hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  13:44:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Syntes vi kunne fått flere farger til vipen.. og kommentarer til bildene=)
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

LilleMarie

» VIP

Skrevet - 03/12/2005 :  15:34:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kom til å tenke på at det hadde vært fint med to "bokser" på vip'en, hvor den ene er "Mine Forumtråder" (f.eks. de 5 siste forumtrådene du har opprettet (linker) og klikker du f.eks. på en av de, kommer du inn på tråden.) Den andre "boksen" er "mine forumsvar" altså de siste fem trådene du har svart på.

Litt dårlig forklart det her, men jeg har sett det på catchgamer.no (Bare så dere vet det, jeg er IKKE medlem der )

kan linke til en tilfeldig profil slik at dere kan se. her

Jeg synes de har ganske mange gode løsninger på mye. Verdt en titt mener nå jeg

Edit. feil på link

- Marie & Lipdonn -
Redigert av - LilleMarie den 03/12/2005 15:38:48 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  17:27:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
nå har ikke jeg lest igjennom de andre svarene, men jeg ønsker sånne "mapper" sånn at du sortere bildene. "hest" "meg" "venner" osv...
-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/12/2005 :  21:00:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kunne tenkt meg at det har stått "Din medlemmsside" oppe i menyen, så slipper man å gå først til hovedsida og vidre inn..

Også andre snarlinker. Som når man har skrevet i gjesteboka, så står det "Til gjesteboka", men når man trykker der, så kommer man på forrsida på vipen.

Og at det hadde nytta og laste opp flere bilder samtidlig..

Dette irriterer meg noen ganger isåfall ..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/12/2005 :  21:01:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nå har ikke jeg lest igjennom de andre svarene, men jeg ønsker sånne "mapper" sånn at du sortere bildene. "hest" "meg" "venner" osv...

Opprinnelig postet av *littledevil

Er det ikke bare hestebilder du har på vipen din da ?

Synes egentlig ikke det er nødvendig. Synes galleriet er bra som det er nå jeg :)

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  20:02:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Nesj, har bilder av forsjellige "happenings", venner, kjæreste osv..
-Marte Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  11:51:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mapper til galleriet hadde vært noe.
Litt enklere å orientere seg der det ligger 476 bilder og sånn...og å kunne redigere dagbok innlegg.Ikke dumt...mulighet til å laste opp flere bilder av gangen og skrive kommentarer etterpå,supert!
Mye er veldig bra,mye kan bli enda bedre!
Keep up the good work!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  01:02:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Chat vil vi ikke at skal poppe opp. Om man vil chatte kan man heller trykke på en link.

Jeg har automatisk innlogging, og savner en direkte link til min vip (siden det er den jeg vil sjekke først), i stedet for å måtte først trykke på "min medlemsside".

Jeg savner å kunne kommentere eller slette gjestebokinnlegg. Se hvordan det f.eks er på Blink (Dagbladet.no).

Bildesiden er veldig uorganisert. Man bør kunne legge inn flere bilder samtidig, og slette flere bilder samtidig. Man bør også kunne laste opp flere bilder på en gang. Ellers er det bra at man kan laste opp så mange bilder.

Link til "min side" uansett hvor man er; i andres gjestebøker, dagbøker eller galleri. Se også Blink.

Er stort sett fornøyd med hestemarked og bruker det mye, men brukervennligheten har forbedringspotensiale. Noen ting er litt amatørmessig foreløpig. Når skjer det forandringer?
Gå til toppen av siden

Mathilde=)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  15:48:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMathilde=)  Svar med kopi av melding
Hestemarked er veldig bra synes nå jeg, og VIP funksjon også, men dette ville gjort det mye bedre:

• Bildene i galleriet i mapper eller eventuelt å kunne flytte rundt på dem slik at man kan organisere dem
  • Kunne lage ekstra sider hvor man f. eks. kan skrive om venner og yndlingshester så det ikke blir så mye på forsiden
  • Kunne redigere bildetekst og dagbøker etter at de er lagt inn
  • Kunne legge opp og slette flere bilder samtidig

Kanskje noe av det er litt vanskelig å ordne, ikke vet jeg, men det hadde vært kjempefint hvis det kunne blitt sånn... Da ville det blitt mye enklere for brukerne i hver fall!

Hest - Styrke, utholdenhet, eleganse
Katt - Mystikk, eleganse, selvstendighet
Ulv - Utholdenhet, mystikk, eleganse

Finnes det noe mer fasinerende?
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  17:36:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mapper til galleriet hadde vært noe.
Litt enklere å orientere seg der det ligger 476 bilder og sånn...og å kunne redigere dagbok innlegg.Ikke dumt...mulighet til å laste opp flere bilder av gangen og skrive kommentarer etterpå,supert!
Mye er veldig bra,mye kan bli enda bedre!
Keep up the good work!

