hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Treningsmetode
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Treningsmetode
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Torpedo

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  20:23:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Vil dele en link med dere: http://www.hauteecole.ru/

Gå inn å se på bilder, har noen fler sider med samme type bilder? Har ikke fått lest så mye om hvordan akkuratt denne personen trener hestene sine. Men det er helt utrolig å lese hvordan de får hestene til å gjøre dette, til å virklig ville det også. Hadde en hel del slike sider med bilder og info, men klarte å slette linkene. Så, noen som kan hjelpe?

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  21:15:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes ikke den siste hesten så så veldig ut til å ville det, egentlig. :-s Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/12/2005 :  21:26:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blir imponert jeg!
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  21:28:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Skulle gjerne sett min lille Rushefant gjøre det der!
Så en film om sånt i går (fra en tråd som var lagt ut her), og hesten var til han mannen var løs, og de hadde vel "fri dressur" (er ikke sikker om det heter det?)... Men i hvertfall så gjorde hesten alt mannen ville, av små kommandoer =) Utrolig pent å se på når man får til en hest sånn som det!

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  22:16:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes ikke den siste hesten så så veldig ut til å ville det, egentlig. :-s

Opprinnelig postet av Formosissima

Kan hende det var det som var meningen, aldri godt å vite.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  22:24:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det kan godt hende det var meningen også ja :) På en annen side, med lignende bilder, er det en hestetrener som driver med NH. Men xtrem NH. Han bruker verken hodelag eller sal. Absolutt ingenting annet enn ett tau som han har liggende rundt halsen, som på bildene jeg satt inn. Det er utrolig å se film/bilder på fremgangsmåten osv. De bruker ikke pisk heller. Helt utrolig måten de lærer hestene til dette, uten makt eller tvang.. Skal se om jeg finner disse sidene igjen, så dere får se!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  22:37:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg fant en av sidene! Men ikke en av de "beste".. http://www.yannarthusbertrand.com/yann2/affichage_bestiaux.php

Her er det for det meste UTROLIGE fine bilder, helt fantastiske. Er selv veldig opptatt av fotografi, spessielt av hester. Anbefaller alle å ta en titt på den siden...

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  22:53:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
oh, utrolig fine bilder ja!
men se på dette :

stakar så ikkenoe godt ut for hesten..

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/12/2005 :  23:05:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
fancye bilder ja.
Men hva i all verden skulle det siste med den gutten på ryggen bety?
hjelpe meg!!!

når det gjelder hesten som, ehm hopper (hukser ikke hva det het) den gjør jo mer enn å steile, bakbeina er jo over bakken... Så tror jeg mange hester ser sånn ut når de steiler/gjør andre anstrengende øvelser....
vet ikke jeg. Er inngen dyretolk som kan snakke me hester jeg ser på bilder.

hesten over ser jo ut som den setter bakbeina ganske godt under seg, det klare ikke jeg

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  23:43:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jammen var bilde nr 4 og det siste med guttungen på vakre ja............
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=622498

Har lagt ut denne på dyrenett også. Fantastisk frem til han absolutt må vise hvor mann han er på slutten.
Hva var vitsen med å ødelegge en sånn harmonisk oppvisning...mannfolk?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Dikselen

» VIP

Skrevet - 21/12/2005 :  01:48:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det ene bildet - i den siste sessionen - av en grå hest(bildet under hesten som sitter) - er ikke dette ekstremt rollkur da? Har aldri sett en hest "in live" gjøre noe slikt ihvertfall, så ikke videre behagelig ut.. Heller ikke det siste bildet synes jeg så ok ut - for hestens del(dessuten var den tynn - ribbeina synes jo...). Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 21/12/2005 :  02:42:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært inne på denne siden tidligere selv.....der er det mange fantastisk flotte bilder......
Men skeptiker som jeg er...og kritsisk som jeg er...svelger aldri noe helt uten å gruble litt...!!
Kan hende han har hatt noen dirty triks før han kom til fotograferingen..

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  08:50:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ja, hmm, tror ikke det står så mye om fremgangsmåten hans? Finner absolutt ikke de linkene jeg hadde til sider som var heelt utrolig. Vet ikke om han her gjør det, men på en annen side tok hestetreneren imot hesten som hadde vært misshandlet/skadet o.l. og trente dem opp. Kanskje den tynne hesten han sitter på magen til er en av dem. Vet ikke helt da. Men dere må se de andre bildene, bildene er utrolig spessielle. Ser mer ut som maleri.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 21/12/2005 08:51:57 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  12:21:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Fine bilder ja

Og den filmen Kurre la ut link til var flott !

Men:
Kopi av melding:
Har vært inne på denne siden tidligere selv.....der er det mange fantastisk flotte bilder......
Men skeptiker som jeg er...og kritsisk som jeg er...svelger aldri noe helt uten å gruble litt...!!
Kan hende han har hatt noen dirty triks før han kom til fotograferingen..

Enig med Oleo, tenkte akkurat det samme.

Therese
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  17:57:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette har vært diskutert før på et annet forum, og der kom de frem til at det mest sannsynlig var tegninger. Er noe med linjene og fargene som 'gives it away'.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/12/2005 :  18:03:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bildene på den første linken, så begynnte jeg og lure hvordan de fikk en stillestående hest til og hoppe så langt opp fra lufta.

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.