hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

The One
» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  19:07:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
* Jeg synes man skal være medlem for å komme inn på vipene, det ligger tross alt veldig mye informasjon om hver enkelt på sidene (selv om det er lett å bli medlem).

Medlem for å komme inn på VIPene? Uh no Det er noe av det mest irriterende som finnes, for hva skal da skje med late folk som meg, som nesten ikke gidder å logge inn? Og tenk hvor mange -flere- uaktive medlemmer vi får a, som bare registrerte seg for å sjekke en eller annens VIP. Hvis problemet er at det er for mye info og bilder til at alle burde kunne se det, så får man heller bremse ned på informasjonen om seg selv. Min mening.. ;)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  19:09:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes og det burde være innlogging for å se VIP OG MIX!! Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:07:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
stemmer i med deg deg jeg lopke :)
heldigvis må man være medlem for å delta i mixn, hvis ikke hadde ikke blitt noe særlig til seriøst forum...

skulle vært mulig å stemme på bilder , og skrive kommentar =) og kunne redigere tekst uten å slette og laste opp nye..

og kunne laste opp flere enn et bilde..

høres jo ut som jeg er så misfornøyd, men det er jeg ikke altså...

Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 15/04/2006 :  12:58:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hei...

dette har egentlig ikke noe med vip'en å gjøre.
men jeg tenkte at men på medlemssida kunne komme en slags besjed viist vi har fått svar på emne på MIX, så slipper vi å inn på våre egene emner bare for å sjekke om noen har svart.

vet jo ikke om d går, men d hadde vært så lettvint.
Gå til toppen av siden

Shadowfax

Skrevet - 16/04/2006 :  01:41:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke lest igjennom alt her, men har et lite ønske om at man kanskje kunne ha registrert seg i en eller annen gruppe etter interesse, fks islandshest, sprang, dressur etc. Hadde blitt så mye lettere å finne folk som interesserer seg for det samme som en selv..
Liker ikke søkefunksjonen sånn den er nå. Burde fått opp flere resultater osv. Likte den ganske godt da man kunne se alle brukerne også jeg, egentlig..

En "neste" "forrige" knapp på bildene hadde heller ikke vært å forakte, nei..

Ellers synes jeg det er fiint :)

Redigert av - Shadowfax den 16/04/2006 01:42:51 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  02:15:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Har nevnt det tidligere i denne debatten, men sier det igjen; en slags mulighet til å kunne merke bilder man vil slette, istedenfor å måtte slette hvert enkelt bilde. Utrolig tungvint for de med mange bilder! En slik funkjson burde vel ikke være så vanskelig å få til? Jeg vil nemlig slette en del av mine bilder, men orker ikke sitte å se igjennom alle bildene. Så en slik funksjon hadde vært kjekt :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Fatal&Mona

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  09:16:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker bare rett og slett og komme inn på medlemsida mi....
Noe jeg IKKE gjør. Får dermed ikke lagt ut flere bilder, skrevet i dagok, kalender osv.
Brukernavnet mitt er ikke det samme som VIP navnet mitt, og dette får jeg heller ikke forandra på.... Så jeg er temmelig misfornøyd med det meste nå!!
Håper virkelig at hestemarked skjerper seg!!!!
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 16/04/2006 :  17:56:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg hadde ønsket at det gikk ann å bruke sammen navn som på VIPene..
jeg måtte oppdrette ny for å kunne delta her på mix..litt iriterende...

Det hadde vært litt kjekt å ha en sånn funksjon som man kunne slette flere enn ett og ett bilde...
En annen ting som hadde vært fint hadde vært om man kunne redigere teksten og plasseringen til bildene...som feks jeg som har hundrevis med bilder, kunne det vært fint med forskjellige mapper...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  14:52:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
HEI!

jeg kunne tenkt meg at man fikk lastet opp flere bilder av gangen!
jeg har digital kamra og tar som regel nesten 200 bilder før jeg legger ut på vipen og da tar det jo en evighet selv om det har blitt mye raskere og legge ut bilder i påsken!

så bør man kanskje ha en liten link som heter kontakt redaksjonen på vipen!

og en ting til!

det bør gå ann og rette opp teksten på bildet om man skriver feil!

dessuten hadde det vært gøy med sånn at folk kan kommentere bildet!

hilsen tiril

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  15:08:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vært fint å hatt slik at man kunne ha lastet opp flere enn ett bilde som 'hesten min, min fòrhest' osv., da det sikkert er flere som har mer enn en hest på fòr/eier flere hester. Litt tungvint å måtte 'klippe og lime', velge ut et bilde av en av dem eller få dem til å stille seg opp sammen ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.05 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.