Opprinnelig postet av Kurre

Aner ikke om jeg hart svart her tidligere, men enig med Kurre her

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

The One
» VIP

Skrevet - 26/12/2005 :  17:22:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *littledevil

Er det ikke bare hestebilder du har på vipen din da ?
Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jepp, VENNER MED HEST Har en del bilder som ikke er fra stallen, for å vise litt av livet mitt ellers også. Selv om ridning er en stoor del, så er det ikke ALT (ok ikke langt unna, men dere skjønner).

Forslag som bør vurderes:

~ Sånn at man kan ha flere mapper i galleriet, som mange av dere har foreslått, men at man også kan velge "vis alle", sånn som det er nå
~ Mulighet til å endre bildetekst! Ingen leifer mer enn meg, og det er kjipt å måtte slette og legge inn på nytt ...
~ Burde vært mulighet for å kunne skrive litt mer på vennelista, under navn, nivå og det der ... omtrent som "dette er min gode venn X, han rir en holsteiner på XX antall år og starter en del i sprang". Ikke lange selvbiografier, neida, bare litt info om VIP-eiers "forhold" til den og den
~ Mulighet for å ENDRE quizen, tror jeg måtte lage denjeg har nå 5 ganger før det ble riktig

Ting jeg ikke vil ha og hvorfor:

* Mulighet for å kunne formatere tekst (fint at det er her i forumet, her blir det ikke misbrukt, men skulle det vært sånn på VIPene så haded det blitt helt forjæ- ... *kremt*

Når det gjelder det med 5 siste innlegg i forumet, 5 siste innlegg i andres gjestebøker og alle varianter av den både i forbindelse med og uten forumet, så syns jeg det blir så mye sånne greier på forsiden. Er det moduler det kalles, tro? Skal det være valgfritt så blir VIPene svært forskjellige, litt dumt det også. Forumet er forumet, er det ikke noe egne profil-greier her forresten? (Som man må logge inn for å se)

Fjern ICQ-punktet, har ennå ikke sett et menneske her som har det! Veldig mange som tror det er IQ, eller betyr I see ku osv, hehe.

Burde vært sånn at dersom man har null oppføringer i kalenderen, så vises ikke kalenderen på linja øverst. Samme med quiz og dagbok. Skulle også vært sånn at man kunne lage en hesteprofil, navn, nick, alder, rase ++, som det er valgfritt om man vil ha eller ikke. Har man flere hester kan man skrive det på samme siden. Navn: *navn* og *navn* osv.
Når det gjelder bildet av "hesten min" er det jo noen som har etterlyst "hestenE minE" i stedet, sånn at man kan ha flere bilder o.l. VIP-hestebilde 1, VIP-hestebilde 2 og VIP-hestebilde 3. Dessverre ville vel de med en yndlingshest lagt inn den tre ganger, så der har jeg ingen løsning foreløpig

[WHÆÆ, huff som jeg skriver!!]
Gå til toppen av siden

binders

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  21:04:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
- Mapper til galleriet
- Flere farger til vip
- Egne små presentasjoner av 1-3 yndlingshester
- Redigere dagbok og bilde-kommentarer
- flytte rundt og organisere bildene

ellers så er det meste på hestemarked supert

Mia

http://www.archi.nimphelos.net
Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  03:48:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke om det er nevnt(leste ikke alle svarene) Men hva med å kunne legge inn enkelte smilyer på VIP presentasjonen sin, og at man kan bruke formumkoder? Det hadde vært gøy :)
Men ellers er jeg veldig fornøyd

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  11:24:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hva med og lage en søkefunksjon på " selges " og " kjøpes ", slik at vi kan søke på èn bestemt ting vi ønsker og kjøpe. I stedenfor og lese de fleste annonsene for og se om de selger det en ønsker?
Under " selges diverse " ( tror det heter det..) er der over 700 annonser... Var mye og lete gjennom

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  23:50:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Det er fint at siden får seg et ansiktsløft!
* Jeg synes man skal være medlem for å komme inn på vipene, det ligger tross alt veldig mye informasjon om hver enkelt på sidene (selv om det er lett å bli medlem).
* Klokkeslett i tillegg til hvem som har vært på besøk på vipen.
* Flere alternativer når det gjelder alder, hesterase, bakgrunnsfarger, informasjon osv.
* Utvide vipen med flere underkategorier, slik som feks MSN space (yrke, sivilstatus etc.).
* Mappe til bildene, slik at man kan sortere feks bildene av "stallen", "stevner" osv.
* Alternativ layout, gjerne flerfarget/ personlig preg.
* <<Siste nytt, besøkende, sist sett og sist pålogget>> kan være øverst så man slipper å scrolle seg ned til siden for hver gang man skal sjekke gjesteboken sin og se hvem som har vært innom vipen.
* Viper som ikke blir brukt innen 6 mnd slettes.

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.