hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva slags funksjonalitet mangler vi på VIPen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

MIX

Skrevet - 18/08/2005 :  17:47:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har i disse dager flyttet VIPsidene over på egne servere slik at surfing på VIPene skal gå mye raskere, og for at aktiviteten der ikke skap tappe ressurser fra f.eks. MIX eller resten av Hestemarked (MIX er forøvrig også flyttet på egne servere).

I forbindelse med at vi bearbeider VIPen har vi også tenkt til å utvide med flere funksjonaliteter. Det har allerede vært startet flere debatter her med gode forslag, men vi ønsker nå å samle alle gode forslag i en tråd. Kom derfor med dem her!

Forbedringer/utvidelser kan være innføring av ny funksjonalitet inne på hver enkelt VIP, forbedring/endring av allerede eksisterende funksjoner eller kanskje en ny "rubrikk" på VIPens forside hvor man i dag finner de siste innlagte bildene og kan utføre søk etc.

Etterhvert som vi har fått en god del forslag vil vi utarbeide en vote/avstemning hvor alle Hestemarkeds medlemmer kan stemme over hva slags funksjonalitet de ønsker seg mest. Kanskje vi kan klare å tilby en ny ting hver måned fremover..

MIX, administrator

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 18/08/2005 :  17:56:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Synes dere gjør en god jobb! Det skal dere ha. Mer og mer faller på plass på vipen og alt går så mye raskere!:)
Forslag til ny funksjon er Linker, eventuelt en side på vipen der man kan anbefale utstyr, produkter ol. vi selv har god erfaring med.

En annen ting er en side der vi kan presentere hesten(e) vår med bilder og tekst.
Ble litt rotete skrevet, men det skulle være forståelig.

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  18:44:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Flott at dere har fått oppdatert! *thumbs up*

- At man kan skrive litt om vennene sine, en kort tekst under hver enkelt hadde vært flott!

- Under mapper i galleriet. Slik at hvis noen absolutt må legge inn masse bilder av venner e.l. er det feks. en "venner" mappe, en "stevne", en "daglig trening" osv..

- Egen side inne på vipen med et skjema man kan fylle ut om 2-3 ynglingshester. Navn,alder,rase,høyde,bruksområde osv.. og legge til et bilde!

kommer ikke på noen flere nå, men synes det er fint som det er! :)

Therese
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  19:02:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg synes det bør være litt større skrift i dag boken og i gjesteboken... når man sitter å leser lange innlegg hender det at man kan bli litt sliten i øya av å lese liten skrift lenge...

Så savner jeg at man ikke kan delta på quizen uten å være medlem, samme opplegget som i gjestebok, og at vip navnet kommer frem når de har tatt quizen. Slik at man slipper at folk legger igjen upassende kommentarer i stedenfor å skrive navnet sitt.

Å kunne legge opp bilder i kalenderen hadde også vært stilig!

Også hadde det vært kjekt om man kunne redigere dagbok og kalender innlegg uten å måtte slette hele innlegget å legge det inn på nytt om man har skrevet noe feil osv...

Kanske det kunne stått en liten rute hvor man kunne sett hvilkie annonser personen hadde lagt ut?

Redigert for jeg kom på en ting til:
Burde finne på et aller annet med bildene, for jeg synes det blir så rotete der om man har mange bilder...

Også burde det gå ann å laste opp mer enn et bilde av gangen og heller legge til tekst til bilde etterpå....

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 18/08/2005 19:04:30 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  19:31:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg synes det bør være litt større skrift i dag boken og i gjesteboken... når man sitter å leser lange innlegg hender det at man kan bli litt sliten i øya av å lese liten skrift lenge...

Hvis teksten er liten og det gjør vondt i øynene går du bare inn på "vis" oppe på verktøylinja, på "tekststørrelse" og velg stor eller største. ;) Veldig greit når det lir på kveld :P

Syntes det ser ryddigere ut med mindre skrift jeg, så jeg syntes ikke teksten behøver å se større ut.

Enig om at det kunne godt være mapper i galleriet og en egen side hvor man kan presentere hestene :) Ellers syntes jeg den er fin som den er!

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 18/08/2005 :  19:54:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det meste er bra jeg! Det hadde vært skikkelig kult om dere hadde fått til slikt at vi kunne hatt flere farger på Vip-en!=) f.eks svart med hvit skrift eller noe Også hadde det vært kult om vi kunne hatt en side hvor vi kunne skrevet om hver enkelt hest og legge ved mange bilder av dem hvis dere skjønner=) Men dere gjør en kjempegod jobb!!!=D

OT: Jeg vil bare kommenter annonsene litt. Det er veldig irriterende å sitte å lete etter hestesalg annonser osv i timesvis og så er 9/10 av hestene tilsalgs milevis herfra.

