hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tenneese walking horse
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 tenneese walking horse
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Lopke

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  17:59:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var helt nytt for meg, og føler avsky for begge deler.. har aldri hørt om den slags trening med frieser, så får håpe det ikke er så mange som gjør det...
Den filmen var trist og.. hesten gikk jo helt rart. La merke til hodet, den så jo ut som det var noe alvorlig galt med hesten..
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  20:51:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg er lamslått! den filmen var gyselig! det ser jo ikke pent ut i det hele tatt!! nei fysj! stakkars hester...
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  21:13:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så ikke så fryktelig fint ut nei..

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  23:11:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
På Tennessee walking horse associations hjemmeside http://www.twhbea.com/gaitsVideo.htm kan man se video av gangartene før og etter "showutstyret".

Opprinnelig postet av Ildfuglen

Fy flate, det eneste jeg kan si er at det ser jo helt barbarisk ut.. Det er jo absolutt IKKE naturlig for en hest og gå sånn som det der.. Helt sykt hva mennesker finner på

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Dikselen

» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  01:45:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er godt å vite at det ikke bare er meg som reagerer på det!
Postet linken på et annet forum også(endelig funnet en link som viser det jeg opplever som helt for j...), ei inne der har videreført linken til noen amerikanere... Forhåpentligvis kommer det noe godt ut av det, folk er uansett mer klar over hva som faktisk skjer!
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  14:03:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg skjønner ikke vitsen:S jeg synes hesten gikk mye penere uten showutstyret for å si det sånn:S:S jeg skal ikke engang si hva det så ut som når den hadde showutsyr:S
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  15:50:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Det var noen helt forferdelige videoer. At noen kan gjøre sånn mot hestene.. Og at noen kan synes det er pent!?
Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  16:10:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Med showutstyret ser gangen så FRYKTELIG overdrevet ut. Akkurat som ei høne som går.

Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  20:23:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy f... Blir så ubeskrivelig opprørt av slikt. Helt utrolig at dette kan være lov.

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  21:36:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

:O har ikke ord..
men hva slags utstyr er de får på seg? ser jo ikke naturlig ut for 5 flate øre...

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  21:52:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan får de hodet til hesten til å "nikke" sånn når den går?? Gå til toppen av siden

Dikselen

» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  22:05:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror kanskje at nikkingen med hodet er en naturlig reaksjon fordi de må balansere seg - ikke lett det i stiletthæler... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  22:30:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
stilettheler?? noe jeg ikke har fått med meg?? Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  23:31:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lopke:

Bakhøvene blir kortet opp og gjort om til bukkehover (hermetikkbokser), det kan lett sammenlignes med stiletthæler. Om du ser på bakbeina til hestene når de går, så er hoven så deformert at kodeleddet nærmest skraper ned i bakken langt bak hoven...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  23:34:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Og nikkinga har kanskje også noe med at de har vekt ting på frembeina?
Eller har jeg missforstått?

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.