hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Narnia..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Narnia..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Hilde J

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  15:13:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHilde J  Svar med kopi av melding
Jeg har kun sett den gamle versjonen... Skal se den nye om ikke så lenge,og skal kjøpe filmen når den kommer for salg. Har og kjøpt pc spillet... Det er bare en helt utrollig film... Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  15:17:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
så den i går! kjempebra, men serien var bedre. har lest heksa, løven og kleskapet men ingen andre..
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  03:23:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Likte filmen kjempegodt! Syntes bare synd i meg da jeg satt alene (jeg hadde ingen med meg ..:P) i Mo i Ranas pittelille kinosal og det satt en mann og snorket ved siden av meg og en liten unge satt og spurte "Ka e det der, mamma? Ka gjør dem no, mamma? Ka sei dem, mamma?".

Har fått lånt ei Narniabok nå hos svigers, tjukk som faen!:| Og det er 7 stk av dem? Oi...:P

Men filmen var knall. Var bare synd den lignet liiiitt på Ringenes Herre. C.S Lewis og J.R.R Tolkien var jo venner though ;P

-Marte Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  09:58:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
7 bøker, ja - men jeg personlig synes ikke de andre er like bra som denne.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  12:46:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kamp scene var veeeldig ringenes herre aktig ja :P

Men ellers var filmen kjempefin :) Hun som spilte Lucy har kjempeflink, levde seg virkelig inn i rollen. Ble helt rørt jeg.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  12:57:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
MissEva: Det er godt mulig det er Narnia som er Ringenes Herre-aktig - eller totalt omvendt. C.J. Lewis og Tolkien "samarbeidet" mye med bøkene sine, og så vidt jeg husker er det slik kampscenen i boken er beskrevet. :-) Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 31/12/2005 :  13:14:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Syntes der var super jeg[;-)]
Anbefales!

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  13:32:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
så filmen på dvd jeg, og jeg syns filmen var bra..;)
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  15:47:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MissEva: Det er godt mulig det er Narnia som er Ringenes Herre-aktig - eller totalt omvendt. C.J. Lewis og Tolkien "samarbeidet" mye med bøkene sine, og så vidt jeg husker er det slik kampscenen i boken er beskrevet. :-)

Det var nok ikke helt det jeg mente, men måten kamscenene var laget på i filmen ;) Det er de samme folkene som står bak spesial effektene i begge filmene; Richard Taylor og WETA-teamet.

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  18:39:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MissEva: Det er godt mulig det er Narnia som er Ringenes Herre-aktig - eller totalt omvendt. C.J. Lewis og Tolkien "samarbeidet" mye med bøkene sine, og så vidt jeg husker er det slik kampscenen i boken er beskrevet. :-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Jepp.
Det sies at LOTR kanskje aldri ville blitt utgitt om ikke det hadde vært for Lewis, da Tolkien var alt for opptatt av detaljer og aldri ble fornøyd.

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 31/12/2005 :  19:50:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen sa at hun minste jenta gråt dårlig, stemmer det?

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  20:41:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, jeg mener i hvert fall det, kristine.
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 01/01/2006 :  00:42:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg synes også filmen var bra, men jeg ble ikke så betatt som jeg hadde håpa på.. Har jeg blitt blasert etter alle LOTR-filmene?

Da jeg så toget som kjørte gjennom det engelske landskapet i starten på filmen fikk jeg et ekstremt anfall av hjemlengsel...! Bare en uke igjen!

Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  23:26:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Jeg så den i går, med en venninne. Syns den var bedre enn serien, jeg :P Men er en stund siden jeg så den da.. Har også sett teater av den faktisk, en gang for lenge siden.. Filmen er best, syns jeg ;)
Men syns ikke den er bedre enn LOTR nei! Hehe, den er fortsatt desidert best!

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.