hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan traff du din "kjære"?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvordan traff du din "kjære"?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  20:59:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg er visst litt glad i å høre historier og hendelser fra andres liv jeg!

Så tenkte det kunne være koselig å høre hvordan dere traff kjæresten! Er litt håpløs romantiker, så elsker å høre om slike ting!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  21:13:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
hm, ganske enkelt gikk i samme klasse i 2 år før vi ble sammen. har hvert sammen snart et år nå, litt kjipt å ha kjærste i samme klasse men ikke så mange mnd igjen nå

du da anne?

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  21:21:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bodde som sagt i DK i 15 år, men har familie i Norge. Så jeg var på ferie i Vikedal.. møtte Sigbjørn og synes han var sååå deilig. Måtte ha han. For å gjøre en veldig lang historie kort ble jeg skjenka full på en bytur til Haugesund og våkna opp med Sigbjørn hos en kompis.. Dette var 2 dager før jeg skulle reise hjem til DK men vi holdt kontakten og ringte HVER dag. Pendla til Vikedal hver 3-5 uke (studerte markedsføring da og hadde mye "fri" fikk senere jobb men hadde en snill sjef:)
Dette sto på i et år, men måtte innse at det ble meg som måtte flytte, siden jeg hadde familie her og kunne språket. Han er selvstendig og det er ikke så mange trehus i Danmark..
Etter et år ca sa jeg opp kontrakten på forhesten (som venninna mi kjøpte) tømte leiligheten og sa hadet på jobb og til venner. Veldig trist. Reiser hjem så ofte jeg kan nå. Kjøpte Lopke på siste turen. Og har beholdt leiligheten i byen (DK) hvor søster har "snikinnflytta" så det er godt å være hjemme.. helt hjemme :)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  21:52:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Traff kjæresten min på Countryfestivalen 2002, men jeg svarte Skien??? Det er jo helt på andre siden av landet det!!!! (jeg bor utenfor Haugesund) og så ble det ikke mer utav det. Men så var han tilfeldigvis på fest på vestlandet våren etter, og da "bare ble det sånn".... Og siden har vi vært sammen. Fikk seg jobb på vestlandet om høsten og så ble vi samboere =)
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 29/12/2005 :  22:32:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg traff min i stallen...
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  22:32:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Traff han i stallen.. heh.. faktisk..
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 29/12/2005 :  22:33:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehee Madam Fame- vi hadde samme svaret, med bare noen sekunders mellomrom!:)
I stallen er den beste plassen!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/12/2005 :  22:34:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dere skal få vite det innen 5-6 år

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  22:46:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hehee Madam Fame- vi hadde samme svaret, med bare noen sekunders mellomrom!:)
I stallen er den beste plassen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Pussige greier.. Bor i rogaland gjør vi begge også!! :P hehe

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  22:54:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg traff faktisk min på landstreff for russen i Kongeparken 04'!

Husker at jeg ble så betatt, at det var ikke måte på.. Vi fant tonen der, men det ble liksom aldri noe mer enn det etterpå.
Selvsagt hadde jeg da allerede han printa inn på hjernen, tenkte på han hele tiden! Først 4 mnd senere, når vi begge hadde fått unnagjort skolen og hver vår kjæreste i mellomtiden, tok han kontakt!

Jeg turte aldri å ta kontakt, fordi jeg var livredd for å bli "avslått". Det rareste, var at akkurat den dagen, gikk jeg og tenkte helt intenst på han! Og akkurat da får jeg melding fra han! Ble litt sjokka da ja.. Etter 4 mnd og alt.. Og han bodde jo i Mandal, og jeg litt unna Haugesund.
Vi holdt kontakten sånn passe, over telefon og mail frem til Januar. Da tok vi en råkjangs og møttes! Tror begge var passe usikre, vi hadde kun hilst på hverandre engang før, og det var ikke akkurat i Edru tilstand!

Men rett som det var, klaffet det utrolig bra! Vi pendlet frem og tilbake til hverandre, med en 2-3 ukers mellomrom helt til nå i høst, når vi flyttet sammen i Bergen. :)
Det ble mer eller mindre "nødvendig", det var veldig tungt å bo så langt borte fra hverandre i lengden!

Ble litt langt dette ;) hehe..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Redigert av - AnneSpotGinaOgHuldra den 29/12/2005 22:56:10 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  23:11:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
På fest.
Min x-kjæreste er en av hennes beste venner, og dermed traff jeg henne på fest der. De går i klasse sammen, og x-en har tilgitt meg og fått seg ny dame for lenge siden.. hehe

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  01:06:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hehe. Første gangene vi snakka sammen var vel faktisk på IRC. Traff han for første gang da en kamerat av meg og en kamerat av han skulle møtes på TG. Jeg blei med og traff Ragnar. Skjedde vel egentlig ikke så mye der og da, men vi fortsatte og holde kontakten på irc, og en dag kom han på besøk for å se film (kjørte Tønsberg, Oslo bare for å se film ). Blei bare mer og mer kontakt, og etterhvert så vi på hverandre bare som kjærester. Derfor vi også sier at vi har helårsdag 7.-8. juni Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  02:07:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Snakket med kjæresten første gang via et forum (i 2002). Jeg skulle til TG - med mac - og lurte på om det var fler som skulle det. Første som skjer når jeg kommer til TG er at macen min streiker, så jeg tasser likesågodt bort til en ukjent gutt og spør om han kan hjelpe meg. Der og da skjedde det ikke noe, men vi holdt kontakten og mot høsten i 2004 ballet det på seg og jeg dro til Gjøvik på "besøk" - og da ble det bare sånn. ;-) Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  05:52:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min kjæreste er Perla <3 *snakk om å ha dårlig humor*
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  12:37:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Hest først gutter etterpå! Min store kjærlighet må deles på 2 og er uten tvil den svarte traverhoppa og Miss Viola. Ingen gutt kan måle seg med dem.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  13:08:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Hest først gutter etterpå! Min store kjærlighet må deles på 2 og er uten tvil den svarte traverhoppa og Miss Viola. Ingen gutt kan måle seg med dem.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Bare vent. Hest er bra, men å ha en kjæreste er også bra (nå snakker jeg om langtidsforhold da, ikke slikt som varer en mnd., selv om det sikkert kan være bra også ;-).
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.