Det hadde vært bra om dere delte opp annonnsene etter fylke også=)

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  20:33:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Savner linken til "din medlemsside" når ein er på vip'en.. Litt irriterandes å klikke tilbake i det uendelige når ein har sett på bilder f. eks..

Og så savner eg "vennelista" i nærleiken (rullegardin?) når ein skal sende direktemelding til folk. Må liksom huske navnet på vip'en til den ein skal sende til.

Elles er det veldig bra! Kjempefint tilbud!

Kristine Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  21:54:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
  • Mapper i galleriet. Feks. "Venner", "Hesten min" "Stevner" osv. Mange som har flere hundre bilder, og det er tidkrevende å bla igjennom
  • Egen side hvor man kan skrive om yndlingshest/ egen hest

Ellers syns jeg de nye oppdateringene har blitt veldig bra

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  22:42:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg kunne godt tenkt meg at de nyeste bildene blir lagt ut på side "1" i galleriet og ikke bakerst, slik de blir nå. Ellers "thumbs up" fra meg også for forbedringene! Takk for at dere gidder! =D Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  23:13:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det burde gjerne vere muleg for folk å kunne slette vipsiden sin om man ønsker det så slipper man mange uoppdaterte vip sider.

Ellers så er vel eg ganske fornøyd med det som er. Kunne vore greit å kunne redigere/legge inn tekst på bildene etter att man har lagt desse inn på vipen. Samme med ååredigere dagbok innlegg. Det burde også være mulig å slette heile dagboka, gjesteboka og heile galleriet i ett dersom man ønsker det. Og ikkje berre eitt og eitt innlegg.

Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  23:24:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg har bare en ting å utsette på det nye"designet"og det er galleriet.Syns det er dumt at bakgrunnen er sort og at bildene har ulik størelse.Ser så rotete ut,liksom.Likte bedre det gamle oppsettet akkurat der...

Ellers så er det flott at dere gjør noen forandringerAlltid gøy med noe nytt og"freskt"

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  23:28:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Poenget med at bildene har ulik størrelse er vel at hvis alle har lik størrelse ser de helt "utstrekt" ut på de små bildene. Bør ikke ha noe å si det, men regner med det er noen har klaget på det siden det er forandret.

Forresten, har også lagt merke til at bildegalleriet bruker på java nå (det er det det heter?), så det er vanskelige å stjele bilder.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  00:20:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Poenget med at bildene har ulik størrelse er vel at hvis alle har lik størrelse ser de helt "utstrekt" ut på de små bildene. Bør ikke ha noe å si det, men regner med det er noen har klaget på det siden det er forandret.

Forresten, har også lagt merke til at bildegalleriet bruker på java nå (det er det det heter?), så det er vanskelige å stjele bilder.

Opprinnelig postet av MissEva

Det er fortsatt like lett å stjele bilder, men den saken er uansett ikkje lett åp gjere noko med. Det er vel berre slik det er når man legger bildene sine ut på nett.

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 19/08/2005 :  08:20:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes vip og hestemarkedet generelt er veldig bra nå!
Det jeg imidlertid savner (og som umulig kan være vansklig å få til) er en flytte-funksjon på bildene. (Som på finn.no)

Hos meg hersker det fullstendig kaos i bildegalleriet for det er så tungvint å måtte slette bildene å legge de inn på nytt bare for å bytte rekkefølge,samle bilder eller oppdatere.

Jeg ville blitt dypt takknemlig for en flytte-knapp.Egentlig litt forundra over at det ikke har vært der fra dag en...?

Ellers synes jeg hestemarked.no er meget bra, faktisk det beste jeg har sett av slike tilbud hittil!
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  08:34:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hei. Jeg tenkte kanskje det kunne gått an å ha en oversikt på vip-siden over annonser brukerne evt. har ute? Slik at når jeg f.eks. skal selge noe, så står det på vip'en min "Denne vip har følgende annonser aktuelle" og så klikkbare linker eller noe?

Ellers hadde det vært fint med en mulighet til evt. å kune hake av flere bilder for sletting samtidig, slik at en slipper å slette et og et...

Hilsen Line.
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 19/08/2005 :  10:32:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har bare en ting å utsette på det nye"designet"og det er galleriet.Syns det er dumt at bakgrunnen er sort og at bildene har ulik størelse.Ser så rotete ut,liksom.Likte bedre det gamle oppsettet akkurat der...

Ellers så er det flott at dere gjør noen forandringerAlltid gøy med noe nytt og"freskt"

Opprinnelig postet av GML

Veldig enig med GML der! Det ser litt rotete ut.

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.