hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Olithyon

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  11:20:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Dette er ikke direkte til VIP'en, men syntes det kunne vært en link direkte fra MIX til "min medlemsside". Er så dumt å måtte tilbake på forsiden for å komme seg inn på medlemssiden.

Ellers er jeg godt fornøyd med de endringer som har vært gjort. Har rask linje på nettet hjemme, men merker at det går mye fortere nå. Bra jobbet!

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  14:05:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
-Man burde kunne skrive en kort tekst om vennene sine.
-Flott om det hadde komt opp på medlemssiden om noen hadde skrevet i gjesteboken.
-Mapper i galleriet!! Dette hadde vært en kjempeforbedring ihvertfall..
-Lister, f.eks. yndlingshester, huskelister..
-Så hadde det vært flott med et sted der man kunne skrive om ulike hester man hadde ridd, rase, kjønn, bilde, osv. Dette er det veldig mange som allerede har på VIP-sidene sine, men det tar så utrolig lang tid å bla igjennom!
-God ide å ha en side der man anbefaler ulikt utstyr, osv.
-Quizen burde ikke kunne taes anonymt...
-Quizen bør også "vises", så man slipper å slette den, for å finne ut hva slags spm. man har..

Syns dere gjør en kjempejobb, VIP-sidene er allerede kjempebra:)
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  15:28:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Dere kan lage istand slik at man kan se de 10 siste besøkende som har vært inne på VIP'en og lest, tror det vil bli mer aktivitet på VIP'ene da, og litt mer interessant og se på nye VIP'er.. Lag slik at man kan komme direkte inn på VIP sida ved å trykke på kallenavnet til personene som har vært inne på sida! :) Hvis noen skjønte det..;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  16:01:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Det med at man kan se hvem som har vært inne på vipen var lurt! :)
Therese
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  18:53:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det jeg ønsker er at de nyeste bildene ligger først i galleriet, istedenfor til sist... Også at dere har sånn de ti siste besøkende på din side(som på Hamarungdom)...

Ellers så vil jeg bare si stå på hestemarked =) Dette har blitt en utrolig bra side(som også var bra før ;))

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  19:13:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hmm.. jeg syns ikke at det bør bli flere muligheter til å forandre på utseendet selv på vip'en! Blir fort rotete vip'er da, knallrosa sider med limegrønn skrifte dersom noen velger det, blir litt for voldsomt! Håper designet og fargene forblir det samme..

- Ellers er jeg enig i det med å kategorisere bildene mer! Da blir det enda mer oversiktlig!

- I tillegg til å ha link til f.eks de siste utlagte annonsene til brukerene, kunne det også ha vært en link med de f.eks 3 siste innleggene fra forumet o.l

- Dersom en skal dele inn yndlingshestene/hestene sine i egne sider på vip'en, burde det være en link på hovsiden av vip'en, med link(navnet til hesten), og et bilde ved siden av!
Alikvel tror jeg kanskje at det blir veldig mye arbeid å få til.. men pytt pytt, det hadde vært artig!
På en egen siden til hver enkelt hest, burde en kunne fylle ut:
*hestens navn
* født/alder
*rase
*kjønn
*mor/far
*farge
*kjennetegn
*avtegn
*mankehøyde

* og plass til mer info om hesten! samt plass til et eller to bilder(utenom galleriet)

storfornøyd med det nye sålangt vertfall =)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  20:11:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
kom på en ting til!

Hva med at det står om brukeren er online eller ikke på vip'en? f.eks der som det står nå brukeren var sist pålogget :) På den måten får man lettere taki folk, hvis det skulle haste!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  22:22:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
søkefunksjonen har blitt så dårlig. nå går det bare ann å søke i kallenavn og navn.. mulig jeg er blind og at dette nå ligger et annet sted men før kunne man f.eks skrive elding og få frem alle vipene som hadde nevnt elding. Denne funksjonen likte jeg for jeg fant flere hester fra min barndom på denne måten Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  22:37:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Enig i at søkefunksjonen er for dårlig...!

Dessuten burde kanskje lista over yndlingshesterase utvides?

Er igrunnen ganske fornøyd ellers jeg.. men en presentasjon over hesten(e) i vårt liv hadde jo vært ok :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 20/08/2005 :  09:57:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kom på en ting nå! Hva med at vi kunne velge flere temaer på kategoriser Vip-en. Det ble vanskelig for meg som drev med mer en tre ting hvertfall, så det hadde vært bra om vi kunne fått flere slike temagreier å bruke istedenfor tre, hvis dere skjønner? Ikke flere temaer altså, men sånne ting å "fylle ut"
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/08/2005 :  18:10:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor ikke lage noe som vi kan laste opp små filmer på? Som kan spilles av, bare medlemmer? Altså en må være innlogget. Om man har en film av seg selv ri, hesten sin som oppfører seg litt rart, andre morrofilmer med hest, kanskje film av den gangen du vant gull i dressur??

Bare et forslag!

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  18:47:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
for å være helt ærlig vil jeg heller ha mer stabilitet her inne enn fjaksen funksjoner som liksom skal være artig. Senest i dag har det vært trøbbel med hestemarked, og det synes jeg igrunn det er altfor ofte. får håpe dette retter seg Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  21:28:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg er jo en ivrig dagbokskriver og med erfaring fra tidligere dagbøker kunne jeg gjerne tenke meg å ha en knapp som gjør at alle innleggene åpnes i et tekstdokument som man kan lagre. Hvis man en gang dropper å skrive i dagboka her og man har lyst til å ha alle innleggene, så blir det litt slitsomt å sitte å kopiere alle sammen. Kanskje muligens :) Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  00:21:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Likte ikke -sist sett her-. kan liksom ikke "smugkikke" på andre sine sider lengre uten å bli "oppdaget" =)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  11:38:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hvis du er avlogget kan du ;)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.