hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Leveringstid på Høøks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Leveringstid på Høøks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eikdokka

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  20:31:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Det tok ca. 4 uker før jeg fikk mitt. Så morro når jeg alikevell skulle bytte 2 av 4 varer.
Blir sikkert en evighet før jeg får de varene igjen :/

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  20:39:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Uff da... Begynner nesten å angre på at jeg valgte høøks, det står jo leveringstid 7-9 dager + litt mer når det er høysesong/varen ikke er på lager.. men mitt var jo på lager...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  20:40:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Mitt også, må være helt klart at jeg ikke skal bestille fra hööks mere. Men må jo nesten bestille klø mattene derfra :P
Therese
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 20/08/2005 :  23:31:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bestiller ikke fra Hooks pga den laaaaange leveringstiden De fleste varene får man kjøpt andre plasser også hvor leveringstiden er atskillig mye kortere
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  23:31:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi ventet i over et halvt år, maste å maste, å når vi endelig fikk den, å da var ikke halvparten med engang!!!!!!! vi besteilte på nytt, å den komm ikke på ca 1 månned, så jeg ringte å hørte .. men nei.. da hadde de ikke fått noe bestilling... så bestilte vi enda en gan, å da kom det vel det meste etter 2-3 uker... TREIGE!!!
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  11:05:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Begynner å irritere meg litt.. hadde bestilt endel kjøreutstyr, og vi skal konkurrere i september, så jeg MÅ ha det utstyret snart!! Jaja....

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  14:28:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte varer lørdag 13, håper på og få de i løpet av uken visste ikke at hooks var så treige jeg, har bestilt andre steder i mange år, men nå hadde de faktisk endel bra tilbud.. men det er veldig dårlig at de skriver 7-10 dagers leverings tid når de fleste ikke får varene før 2-3 uker etter bestilling.. det gir dårlig reklame.. skriver de først noe sånt noe så burde de holde det syns jeg.. som mange her så planlegger jo folk forskjellige ting og når de ikke får utstyr før opptil 3 uker senere så ødelegger jo det masse.. dette er dårlig hooks!!

mvh ronja&connie
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  16:01:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg bestilte varer lørdag 13, håper på og få de i løpet av uken visste ikke at hooks var så treige jeg, har bestilt andre steder i mange år, men nå hadde de faktisk endel bra tilbud.. men det er veldig dårlig at de skriver 7-10 dagers leverings tid når de fleste ikke får varene før 2-3 uker etter bestilling.. det gir dårlig reklame.. skriver de først noe sånt noe så burde de holde det syns jeg.. som mange her så planlegger jo folk forskjellige ting og når de ikke får utstyr før opptil 3 uker senere så ødelegger jo det masse.. dette er dårlig hooks!!

Opprinnelig postet av Chaconne

nei, det er litt surt. Bestilte der, og tenkte at de ville levere det ganske snart. Dessuten var alt på lager, og de hadde gode tilbud... Jaja...

Josiva&Camilla

Skrevet - 24/08/2005 :  13:18:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det tar meg 5 minutter å kjøre til Høøks, men forde så handler jeg nesten ingenting der. Mest pga dårlig erfaring med kvalitet og dårlig kundebehandlign. Og det er heller ikke så veldig billig der. Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  19:39:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Hejhej...

Har ei venninne som har erget seg meget over dette med Hööks. Herregud så treige de er! Hun måtte vente over en måned på pakken, og måtte flytte rideleiruka hun skulle på, pga. at Hööks ikke hadde sendt utstyret slik at hun fikk det til hun trengte det, noe hun hadde sagt klart i fra om. Utrolig kjipt da! Hverken jeg eller hun kommer til å bestille i Hööks via postordre mer. Bare så det er sagt! En ting til: kvaliteten er dårlig og det er ikke direkte dyrt, men de tar seg nok betalt ja...

Vanskeligheter bør gjennomføres med observasjon, slik at du vet hva du skal
gjøre neste gang.

Embla Avaldia
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  23:20:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte en ridebukse derfra i april. