hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - For oss "oldiser"...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 For oss "oldiser"...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ullsokken

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  17:45:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

han har til å med gått så langt at han har bedt foreldrene mine skille seg, så han skal få stipend på skolen!!! skjønner ikke hvordan 2 år i aldersforskjell kan utgjøre så mye... jeg er glad for det jeg har og har fått tildelt i livet... mens han stortsett virker missfornøyd med alt og utakknemlig... men han kommer nok til å ble mer moden med årene, og innse hvor heldig han er... håper jeg...;)

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

(...) Jeg er 14 år, og han er 17 noen som kanskje vil tyde på at han er mye mer moden enn meg. (...)

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Niet. Det er stor forskjell på en 17 år gammel jente og en 17 år gammel gutt. Jenter er mye mer modne for alderen, og det er ikke noe jeg har funnet på - det er bevist.

"Men jeg var bare 19 år på den tiden! Og en 19 år gammel gutt er ikke det samme som en 19 år gammel jente. Jeg var 12!"
-Representant for det "sterke" kjønn.

Kopi av melding:
Denne tråden fikk meg til å tenke på noe jeg hørte på P3 her om dagen, da ville de vite om hva som var lytternes mest påfallende "gamlis" trekk, dvs hva de gjorde som man egentlig bare syns gamle mennesker gjør. Der kan blant annet nevnes ting som å ville ha matro, at man liker mokkabønner, at man bruker sånne ispigger når man er ute og går osv.

Opprinnelig postet av Guro

Mokkabønner kommer seirende ut av de fleste "Hvilket-snop-skal-jeg-kjøpe"-dilemma.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  08:26:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ja, det er vel sånn at jenter er mer moden enn gutter. Men 3 år er ganske mye..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  20:46:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dragon; be broren din skaffe seg en jobb hvis han vil ha penger. Er man 17år er man mer enn gammel nok til å lære seg at det går an å jobbe litt for ting man vil ha.

Ellers må jeg si det var en utrolig dårlig oppførsel fra hans side, får håpe for hans (og andres) skyld at han vokser det av seg.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  23:24:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Noe jeg reagerer på, er at før måtte man gjerne jobbe for pengene! Da jeg var 13-14 vasket jeg hele huset hjemme, støvsugde og tørket støv i hver minste krok! Dette fikk jeg da 50 kr for..

Nå hører jeg om de som får en femhundrelapp i uka for å gjøre ingenting! Ikke rart så mange unger blir bortskjemte..
Det samme med mobiler, jeg fikk ikke mobil før jeg var 14, nå er det unger nedi 7-8 års alderen som løper rundt med mobiler av en mye høyere verdi enn den mobilen jeg har..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 07/12/2005 :  08:26:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Nå hører jeg om de som får en femhundrelapp i uka for å gjøre ingenting! Ikke rart så mange unger blir bortskjemte..

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Får ikke en dritt. Mamma å pappa betaler for fôrhesten min. Men jeg har den på fôr med ei annen, så det blir ikke så dyrt. Men jeg tjener ca. 400 kr i mnd på barnevakt, mellom 6-8 t, to unger 2-3 mnd og 2 år. Og de pengene jeg tjener, må jeg bruke på spon, høy, fôr, "stalleie", sko, veterinær ++. Og pengene jeg får til bursdager osv må jeg også bruke til det

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  14:26:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hjelper mamma veldig mye jeg. Vasker , tørker støv, lager middag og "passer" søstra. For ikke noe for det annet enn de pengene som går til hest og det er 400 kr..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.