hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Da Vinci-koden og Madonna-gåten=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Da Vinci-koden og Madonna-gåten=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 04/01/2006 :  15:00:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
tenkte bare jeg ville høreom noen har lest dem, og eventuelt høre om andre synes som meg, at Madonna-gåten var bedre enn originalen? holdt på å flire meg i hel da jeg leste den....

Sånn ellers; hvis man vil ha en god latter bør man først lese Da Vinci-koden og så hoppe på Madonna-gåten(for de som lurer er det en norsk parodi på Da Vinci-koden)

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 04/01/2006 :  15:03:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Tråden hører vel strengt tatt hjemme under "Bøker og videoer"..

Uansett, Da Vinci-koden likte jeg godt, men den andre har jeg ikke lest heller. Får se om jeg gidder, hvis den faktisk er morsom..

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  15:29:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg likte ikke DaVinci-koden. For meg var det soleklart hva som kom til å skje :-s Håper filmen blir bedre, tror den gjør seg bedre som det. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  17:18:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Da Vinci-koden er en av de beste bøkene jeg har lest, utrolig spennende (men Engler og demoner var hakket bedre synes jeg). Fikk Madonna-gåten til jul, gleder meg til å lese den, tror den er veldig bra (liker bøkene til Knut Nærum).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  17:50:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg leser ikke slikt, men mutter'n mente at da vinci koden var veldig dårlig. Ikke vet jeg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 05/01/2006 :  08:23:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Likte Da-Vinci koden godt, begyntepå Madonna gåten like etterpå. Mendet blefor nært oppi den andre. Var jo litt gøy da, men det ble litt vel reprise synes jeg (det er jo meninga da)
Så jeg tror jeg venter en stund før jeg leser resten av madonnagåten.

PS: Dan Browns andre bøker på norsk, engler og demoner og det digitale fortet er minst like bra.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 05/01/2006 :  13:42:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Ja, Engler og Demoner var kjempebra! Men var det ikke der han overlevde et fall fra helikopter ved å bruke et sånt vindusskydd? Det var litt i drøyeste laget, hehe! Ellers var den bra!

Knut Nærum er genial, jeg leste Krig en gang, holdt på å le meg skakk! Hovedpersonen bodde hos "badevakten i Amsterdam" (parodi på bokhandleren i Kabul), og da han skulle vikariere for han noen ganger ble det virkelig morsomt. "Jeg passet på så ingen fikk med seg noe vann ut de dagene jeg var på vakt!"
For alle som har lest "Bokhandleren i Kabul" blir Krig bare hysterisk morsom, og også for de som liker litt harselering med politikere og andre fremstående personer.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.