hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Animasjon i signaturen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Animasjon i signaturen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  22:50:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Word, Spoff. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/11/2005 :  00:00:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Haha! det var det værste jeg fant :D Må bare ha de eeenda litt til, så skal jeg fjerne det.
Synes det var fint jeg *Falskt smil*
Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Har sansen for humoren din
Opprinnelig postet av batta

Tss .. bare jeg får dagens dose med å plage folk, så har jeg det toppers

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  17:02:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
kan ikke gjøre annet enn å trekke på smilebåndet bår jeg leser denne tråden...
men kan vel si meg enig med at sånne store blinkende animasjoner eller ganske så store bilder, kan irritere meg...hvertfall da jeg hadde modem, brukte jeg 500 år på en debatt...
men små animasjoner er helt greit...

Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  20:25:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Yes.. endelig fekk eg det til! hehe...
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  19:58:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
den var bra den :)
men litt ekkel,ikke stygt ment altså men så mye grønt gørr...
*grøss*
hehe

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  20:26:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
fikk bare så lyst til å vise alle "bildene" med hest som jeg fant på den siden...her kommer de

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  20:27:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
er også ganske tøffe de rakettene.,.. f.eks denne :

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  21:16:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

<klipp>

Syns egentlig bare det er til pass for dem som irriterer seg over søte, små animasjoner at de får se hvor ille det i teorien kunne vært...så kanskje det går opp for dem at de ikke har noen ting å klage over

Opprinnelig postet av batta

Evnt. kan det være at de finner ut at de ikke gidder å dele erfaringer, og overser hjelp man trenger, eller spørsmål man vil ha besvart.. Om man ønsker fokus på glorete anomasjoner så greit for meg. Det er der jeg henger fokus, og klikker meg vekk fort som fy, før jeg rekker å se at det faktisk fantes et spørsmål inne mellom gloringen.

Jeg er av den oppfatning at jeg svarer de som spørr seriøst. Barnslig "bædi, bædi, du klarer ikke å ta meg, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, blææææææhhhhhh, kan noen gi meg noen gode tips til foring med Champion og trening av unghest?"-holdning har sin useriøse effekt på meg. Sorry, sånn er det bare.

Opprinnelig postet av spoff

Hadde det vært en haug med mennesker her inne som hadde en haug med glorete animasjoner, hadde jeg vært enig med deg. Men i dette tilfellet syns jeg ikke at det var noe å henge seg opp i, da det er ganske tydelig at det ikke var ment på "alvor". Og de forsvant jo ganske fort igjen, og.

Hadde det ikke vært for at noen hadde begynt å påpeke at store, stygge, glorete animasjoner var irriterende, hadde heller aldri disse dukket opp hos Kristine...

Små animasjoner på en cm eller så, som ikke blinker eller beveger seg over store områder kan jeg ikke skjønne at noen kan finne så utrolig irriterende. Greit at man skal være saklig, men det er da ikke en avhandling vi driver og skriver på heller.
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  09:37:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
bare trykk på Esc hvis dere ikke vil la de bevege seg
hvis dere irriterer dere sånn over de

Lucinda:

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  10:25:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ein del av desse animasjnonane som folk bruker pr i dag blokker faktisk ut sida. Gjer sida breiere enn den egentleg skal være.

Det synest eg ikkje noko om i det heile tatt. Eg husker Lene. hadde sett inn eit bilde i signaturen sin tidlegare som gjorde det. Da ba eg henne pent (håper eg) om å ta det vekk for eg synest ikkje det er noko særleg å blokke ut sidene til ein størreklse dei ikkje er meint å være i.

Folk får no gjer som dei vil, men eg har heller ikkje særleg sansen for desse animasjonane som er så populære for tiden, men det er vel ein motesak så det går vel over hos dei fleste etterkvart, men nokon gjer det vel til ei prinsippsak også.

Synest ikkje det ser særleg fint ut oppover sida her med nisse og reinsdyr og slede 4 - 5 ganger oppover sida. Spesielt siden det vel er den animasjonen som også blokker ut sida her trur eg.

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  10:58:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Eg husker Lene. hadde sett inn eit bilde i signaturen sin tidlegare som gjorde det. Da ba eg henne pent (håper eg) om å ta det vekk for eg synest ikkje det er noko særleg å blokke ut sidene til ein størreklse dei ikkje er meint å være i.

Opprinnelig postet av Lucinda:

Var en helt grei måte du påpekte det på,ja Og jeg fjernet den.
Hos meg blokket den ikke ut siden,så jeg var faktisk ikke klar over det problemet før du nevnte det for meg.

Som jeg alt har sagt,så er har jeg ikke noe prblem med bilder,men forstår godt at det er irriterende når de blokker ut siden...
Men ser faktisk ikke helt at jeg skal måtte ta bort noe jeg syns er bare artig fordi det er noen som irriterer seg over det....

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  13:27:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Var en helt grei måte du påpekte det på,ja Og jeg fjernet den.
Hos meg blokket den ikke ut siden,så jeg var faktisk ikke klar over det problemet før du nevnte det for meg.

Opprinnelig postet av Lene.

Det var bra.

Men den blokket nok ut sida di også, det er berre det att man gjerne ikkje ser det så fort. Det som gjør att eg legger merke til att sida er blokka ut er jo i første omgang att eg har favoritter på venstre side. Da legger man nok fortere merke til det.

Men sida har ein original størrelse som gjør alle sidene like brede (normalt) men dersom det kjem noko inni siden som er større enn størrelsen satt så blir sida blokka ut. Du ser det ved att sida er breiere i bredden enn normalt. Dvs ødelegger man det som den som har utvikla web-sida har planlagt att størrelsen på sida skal være.

Når man skriver tekst så vil jo den bli delt til å passe inn men det kan man ikkje gjere med eit bilde med fast størrelse. Det er da sida blir blokka ut av sin normale størrelse.

Håper dette var ein forståelig forklaring her. hmm.

Men ta å sjekk litt på forumet. Denne tråden tru eg er blokka ut på omtrent alle sider, men sjekk andre tråder og sjå bredda på sjølve "ramma" der innlegget står.

Redigert av - Lucinda: den 24/11/2005 13:31:52 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  15:41:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skjønner deg kjempegodt Lucinda, og er enig i det. Smilyene trenger ikke å gjøre siden enda større. Små smilyer syns jeg er best
Edit: ble noen leifer..

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 24/11/2005 15:43:42 Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  21:44:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
den var bra den :)
men litt ekkel,ikke stygt ment altså men så mye grønt gørr...
*grøss*
hehe

-hehe.. Derfor eg velgde den..

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  21:27:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hehe.....ganske tøff også da
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.