hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Narnia..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Narnia..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  22:26:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Nokon her inne som har sett filmen på kino? Ville berre høyre andre sine meiningar. Eg synast det var ein kjempe bra film, fekk bredre fram følelsane på den ny-innspelte filmen, enn den gamle(serien).

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  22:38:19  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
Jeg så den for et par dager siden, og den var så utrolig fin
men litt trist innimello også

Smil til verden, og verden smiler tilbake :) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  22:56:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal abosolut se den:) Lest alle 7 bøkene *skryte*

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  23:07:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har vært fan av bøkene siden jeg var bitteliten, var 4 da jeg begynte å lese dem.
Så filmen for noen dager siden, og er utrolig fornøyd :) Ble skremt da jeg fant ut at Disney skulle lage dem, de har gjort lite bra i det siste. Men jeg ble positivt overrasket!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  23:08:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Den er kjempe bra!!!!!!!!!!

R.I.P Roberto Bada</3

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:14:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg så litt av den gamle Narnia filmen/serien i går. Likte alltid Narnia så godt før. Men jeg klarte ikke å få med meg verken innhold eller hva folk sa, øynene mine var av en eller annen grunn hele tiden som klistret på trynet til hun som spiller Lucy. Verdens største tenner-på-tørk-jenta. Fascinerende.

Men tilbake til saken; har kjempelyst til å se den nye!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:17:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Skal se den i morgen, gleder meg :) Narnia er så kos, må ta meg tid til å lese alle bøkene en gang, har kun lest de to første.
Gå til toppen av siden

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:18:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den er kjempe bra!!!!!!!!!!

Opprinnelig postet av lizi

Ja, det kan du bare skryte av!!!!

Vennskap, kjærlighet & tro

Hest - en venn for livet! <3 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:27:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har verken lest bøkene eller sett filmen(e). Virker som jeg er den eneste i mils omkrets som ikke bryr meg om filmen/konseptet.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:48:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg synes kanskje serien var bedre enn filmen. For en ihuga WoW-spiller var iallfall filmen hysterisk artig. :-D Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:53:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvorfor var den så hysterisk morsom akkuratt for en WoW-spiller? :P

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 29/12/2005 :  23:56:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har kun sett den gamle serien, ikke den nye filmen..

Likte veldig godt serien da den gikk på tv da jeg var 10-12 år gammel...
Har litt forventninger til filmen, håper ikke de har "amerikanisert" den for mye, likte den litt gammeldags og engelsk jeg..slik som originalen/seien..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  00:06:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Majapews: Vet ikke om du spiller det, men vi var en gjeng fra min klan som så på den. "Send the dwarfs first" og enkelte tenkte "heal, u n00b" var hysterisk morsomt der og da. ;-) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  01:21:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har verken lest bøkene eller sett filmen(e). Virker som jeg er den eneste i mils omkrets som ikke bryr meg om filmen/konseptet.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Hmm, har egentlig aldri falt for serien jeg, tviler på at jeg gidder å se filmen... Så du er ikke alene Ullsokken...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  13:42:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har lyst til å se Narnia. Søstra har sett den allerede, og hun sa at den var bra, men trist.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  14:34:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har ikke sett filmen, ikke lest bøkene og ikke sett serien. Skal vel se denne en eller annen gang i 2006 tenker jeg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.