hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

xxxx

Skrevet - 22/08/2005 :  11:49:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skrev tidligere at jeg etterlyste en slags redigerings-funksjon på bilder i galleriet.Altså at de kan flyttes uten å måtte slettes og at man også kan redigere teksten på bildene.
Slik det er i dag må man jo slette uansett hva man skal for så å legge alt inn på nytt-forferdelig tungvint.

Ellers synes jeg hm generelt er veldig bra nå-keep up the good work!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/08/2005 :  14:47:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med She-type. Redigering av bilde navn. Om man skriver feil da, så må man slette bildet og legge det opp på nytt..

Tror det trengs. Det er da så mange som har så mange skriveleifer her..

Redigert pga. skirveleifer

Redigert av - Bustetrollet den 22/08/2005 14:48:37 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/08/2005 :  23:45:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kunne tenkt meg en slik kommentar boks under hvert innlegg i gjesteboka.
Om du får spøsmål om ett eller annet, så kan du gå inn og legge inn et svar på spørsmålet liksom. Istede for og gå på spørsmåls-spørrerens vip, og skrive det der.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  19:27:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg kunne godt tenkt meg mulighet til å legge inn flere bilder under "hesten min". Jeg har (som mange andre) to hester, og må velge å ha bilde av en av dem eller et bilde hvor begge er på. Kunne vært fint å hatt mulighet til å ha bilde av hest nr 1 og hest nr 2...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 28/08/2005 :  15:50:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
nå har ikke jeg lest skikkelig denne tråden(litt lat i dag). men sånn kommentar nboks under hvert bilde hadde vært kjekt, så andre kunne skrive under bilde hva de syns osv....
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2005 :  22:46:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Hmm en ting.
hadde vært veldig fint at man kom tilbake til gjestebok når man har skrevet et innlegg og og klikker "tilbake til gjestebok" ikke kommer til vipen slik man gjør nå. er egentlig litt irriterende :P Eller så kan dere endre slik at det står "gå til vip" :P bare en filleting egentlig meen...

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/09/2005 :  22:44:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes man kunne lage slik at man kunne se det fra medlemssiden at man har fått innlegg i gjesteboka. Det hadde blitt litt mer oversiktlig, så man slipper og gå inn på vip'en og vidre inn på gjesteboka for og se etter.

Eks. Gjestebok(1 ny melding)
postkassa(1 ny melding)

Så kunne det vært direkte link til gjesteboka.

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2005 :  00:40:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blink (på dagbladet) har veldig mange av de funksjonene som folk etterlyser her. Og har selv tenkt flere ganger at hestemarked i den formen ville vært enda bedre (ikke misforstå, dere gjør en glimrende jobb allerede).

Mine "ønsker"
-at man kan se fra medlemssiden om man har nye innlegg i gjestebok
-sist besøkende-liste
-mapper/muligheter til å sortere bilder i galleriet
-presentasjonssider for "hestene i våre liv"

Denne er ikke _så_ viktig, men artig dersom det ikke gjør hestemarked treigt som f...
-kommentar til bilde-funksjon

Ellers så syns jeg søkefunksjonen til vip'ene er litt rar. Er mulig det bare er jeg som ikke forstår den, men hvorfor kan man ikke sette kriterier som alder, nivå osv sammen med fylke? Jeg kan for eksempel ikke finne kun folk på min alder i mitt fylke (evt et annet fylke), da må jeg samtidig lete gjennom folk fra hele resten av landet. Alternativt kan jeg lete gjennom alle vip'ene lokalisert i mitt fylke, i alle aldre, nivåer osv.
Og det burde vært mulig å slette vip'en sin dersom man lager en ny/ikke er aktiv på hm lenger. Evt at dere "sjefer" sletter vip'er som ikke har vært aktive i løpet av så og så lenge (1 år, burde være mer enn lang nok tid)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2005 :  14:41:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
batta: En sist-besøkende-liste har vi allerede fått. Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2005 :  15:45:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
å, beklager:p så d nå...

så også etter at jeg hadde skrevet innlegget, at det faktisk er forandret på søkefunksjonen på vip'ene, slik at det problemet jeg beskrev faktisk ikke finnes lengre:) men muligheten til å søke i all informasjon på vip'ene er forsvunnet:( fritekstsøket gjelder nå kun navn/kallenavn...noen grunn for det?
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/09/2005 :  17:00:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men søke funksjonen funker fortsatt ikke.. eller?

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2005 :  18:24:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nei, det ser dårlig ut.. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2005 :  11:52:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
En ting jeg savner er det bursdags greiene, at på forsiden så kan man se hvem som har bursdag!! Det var litt koselig!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 06/09/2005 :  20:30:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
For de med mange bilder er det kjekt med en mulighet til å merke bilder man vil slette fra galleriet sitt, slik at man slipper å sitte i timesvis.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  23:35:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jeg savner en funksjon som gjør at det går an å se når sist en vip var oppdatert jeg..
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.