hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bra hestefilmer??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 Bra hestefilmer??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 14/01/2006 :  18:23:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Seabiscuit, Spirit, Hestehviskeren, Silkesvarten, Zafir.. Alle jeg har sett med hest ihvertfall.....
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Galie

Norway
Innlegg: 246

Skrevet - 22/01/2006 :  16:45:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
DON ! Kjempearti hestefilm. Gikk på tv for mange år siden, var heldig å fikk tatt den opp da. Har ikke sett den på tv siden?
Har noen sett den forresten? Han skrikærn i politiskolen er hovedperson og hesten hans snakker osv.

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway
Innlegg: 128

Skrevet - 09/02/2006 :  10:05:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
wild hearts cant be broken( stuntrytteren)

Fin film som får pelsen til å reise seg,

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway
Innlegg: 456

Skrevet - 09/02/2006 :  12:33:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
sylvester stallion... den var bra.... kjempe gammel..handlet om ei jente som skulle lære en hest som ikke passet som "kuhest" sprang.. hun kunne ikke noe hun heller og ble undervist av den sure gamle sjefen sin..
hesteviskeren, villhesten og silkesvarten.. har ikke fått sett ferdig den seabiscut filmen.. må vel få gjort det..

mvh Mia.....
Redigert av - Goytil den 09/02/2006 17:27:07 Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway
Innlegg: 495

Skrevet - 09/02/2006 :  13:24:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Sherdil, svensk film. http://www.dvdpris.com/77232
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 09/02/2006 :  21:57:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Er en hestefilm som heter Big Spender.. (trodde først den omhandla travern Big Spender, men det var visst en galopphest..)

Også er det en film om to gutter som stikker av med en hvit hest.. Tirnanog, het hesten iallefall om jeg ikke husker feil..

The champ, er en knallfin film..

Er nok flere også.. Men det var det å komme på de da..

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway
Innlegg: 611

Skrevet - 13/02/2006 :  21:05:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sea Biscuit og Hidalgo var bra synes jeg.. Har faktisk ikke kommet meg gjennom hele hesteviskeren sammenhengende, en stund siden jeg prøvde så kanskje på tide igjen ;) Ellers så husker jeg at jeg likte "The white stallion" da jeg var mindre.. Husker ikke helt greia, men er litt sånn typisk - jente klarer hest som -nesten- ingen andre klarer.. Kjempebra alt sammen, men så begynner hun å bli blind.. Og hvis jeg ikke husker helt feil - happy ending.. Hmmm, kunne vært gøy å sett den igjen faktisk, hehe ble brukt en to tre forskjellige hester i filmen - og det var veldig tydelig husker jeg!
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway
Innlegg: 778

Skrevet - 16/03/2006 :  02:35:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Running free. Handler om et nyfødt føll som blir skilt fra moren grunnet hestene blir fluttet til Afrika som jobbehester. Det lille føllet forteller gjennom filmen. Syns det er en kjempe trist film

Opprinnelig postet av .Don Pedro.



Den er jo bare drit bra....og trist...

Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway
Innlegg: 83

Skrevet - 18/03/2006 :  18:11:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
wild hearts cant be broken( stuntrytteren)


Er det den filmen hvor de "hopper" med hestene ned i digre vanntanker? Og jenta blir blind men fortsetter og rir den vanskeligste hesten i tillegg?
Den filmen er fin.
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 18/03/2006 :  20:33:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
det er den ja..

Gå til toppen av siden

badminton
» VIP

Innlegg: 155

Skrevet - 18/03/2006 :  21:18:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
racing stripes,
det er tidenes gøyeste film,
særlig fluene, de er morro,
noen som har sett den???

Le godt så lenge du lever, for du lever godt så lenge du ler... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 19/03/2006 :  00:39:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
racing stripes,
det er tidenes gøyeste film,
særlig fluene, de er morro,
noen som har sett den???

Opprinnelig postet av badminton



Jepp, kjøpte i Thailand. Kanllfilm og morsom.. fin for både barn og "voksne" som meg
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway
Innlegg: 456

Skrevet - 19/03/2006 :  11:11:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
ja den var artig.. jeg viste den på kino her.. masse folk.. den var så søt den zebraen...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Innlegg: 534

Skrevet - 19/03/2006 :  11:46:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kl. 12 i dag begynner Den svarte hingsten på tv2
Renate
Gå til toppen av siden

Jollypopp

Innlegg: 82

Skrevet - 19/03/2006 :  16:40:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Den svarte hingsten var fin=)
Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.