hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Animasjon i signaturen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Animasjon i signaturen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  21:38:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Godt at man etter litt erfaring selv skjønner at animasjoner er kjipt, dumt, forstyrrende, ekkelt, distraherende, stygt, useriøst osv. Og heldigvis vokser de fleste raskt fra morroa de oppfatter at animasjoner har. Blir morro å se hvor mange som er like fasinert av dette om f.eks. et år. Jeg bare snakker av erfaring.. *hihi*
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/11/2005 :  21:43:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var kanskje den som snudde fortest på hælen når det gjald animasjon ..

Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  16:44:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Off, min vil ikkje vise den..

den skal sjå sånn ut:

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 20/11/2005 :  16:50:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ser elefanten Syns sleden med julenissen var litt søt:) Er jo litt søtt med animasjoner men må ikke bli for mye
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  18:11:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
syns også in lille julenisse var søt :)
syns heller ikke det er bra med for mye animasjoner.
men syns det er ganske søtt med en,og da mener jeg bare en!
:)

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 20/11/2005 :  23:28:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må si jeg er enig med Lene, alt det folk kan irritere seg over på et forum!
Syns det er pirkete å kritisere bruken av dette, og liker en det ikke trenger en da ikke skrike rundt med det.

Jeg synes animasjoner og bilder er helt greit jeg...så lenge de ikke er kjempestore. De piffer opp disse mørkegrå sidene. Har det ikke selv, rett og slett fordi jeg ikke vet hvordan jeg får dem frem! Og jeg er ikke så interessert i å ha det at jeg gidder å finne det ut. Men det gjør meg ingenting a andre har det, koselig det vel...

Er ellers imot overdreven bruk av smileys, og har også opplevd at enkelte bruker dem i hensikt å provosere, dette blir etter min mening, misbruk!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 21/11/2005 :  11:53:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det verste her inne er ikke de små animasjonene i signaturene, men de ENORME bildene enkelte har i signaturene som gjør at jeg må scrolle fire meter ned for å få lese neste innlegg.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  12:18:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg synes animasjoner og bilder er helt greit jeg...så lenge de ikke er kjempestore. De piffer opp disse mørkegrå sidene.
Opprinnelig postet av Tone og Svarten

Da bør du bytte Skin (øverst til høytre på siden, under "velg språk"). Jeg bruker den beige versjonen, og alt blir så mye enklere å lese =)

Spoff:
Kopi av melding:
Godt at man etter litt erfaring selv skjønner at animasjoner er kjipt, dumt, forstyrrende, ekkelt, distraherende, stygt, useriøst osv. Og heldigvis vokser de fleste raskt fra morroa de oppfatter at animasjoner har. Blir morro å se hvor mange som er like fasinert av dette om f.eks. et år. Jeg bare snakker av erfaring.. *hihi*

En liten diskret animasjon ser jeg ikke noe problem med; værre med store bilder og "flashy" animasjoner med masse bevegelse. Jeg fjerner ikke sauen min, selv om jeg i utgangspunktet er hjertens enig i det du skriver.

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 21/11/2005 16:01:10 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  15:06:35  Vis profil  Svar med kopi av melding

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 21/11/2005 :  16:39:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kristine... Værsåsnill... Du fant ikke noe enda styggere liksom?
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  17:10:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kristine har det med å snu på tiøringen? Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  18:21:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha! det var det værste jeg fant :D Må bare ha de eeenda litt til, så skal jeg fjerne det.

Synes det var fint jeg *Falskt smil*

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  21:29:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Haha! det var det værste jeg fant :D Må bare ha de eeenda litt til, så skal jeg fjerne det.

Synes det var fint jeg *Falskt smil*

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Har sansen for humoren din

Syns egentlig bare det er til pass for dem som irriterer seg over søte, små animasjoner at de får se hvor ille det i teorien kunne vært...så kanskje det går opp for dem at de ikke har noen ting å klage over
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  22:40:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

<klipp>

Syns egentlig bare det er til pass for dem som irriterer seg over søte, små animasjoner at de får se hvor ille det i teorien kunne vært...så kanskje det går opp for dem at de ikke har noen ting å klage over

Opprinnelig postet av batta

Evnt. kan det være at de finner ut at de ikke gidder å dele erfaringer, og overser hjelp man trenger, eller spørsmål man vil ha besvart.. Om man ønsker fokus på glorete anomasjoner så greit for meg. Det er der jeg henger fokus, og klikker meg vekk fort som fy, før jeg rekker å se at det faktisk fantes et spørsmål inne mellom gloringen.

Jeg er av den oppfatning at jeg svarer de som spørr seriøst. Barnslig "bædi, bædi, du klarer ikke å ta meg, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, blææææææhhhhhh, kan noen gi meg noen gode tips til foring med Champion og trening av unghest?"-holdning har sin useriøse effekt på meg. Sorry, sånn er det bare.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  22:48:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg er av den oppfatning at jeg svarer de som spørr seriøst. Barnslig "bædi, bædi, du klarer ikke å ta meg, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, jeg kan en sang som går folk på nervene, blææææææhhhhhh, kan noen gi meg noen gode tips til foring med Champion og trening av unghest?"-holdning har sin useriøse effekt på meg. Sorry, sånn er det bare.
Opprinnelig postet av spoff

*flir*

Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.