hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

beat

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  12:34:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm... deilig at chatten ikke popper opp lengre. Men hvor er det blitt av teksten som hørte til bildene??
Enten så kommer det opp feks. 'Meg og hesten min i snøen', på alle bilder, eller så kommer det ikke opp noe i det hele tatt??

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  12:44:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmmm... deilig at chatten ikke popper opp lengre. Men hvor er det blitt av teksten som hørte til bildene??
Enten så kommer det opp feks. 'Meg og hesten min i snøen', på alle bilder, eller så kommer det ikke opp noe i det hele tatt??

Opprinnelig postet av beat

Eg får fint opp bildeteksten, men ikkje på framsida på vipen, men i galleriet kjem teksten opp hos meg.

Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  12:58:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal vi se, jeg bruker to forskjellige nettlesere:

FireFox: Her er chatten borte, men bilde tekst kommer ikke opp

Explorer: Her popper chatten opp, og bilde teksten er her....

???

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  13:05:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
hmmm

Eg bruker også begge desse.

Explorer: eg har ikkje fått chatten poppande opp på lenge eg. heldigvis. Bildetekst kjem opp.

Firefox: chatten kjem ikkje opp her heller, men får fint opp bildetekst, har prøvd no nettopp.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  13:18:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ehh.No ser eg kva du meiner.

Firefox: bildeteksten skifter ikkje. Men om du holder over bildene så kjem rette teksten der. Men ja det er noko gale med teksten som kjem under bildet jepp. Samme teskten heile tida sjølv om man skifter bilde.

Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  13:57:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det var det jeg mente. Og noen ganger kommer ingenting opp.... Rare greier.. Så rart at de samme programmene var så forskjellig hos oss.
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  22:30:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg får ikke opp bildeteksten, evt. at bildeteksten er den samme på alle bildene. Og jeg bruker Firefox. Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  07:40:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Jeg får fremdeles chatten "opp" når jeg trykker på medlemsiden min!! GRR!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  11:04:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg savner en funksjon som gjør at det går an å se når sist en vip var oppdatert jeg..

Opprinnelig postet av Ixnay

det er jo på en måte det, det står når både dagboka, galleriet, og gjesteboka ble sist oppdatert + når brukeren var sist pålogget.

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Jo det vet jeg jo, men jeg er ofte pålogget uten at jeg gjør noe med selve vip siden.
Men tenkte mer på at de kunne ha samme opplegget på presentasjonen av seg selv.

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/10/2005 :  00:18:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men det går jo an å skifte farge på skin'et da ;D Selv om den standar er aller best =p

Redigert av - Bustetrollet den 20/10/2005 00:19:18 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/10/2005 :  15:26:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Etterhvert som vi har fått en god del forslag vil vi utarbeide en vote/avstemning hvor alle Hestemarkeds medlemmer kan stemme over hva slags funksjonalitet de ønsker seg mest. Kanskje vi kan klare å tilby en ny ting hver måned fremover..
Opprinnelig postet av MIX

Synes Mix startet litt skarpt med å si dette ;D

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  15:40:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Ja, det burde da skje noe snart! Vi venter....
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  18:46:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke lest gjennom de andre innleggene her, så det kan jo være at det er nevnt allerede. Men jeg savner virkelig og kunne redigere innlegget jeg skriver i dagboken, ofte kommer jeg på ting jeg ville ha skrevet inn på dagens skriv men da blir der to innlegg på en dag. Ser da litt dumt ut...

Det er det eneste jeg savner som kunne vært annerledes. Ellers så er jeg kjempefornøyd med Hestemarkedet :o) Syntes de er kjempeflinke- og snille de som jobber på Mixen =D De gjør en rael god jobb for oss hestegalne som er her inne hver dag :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  20:13:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Du kan jo kopiere teksten din å skrive innlegget på nytt, med endringer
Så sletter du bare det første etterpå..

Therese
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  22:38:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja det går jo fint ja, tusen takk for tipset :o) Men hadde også vært kjekt med en funksjon til og redigere med :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.