hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Slutt å kryss avle!!!!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Slutt å kryss avle!!!!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 24

Ina&Uraya

» VIP

Skrevet - 18/01/2006 :  20:40:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ehm, seriøst? Er det virkelig noen fortapte sjeler som blander ridehest med traver? Hva skal det være godt for? Ridehester skal bedekkes med ridehester, travhester med travhester osv... Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  11:34:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ehm, seriøst? Er det virkelig noen fortapte sjeler som blander ridehest med traver? Hva skal det være godt for? Ridehester skal bedekkes med ridehester, travhester med travhester osv...

Opprinnelig postet av Ina&Uraya

Den fortapte sjelen oppdretteren til hesten min blandet travhoppa si med en Painthingst. Å gud så glad jeg er for at hun gjorde det! For takket være det kom min flotte traver/ridehest til.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  17:14:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Å gud så glad jeg er for at hun gjorde det! For takket være det kom min flotte traver/ridehest til.

Og med stor sannsynlighet er det også det du kommer til å merke når du en gang skal ri ham.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  23:09:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Å gud så glad jeg er for at hun gjorde det! For takket være det kom min flotte traver/ridehest til.

Og med stor sannsynlighet er det også det du kommer til å merke når du en gang skal ri ham.

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Mente du at jeg kommer til å merke at han er halv traver når jeg skal ri han?
Det gjør meg absolutt ingenting om han har traverbevegelser, liker travere svært godt jeg.
Lille Jack kan få akkurat de bevegelsene han vil, jeg er like fornøyd med han forde.

Men dessuten ser det ut til at han har veldig fine bevegelser. De som har sett han bevege/vise seg, har ikke sett noe som kan minne de om traveren.
Han skal vises på utstilling til våren/sommeren, så da får vi jo en bedømming på bevegelsene.

Vet ikke helt om det var dette du mente Horton & Renate, mulig jeg oppfattet deg feil.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  23:19:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det gjør meg absolutt ingenting om han har traverbevegelser, liker travere svært godt jeg.
Lille Jack kan få akkurat de bevegelsene han vil, jeg er like fornøyd med han forde.

Men dessuten ser det ut til at han har veldig fine bevegelser. De som har sett han bevege/vise seg, har ikke sett noe som kan minne de om traveren.
Han skal vises på utstilling til våren/sommeren, så da får vi jo en bedømming på bevegelsene.

Vet ikke helt om det var dette du mente Horton & Renate, mulig jeg oppfattet deg feil.

Opprinnelig postet av Jack/Casana/Mahjiino

Jepp, men lykke til og kos deg med hesten din.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  11:06:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jepp, men lykke til og kos deg med hesten din.

Tusen takk for det
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 20/01/2006 :  17:43:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den fortapte sjelen oppdretteren til hesten min blandet travhoppa si med en Painthingst. Å gud så glad jeg er for at hun gjorde det! For takket være det kom min flotte traver/ridehest til.

Jeg er en sånn fortapt sjel
Jeg ville ha et føll etter ene hesten min, som er traver. En hest jeg skulle bruke til ridehest.
Derfor var det mest naturlig for meg å ville ha en halvveis fremfor en helveis traver.
Dessuten synes traver halvdelen av han omtrent ikke, verken på ene eller andre måte. Snakk om flaks, for tenk om jeg hadde gjort som alle (de fleste) andre vil, da hadde jeg hatt enda en heltraver å ridd rundt på
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:52:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ehm, seriøst? Er det virkelig noen fortapte sjeler som blander ridehest med traver? Hva skal det være godt for? Ridehester skal bedekkes med ridehester, travhester med travhester osv...

Opprinnelig postet av Ina&Uraya

Syns du høres litt fortapt ut selv jeg.. Skjønner ikke problemet med å blande ridehest/traver..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  23:10:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skjønner ikke problemet med å blande ridehest/traver..

Da har jeg et godt forslag: les debatten

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  11:25:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Men det som er så bra med min hest, det er jo faktisk det at han er lovlig Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  23:52:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men det som er så bra med min hest, det er jo faktisk det at han er lovlig

Ok? Hvordan har det seg?

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  23:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alt med flekker kan registreres som "Pinto" i amerikansk register??
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  00:12:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Alt med flekker kan registreres som "Pinto" i amerikansk register??

Opprinnelig postet av Kurre

Har ikke anelse, men han blir ikke noe mindre ulovlig av den grunn vil jeg tro...?

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  00:16:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Joda!
I Amerika så...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  00:20:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Joda!
I Amerika så...

Opprinnelig postet av Kurre

Men denne er da ikke født/ oppdrettet "over there"...?

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 24 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.88 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.