hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal lage DST om Løkken. Fint med tips.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Skal lage DST om Løkken. Fint med tips.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  14:26:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
DST er Digital Story Telling for de som ikke vet det. Det er en film satt sammen av bilder og videosnutter (etter hva du vil ha) med stemme opp (det skal vi hvertfall ha)

Men nå er det sånn at vi i klassen har plukket ut en gruppe på ca 12 elever som skal lage DST (Hele klassen laget en hver for ca 1 år siden)
og jeg skal lage om Løkken.
Har ganske dårlig tid siden manuset skal være ferdig i morgen klokken 13.30. + at manuset skal være på engelsk.

Noen som har tips til ting jeg kan ha med i filmen og ting jeg kan si?

Ina og Løkken<3

Bustetrollet

Skrevet - 04/01/2006 :  17:57:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke tips, men oi, nå vet jeg hva jeg skal ha i prosjektet :)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  18:16:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vi skal ha særoppgave. Kom på det nå : HEST!! Det skal jeg ha! Takk Ina, du gjorde så jeg kom på det! Har dessverre ingen tips egentlig.. Hvor lang skal den filmen være?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  18:36:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skal vare i omtrent 2-3 min minst.
Har tenkt litt:
1. Ha litt om Løkken
2. Litt om hvorfor jeg driver med hest (litt om følelsen når alt går bra)

+ har tenkt å dra med meg pappa oppover så han får filmet litt (kanskje full galopp så gutta skjønner at det ikke bare er kjedelig med hest, som mange tror):P

Så nå sitter jeg å skriver manus, huff, vanskelig med manus på engelsk. :S *Back to work*

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  21:11:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fortelle litt om rasen til Løkken? Hvordan du bruker han? Hvorfor du driver med hester?

Full galopp på film blir bra vettu!

Good luck

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  22:01:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Høres kjempegøy ut Ina
Får ikke drive så mye med sånt vi. Pengemangel...

Har ikke så mange tips, men lykke til i hvertfall. Bilr sikkert veldig bra

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 05/01/2006 :  08:17:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Litt sent med tips kanskje, men jeg så du sleit med å komme på til manuset.
Hvis det er vanskelig å komme på når du i tillegg på skrive engelsk, så kanskje det hjelper å skrive alt på norsk først, og så oversette. Så slipper du å få hjerneteppe pga engelsken

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  15:55:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Høres kjempegøy ut Ina
Får ikke drive så mye med sånt vi. Pengemangel...

Har ikke så mange tips, men lykke til i hvertfall. Bilr sikkert veldig bra

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Er så heldig at vi har masse datamaskine, filmkameraer og digitalkamerar på skolen. Men ellers så er det ikke så mye annet positivt å si om skolen

Kopi av melding:
Fortelle litt om rasen til Løkken? Hvordan du bruker han? Hvorfor du driver med hester?

Full galopp på film blir bra vettu!

Good luck

Ble endel om Løkken(generelt), og hvorfor jeg driver med hester, og på slutten blir det et dikt. Nå skal jeg bare låne et videokamera og dra med meg pappa oppover så jeg får filmet noen fine scener. Så dette blir knall..

carambee: Takk for svar, ble faktisk sånn at jeg fant på en setning på norsk og oversatte den til engelsk. (Var den eneste som hadde laget ferdig manus når vi kom på skolen til og med)

Så nå gleder jeg meg til å komme igang.
men en ting som er litt irriterende er at: Forrige gang la vi på stemme på slutten, men nå skal vi spille inn stemme først. (Litt ergelig siden da må bildene og videosnuttene bli redigert etter stemmen:S)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 05/01/2006 15:57:35 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.