hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva kan jeg ønske meg av far?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hva kan jeg ønske meg av far?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  19:32:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
en ting jeg grubler på hele tiden.. nemlig; hva skal jeg ønske meg til jul av pappa! mye man kan ønske seg,men.. jeg har voskt i fra alle disse barbie tingene for maaaaaaaaaaaaaaange år siden hmm.. kan noen hjelpe meg? ..
- Jasmine og Ponniene -

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  19:52:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hmmm. Hva med dvd`er, cd`er, småting.. Hva trenger du da?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  20:18:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesteutstyr da vel!!!! Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  20:28:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Takker for svar!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  20:28:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Takker for svar!

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  21:34:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Du kan ønske deg en ny ridebukse
Hest - en venn for livet! <3 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  00:58:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Noe jeg ville ha ønsket meg var et gavekort på sånn SPA greier, med massasje og sånne ting man bader i og sånn. Vet ikke hva det heter, men det høres utrolig deilig ut.. Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 05/12/2005 :  07:18:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da jeg skrev ønskeliste, stod det ingenting utenom hesteutstyr. Eller, en liten radio, men den skal jeg ha i stallen
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  09:51:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noe jeg ville ha ønsket meg var et gavekort på sånn SPA greier, med massasje og sånne ting man bader i og sånn. Vet ikke hva det heter, men det høres utrolig deilig ut..

Opprinnelig postet av *littledevil

Har vært på spa et par ganger, og må faktisk si jeg er skuffet i forhold til hva man betaler...men jøss, det er da deilig!!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  15:17:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Noe jeg ville ha ønsket meg var et gavekort på sånn SPA greier, med massasje og sånne ting man bader i og sånn. Vet ikke hva det heter, men det høres utrolig deilig ut..

Opprinnelig postet av *littledevil

Har vært på spa et par ganger, og må faktisk si jeg er skuffet i forhold til hva man betaler...men jøss, det er da deilig!!

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

fikk aroma-massasje jeg... deiligste jeg har vært med på på lenge!! gurimalla... *drømme drømme* fikk massert hele ryggen, skuldre, armer, hodebunn, ansikt og hender... med en olje hun blandet spesielt for meg... utrolig deilig! tror kanskje jeg skal unne meg selv en time i jula, siden jeg ikke har noen kjæreste som spanderer på meg lenger...

dette er vell en gave ALLE jenter vil fryde seg over å få??? jeg ville iallefall hoppet rundt min egen akse...;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  15:21:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hvorfor ikke ønske deg en tur på kino eller konsert el. +en middag samme kveld. Du kan jo gå med ham eller en vennine. Hvis du drar med ham blir det jo veldig koselig, og han får jo selv delta i gaven.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  22:46:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
åjaa... massasje og spa!! måtte ha vært drømme, dersom en hadde råd! er jo så utrolig dyrt.. men det er sikkert verdt det..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  14:06:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvorfor ikke ønske deg en tur på kino eller konsert el. +en middag samme kveld. Du kan jo gå med ham eller en vennine. Hvis du drar med ham blir det jo veldig koselig, og han får jo selv delta i gaven.

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

på julaften?
hehe.. men ellers takk så mye for slle svar, det ble en fin ønske liste!
TUSSSSSSSSSSSSSSEN TAKK!!!!!

Guro
» VIP

Skrevet - 06/12/2005 :  17:00:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Syns Ina&Løkken sitt svar var lurt jeg :-) Du må jo ikke dra på julaften, det er sånt man kan få "gavekort" på.

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  17:04:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mente det sånn at dere kan ta det en tur etter jul

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  17:39:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ønsk deg et gavekort på noe ja!! Det var smart!
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.