hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lærere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lærere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  22:57:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har noen sinte,rare,merkelige,illeluktende eller strenge lærere dere vil fortelle om! hørt mye rart:P

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:02:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har i grunn ikke så mye positivt å fortelle om lærerene jeg har hatt.. Pga. dem har jeg måttet jobbe og slite ekstra igjennom hele skoletiden.. Strøk i matteeksamen som følge av en lærer som ikke gjor annet enn å kalle meg dum hele tiden.

Så jeg har aldri hatt noe favorittlærere eller noe sånn. Alle jeg har hatt, har vært talentløse egoister som aldri skulle fått jobb. Hadde passet bedre som vaskekoner på skolen hele gjengen.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:04:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
ikke nå lenger.. men økonomilæreren på vk2, kom alltid i klasserommet å var dyvåt av svette under armene.. I lys blå skjorte.. Og alltså STOOORE svetteringer.. blææh.. asj.. spyr på meg ved tanken.. Klysa..
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:15:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hadde en hysterisk morsom lærer en gang, hun må bare oppleves. En skikkelig sær dame som snakket veldig pent. Første time satt vi bare i sjokk og visste ikke om vi skulle le eller grine "det er aldri noe problem med mine elever, men hvis noen av dere blir ulykkkelige må dere komme til meg"

"POGG POGG POGG alle må kunne glosene som perler på en tråd, PERLER PÅ EN TR-- åhh GIIID se, jeg har tatt på meg to forskjellige sko HAHAHA"

Og når brannalarmen gikk... "å nei, dette har jeg ikke tid til.. ALLE MÅ REDDE SEG SELV, ALLE MÅ REDDE SEG SELV" også grep hun bøkene og sprang sin vei.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:20:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Merkelig nok hadde sammenhengen med hvilke lærere jeg likte, og hvilke lærere jeg ikke likte, ofte en direkte sammenheng med om jeg var god og likte faget eller ei. I ettertid har det slått meg at det muligens mer var fagene jeg likte eller mislikte, som fikk meg til å tro at det var lærern som var en helt eller en idiot..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:30:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Den allller beste læreren jeg hadde var på grunnkurs.. Han har desverre gått av med pensjonen nå men.. Makan for en lærer.. Kunne gå fra å stå å fortelle vitser og le, til å bli dønn alvorlig og smelle stokken i kateteret, til å være i perlehumør igjen sekunder etter igjen.. Ble mange 5 minutters "røykepauser" i praksisen med ham jah!! hehe.. Så det ble som regel sjelden gjort noe fornuftig..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:32:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har best karakter i de fagene hvor jeg har en lærer jeg trives med. Er egentlig veldig glad i alle lærerne mine, og har ikke et vondt ord å si om noen av dem. Tror jeg og de andre på skolen min har vært veldig heldige med flinke lærere og kombinasjoner av unge lærere med nye impulser og eldre lærere med erfaring.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:45:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff jeg har en en lærer med grått hår ned til skuldrene og svetteringer!
Noen ganger har han ermeløse t-sjorter.også legger han arma bak hue så håra under armene struter til alle kanter! ekkelt Han lukter også kjempe vondt! huff Men har litt morsom da...lærer ikke så mye da, han sporer helt av!hehe

Hadde en favoritt lærer men hun ble gravid å har permisjon. skikkelig kjipt for hun er den beste læreren jeg noensinne har hatt! er så typpisk:P

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  00:28:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde en lærer i matte da jeg gikk i 7-8 klasse.. han var litt for "gla" i elevene sine.. stank av hvitløk og hadde tykke gullkjeder som dunket deg i nakken når han snek seg bak ryggen for "liksom" titte på oppgavene dine. Tror egentlig det var en helt annen kroppsdel han glodde op. ÆSJ!! Hater matte den dag i dag.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/12/2005 :  00:36:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Elsker spessielt ên lærer. han er himmla kul Dere aner ikke. Han kødder med ting og tar ikke alt så særiøst. Kommer på skolen kledd i svart med nagler så de andre lærerne ser etter ham Han er så ungdommelig. Forstår seg på alt

Så har vi hatt en lærer som brennte opp tentamene i et uhell og røyka, drakk i skoletida.

Redigert av - Bustetrollet den 30/12/2005 00:37:27 Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  06:20:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vår lærer er også ungdommelig. Men, han er sånn militærdud. Han later som om han er *ikke huske hva den øhh, "høyeste" i militæret heter* ja, sånn topp leder ting, og vi er under opptrening. Han kauker som om vi skulle vært 1km unna, og i gymmen trener han oss knallhardt. Han er veldig sånn at han vil at vi skal være best osv, uff :/ Men han er veldig ungdommelig, tenker ikke på språket eller noe, banner så det jomer i vei, både til oss og andre. En gang kalte han oss, ok, kan sikkert ikke si det her :P j*vla k*k sauer. Hehe, men han lo godt etter på, og han ler særiøst som en gris!

Så har vi krl læreren vår, han kan IKKE ta noooe særiøst! Han tuller heeele tiden, og av og til er det litt irriterende, men også gøy og slippe unna litt jobbing. Vi bruker å lure ham med at vi skal ha sånn elevrådtime, for han har sagt at vi bare kan bruke timene hans til det om vi må. Så vi bruker å si at vi har noe å ta opp(som vi egentlig har tatt opp før) *knis* [:d]
Han har faktisk en ekkel stor vorte på øret, æsj, han blir kalt vortur, pga. at han herer Artur(uten h:P) Og han lukter stygt!!

