hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Leveringstid på Høøks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Leveringstid på Høøks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  16:43:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bestilte utstyr den 1.8. Alt var på lager, og nå har tiden overskredet den tiden jeg fikk oppgitt. Noen andre som har bestilt fra Høøks her? Hvor lenge tok det før du fikk pakken?
www.hestene.no

lienka
» VIP

Skrevet - 12/08/2005 :  17:15:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Smør deg med tålmodighet - det kan ta laaang tid... :-/ Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 12/08/2005 :  17:22:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kan ta tid, men det skal ikke gå for mange dager nå før du får det.

Det går av og til litt over tiden....

Men det er kjipt når man har bestil noe og venter og venter og venter...... og venter.... hehe....
Gå til toppen av siden

*Vellekar*

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  17:33:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte noen varer før sommeren. De kom ganske fort (innen en uke...)

Men for 1 mnd siden bestilte noen i stallen derfra, fikk ikke pakken etter en mnd, så de ringte: nei, de hadde glemt å sende den...?!?! Hallo??
Dette skal vel egentlig være umulig.. Tror de avbestilte pakken og kjøpte en annen plass..
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 12/08/2005 :  17:34:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, tar laaaaang tid...
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  18:08:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bestilte varer fra hööks og Børjes på samme dag, den 21.07.05.
10 dager senere fikk jeg Børjes pakken, fra sverige og ca. 3 ganger så mange varer som i hööks pakken.
14 dager etter jeg bestilte hadde endelig hööks pakket varene og sendt dem (alle var på lager).
8 dager etter at de sendte dem (idag) har jeg enda ikke fått dem! argh...

Therese
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  18:09:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Næsj, syns ikkje at det teke so lange tid eg. Vanlig tid er jo 8-12 dagar (vi får den som regel den 8 eller 9 dagen). Men viss du bestiller midt på sommaren, i ferien må du tenke på at Hooks også tek ferie, ergo kan halve ferien gå før du får pakken.
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  19:28:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Synes de er litt småtreige, har bestilt andre steder før, og der gikk det fortere. kan jo også ha noe med den trege postgangen å gjøre, men allikavel. De har vel ikke ferie alle sammen på høøks likt?

Håper jeg får den snart... 12 dager siden jeg bestilte..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  22:10:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Vanligvis har jeg fått pakkene jeg har besilt fra Hööks etter 8-9 dager, men nå bestile jeg en pakke den 15 juli, den 2 august hadde jeg fortsatt ikke fått noe, så jeg ringte dit og spurte om den var sendt. Da hadde pakken blitt sendt den 28 juli, likevel fikk jeg ikke pakken før den 7 august! Så tok altså litt over tre uker før jeg fikk pakken denne gangen..huff..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 14/08/2005 :  23:05:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
åå ble litt små gal da for jeg leste i katalogen at leverings tiden var 7 til 10 dager om alt var på lager!
så skulle jeg på stevne om 15 dager og trengte en nesereim og no beinbelegg også videre!
så jeg bestilte på nettet for at det skulle gå raskt.

så dagen før vi skulle dra da det hadde gått 14 dager så ringte jeg og hørte om den kom snart! da fikk jeg beskjed om at den kom tidligst neste uke!
det var 28 juli jeg bestilte og nå sitter jeg her enda da og venter på pakka mi og det er den 14 i dag!!! fres
så jeg ringte i går og da sa hu at den ble sendt dagen før fra sverige men det tar jo som regel en uke og få noe sendt fra sverige da!
så da sa jeg litt frekt jaja håper det kommer før 26 aug da for da skal jeg på stevne igjen og må ha utstyret!
hu dama som jeg snakket med sa ja det trodde hun da!!
blæ!!

internett siden dems er helt dust også for ting som står i katalogen finnes ikke i det hele tatt hos dem det er teit!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  01:00:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Er vel midt i høysesongen nå kan jeg tenke meg.. Har ventet i snart 2 uker.. Er vel bare til å smøre seg med tålmodighet ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  01:00:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Er vel midt i høysesongen nå kan jeg tenke meg.. Har ventet i snart 2 uker.. Er vel bare til å smøre seg med tålmodighet ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  09:11:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har ventet i 15 dager, og må vel sikkert vente en stund til. Skulle så inderlig gjerne hatt det utstyret nåååå, siden jeg må få trent noe sprang før høsten setter inn, og sprang går ikke uten beinbeskyttere på welsh`en...

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  13:01:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
har også bestilt og begynner nå med gru å lure på om det kommer før fredag Da drar jeg på skole og kommer neppe hjem før høstferien... Og jeg trenger egentlig varene ganske så raskt

Hôôks er kjempetreige, det har mange av de jeg kjenner erfart

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  13:14:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
har også bestilt og begynner nå med gru å lure på om det kommer før fredag Da drar jeg på skole og kommer neppe hjem før høstferien... Og jeg trenger egentlig varene ganske så raskt

Hôôks er kjempetreige, det har mange av de jeg kjenner erfart

Opprinnelig postet av sPikE

Når bestilte du da? Synes det ikke burde gå mer enn ihvrtefall 3 uker før man får det, og da regner jeg også med den treeeeege postgangen.....

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  20:08:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jaha, har fremdeles ikke fått det.. Treeege høøks asså...
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.