hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vitser... Hehe...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Vitser... Hehe...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  01:00:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hehe.. Her må du skrive dem beste vitsen du kan... Så får alle sammen seg en god latter!! Selv kan jeg så sinnsykt mange morsomme vitser men klarer ikke å huske noen nå. (hjernen min har sovnet) =P Men får ofte høre at jeg har spessiel humor..

Jepp... Gleder meg til å le godt!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Bustetrollet

Skrevet - 02/01/2006 :  01:09:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var en gang to epler som skulle inn på et diskotek. Men de kom ikke inn. For de som var vakter var eplenektar.

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  01:31:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Alle barna lekte i sandkassa utenom Rolf, han var klistret fast i grillen på en Golf.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  01:32:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, litt for trøtt til å komme på noen.. Skal komme med noen når jeg våkner mer..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  08:16:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva kaller du et blondine skjelett i et skap?

-siste års vinner av gjemsel. HA HA HA
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  10:55:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fallskjermhopping - stor idyll, rett i fjellvegg- pizzafyll!

*haha* å gud jeg er trøtt..

-Madeira- Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  13:16:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
alle barna kikket på det brennende huset bortsett fra Knut, han kikket ut....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  13:45:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
-Alle barna var snill untatt Stine hun var slem(En i klassen fant på denne i 6. klassen, er så dårlig at den er bra )

-Alle barna leste Dagbladet untatt Hege hun leste VG

og en om meg: Alle barne var ute i friminuttene untatt Ina hun var inne å klina. (Gjett om jeg har fått hørt den mange ganger)

Ble "Alle barna" vitser det

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/01/2006 :  14:31:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
En i klassen fant på: Hva sier svenskene når de går på do i en spansk resturang?
-Olala,

DEN var dårlig så den blir bra!

Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 02/01/2006 :  15:53:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lærer: Halvparten i denne klassen er idioter!
Elev: Det der synes jeg du skal trekke tilbake!
Lærer: Alright, halvparten i denne klassen er ikke idioter.
*haha*

To nåler delte en ballong.
- Hvis ikke du slutter å plage meg, skal jeg sprenge din halvdel! sa den ene nåla.

To barn deler en halvliter brus.
Plutselig tok den ene ungen å drakk opp hele brusen.
"Hvorfor drakk du min halvdel?" spurte den andre.
"Fordi min lå nederst!" :P

Jeg ville sende deg noe hot, skikkelig sexy og deilig.
Men så kom postmannen å spolerte det hele, han jaga meg
ut av postkassa di, snakk om frekkhet!!

Edit: skrivefeil

Isabel og Perla for alltid <3
Redigert av - Isabel och Perla den 02/01/2006 15:54:56 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  16:59:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Ole med svart hår, og Pål med oransj hår, sitter ved siden av hverandre i korridoren på skolen.
Ole: Du Pål, hvordan er det å ha brennende hår?
Pål: det må da du vite, som bare har aske igjen!

Hehe.. Kommer ikke på noen akkurat nå, men skriver inn mer seinere;)

Wenche & Amber

Redigert av - Wenche=) den 02/01/2006 17:00:59 Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 02/01/2006 :  18:09:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha, ler meg skakk, Wenche
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 02/01/2006 :  19:14:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
en amerikaner, en engelskmann og en kineser var strandet på en øde øy, og amerikaneren fant fort ut at han ville være president, for å få litt styring.
Engelskmannen ville jo ikke være dårligere og bestemte seg for å være statsminister, og da sto kineseren igjen og lurte på hva han kunne være.
etter en stund kom de to andre fram til at han kunne være "in charge of the supplies" og kineseren tenkte seg litt om før han nikket, løp inn i skogen og forsvant...

det tok to og tre dager uten at kineseren kom, og ingen forsyninger kom ut heller, så den fjerde dagen gikk amerikaneren og engelskmammen inn i skogen for å leite.
de kom ikke langt inn i skogen før kineseren hoppet fram og ropte "suplise!!!"
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  22:06:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
en amerikaner, en engelskmann og en kineser var strandet på en øde øy, og amerikaneren fant fort ut at han ville være president, for å få litt styring.
Engelskmannen ville jo ikke være dårligere og bestemte seg for å være statsminister, og da sto kineseren igjen og lurte på hva han kunne være.
etter en stund kom de to andre fram til at han kunne være "in charge of the supplies" og kineseren tenkte seg litt om før han nikket, løp inn i skogen og forsvant...

det tok to og tre dager uten at kineseren kom, og ingen forsyninger kom ut heller, så den fjerde dagen gikk amerikaneren og engelskmammen inn i skogen for å leite.
de kom ikke langt inn i skogen før kineseren hoppet fram og ropte "suplise!!!"

Opprinnelig postet av Olin&Bella

Haha! Genialt! Den der var virkelig god altså! Både jeg og kjæresten min lo godt av den
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/01/2006 :  22:19:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sherlock Holmes og Dr Watson dro på campingtur. Etter et godt måltid og ei god flaske med vin la de seg for natten for å sove.

Noen timer senere våknet Holmes opp og ristet i Watson for å vekke ham.

- Watson, se opp på himmelen og fortell meg hva du ser.

Watson gned seg trett i øynene og svarte, - Jeg ser millioner og millioner med stjerner.

- Riktig...og hva sier det deg?

Watson funderte på dette i noen sekunder og svarer,

- Astronomisk sier det meg at der er millioner av Galaxer og potensielt billioner med planeter. Astrologisk observerer jeg at Saturn er i Leo. Horologisk slutter jeg meg til at tiden er omtrent kvart på tre. Teologisk tror jeg at Gud er mektig og at vi er små og ubetydelige. Meteorologisk tror jeg at vi vil få et fint vær i morgen. Hva sier det deg?

Holmes var stille i noen sekunder før han repliserte,

- Watson, din idiot. Noen har stjålet teltet vårt.

Denne synes jeg er god :D

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/01/2006 :  22:23:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
En nyansatt ung selger i et digert varemagasin med absolutt alle typer av varer ble etter sin første arbeidsdag konfrontert med sjefen, som ville foreta en aldri så liten vurdering av den nyansatte.

- Så, hvor mange salg ble det i dag? spør sjefen

- Ett, svarer den nye selgeren.

- Ett? De fleste av mine selgere gjør mellom 20 og 30 salg hver dag. Men hva var salget verdt?

- 4 333 333 kroner, svarer den unge mannen

I ren forbløffelse hopper sjefen et skritt tilbake

- Hvordan i alle herrens navn og dager klarte du det?

- Vel sier den nye selgeren.

- Det kom inn en mann og jeg solgte ham en liten fiskekrok, også en middels, og så en stor fiskekrok. Så solgte jeg ham en tynn fiskesnor, en middels og en tykk fiskesnor. Så spurte jeg hvor han hadde tenkt seg,og han fortalte at han skulle videre ned på kysten. Jeg fortalte han at han ville trenge en båt, så jeg tok han med ned til båtavdelingen og solgte ham en 24-fots Windy med innebordsmotor.

Da han fortalte at Golfen hans ville få problemer med å trekke båten, tok jeg han med til bilavdelingen og solgte ham en Gelanderwagen.

- S-s-solgte du alt det til en mann som kom for å kjøpe en enkelt fiskekrok, spør sjefen, som er helt lamslått over den nye selgeren.

- Nei, egentlig kom han for å kjøpe en pakke tamponger til kona. Så jeg fortalte ham at helgen likevel var ødelagt, og at han like gjerne kunne dra på fisketur.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.