blir det plutselig slutt..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  22:02:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har kjent min kjære siden jeg var 8 år (bor i samme gate, trenger ikke gå langt for å finne den rette, så jeg husker ikke første gang jeg møtte han gitt, kanskje under gjemsel, boksen går eller noe i den dur), og var i samme vennegjeng på ungdomskolen og vgs. Flørtet mer eller mindre ubevisst i flere måneder før vennene våre fattet mistanke, og plutselig fant på all verdens unnskyldninger slik at jeg og Anders ble igjen alene, men tok vel over et halvt år før vi offisielt ble sammen, og har holdt sammen siden, snart 9 år nå...
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  11:12:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh, det er ganske lenge siden jeg møtte kjæresten min første gang men jeg kan jo fortelle om hvordan vi ble sammen! En kompis av meg hadde en kompis som han brukte å dra meg med på besøk til, så vi hadde "kjent" hverandre ei god stund da. Så klarte disse to å skade seg stygt, så jeg ble bare "sykepleier" for de, kanskje mest for han kompisen da.. ;o) Vi tilbrakte et par dager sammen, pratet og koste oss. Og ja; vi gjorde "det", bare helt plutselig, jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det gikk til! ;o) En uke etterpå var vi samboere. Har nå vært sammen i vel 1 1/2 år nå. Så så enkelt kan det altså gjøres.
-Madeira- Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.