Min yndlingslærer er norsk læreren vår. Han er alltid ordentlig, og kjefter aldri. Alltid smiler og er glad, og oppmuntrende og tvinger oss ikke til ting (vi må gjøre det, men han er tvinger liksom ikke som mange lærere gjør)

OK, nå skrev jeg sikker bare masse tull, men det er fordi jeg har så masse energi i fingrene, at de går som trommestikker på tastaturet. Dessuten kjeder jeg meg, har vært oppe hele natt, og klokka er snart halv syv

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  16:12:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde ei skikkelig dum lærerinne på barneskolen. hu var alltid sur, og klaga alltid over at vi la søpla i feil dunk og sånn.

Vi var så få jenter i klassen så hu dama lagde sånn "jente-fest" hjemme hos seg selv 2 ganger i året for at skulle bli mer samla vi jentene, de festene fikk ikke guttene vite om.

de festene varte til det første året på ungdomsskolen, og da var det meg og bestevenninna mi som ikke gadd å gå dit for vi hater læreren, og på den festen hadde lærern sitti og baksnakka oss og sagt masse tull om meg til de andre jentene.

syns det er tragisk:P

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  17:00:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
haha... gøy tema! jeg har hatt noen merkelige lærere oppgjennom åra ja...;)

på ungdomskolen hadde vi en særing som het Arnold, han ble kalt Arnold Slappsneger, og var en skikkelig merkelig skapning... vi erte han ganske mye og han ble bestandig innmari sint, han hadde supertrange bukser som var altfor korte, men selv om de allerede var korte la han dem opp i timene med stiftemaskin... han har også en slik "postordre"-kone som er ung og kjempepen!! han ble ofte så sint på oss at han slengte papirene på bordet, hylte og skrek til oss før han gikk ut og smelte igjen døra.

på ungdomskolen hadde vi også en superhæslig gymlærer som var dritkvalm. han fakk alltid jentene til å tøye med rumpe i været, samtidig som han dyttet borti rumpa var med en tennisracket og sa "lenger opp, lenger opp!!" det var så kvalmt! så var han skikkelig svett, så det dryppet fra det skalla hodet hans og la seg i en diger dam på gulvet... *spyr*

en lærer vi hadde i heimkunnskap, kalte vi bare "Vorta" han var konstant sur og hadde ei diiiiiiiger vorte rett ovenfor ene munnviken, ut av vorta vaks det 3 lange svarte, tykke hår... tror ikke jeg så ham smile en eneste gang i løpet av årene jeg gikk der...

vi hadde en engelsklærer som elsket å kjøre motorsykkel og følte seg veldig tøff og barsk, men en 50åring i trang skinnbukse,grått hår, trønderbart, mørke pilotbriller, og cowboyboots er bare harry....

på vidregående hadde vi i 3.klasse en biologilærer som etter min mening var dum som et brød! kranglet sinnsykt mye med ham om en del ting som gjaldt faget, han kunne ikke å lære bort ting og når det han prøvde å lære oss var feil, ja da satte jeg meg på bakbena! var mange timer jeg diskuterte bort for å få ham til å innrømme at han tok feil på en del ting...vi satt engang og kranglet i 3 timer om hundeavl... haha.. det var egentlig litt gøy:)

musikklæreren på ungdomskolen var dødskul! fikk ta røykepause når vi ville, bare vi ikke ble oppdaget av de andre lærerne...

tja... det er de jeg kommer på nå...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  18:32:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har så mange opplevelser på skolen, både positive og negative, men kan fortelle om en episode som skjedde ifjor. Vi hadde time da det ringte i en mobiltelefon. Læreren ba om å få frem telefonen til kateteret, og hun sjekket hvem som hadde ringt. Like etterpå ringte det igjen, og da tok læreren telefonen, og bablet i vei med den som ringte. Sikkert ganske forfjamset han som ringte da ja
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  22:09:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
En vikar vi har nå trur vi går i barnehagen da! "Ja da tar vi på de magiske brillene også tenker vi at dette er partikler" ER DET MULIG! Hu er skikkelig dårlig til å forklare ting å snakker veeeldiig laaangsoomt. Også trur hu at hu er vennina til alle jentene i klassen, å kommer bare bort å begynner å snakke om noe! huffa! Hu er dum som et brød spørru meg!

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  22:42:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heheh, har hatt endel merkelige lærere opp igjennom åra ja... Men er kanskje ikke så rart når man tenker på alle de elevene de har hatt i løpet av årene, må bli litt rare og sære da, er ikke til å unngå det tror jeg, hehe...

Men vi hadde noen ganger en vikar som vi kalte ugla(lignet litt på ei ugle, hehe)... Han var alltid så himla streng og hver gang han gikk inn i klasserommet kom den stanken!!! Han var/er nemlig grisebonde og tydeligvis er det noen som er i fjøset før han drar på skolen(og ikke dusjer/skifter)... huff, pleide å sitte å holde pusten hvis han sto like foan deg(og jeg satt sefølgelig alltid ved kateteret!!!)... ikke bra :(

hmmm, er egentlig den læreren jeg husker best i farta....

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.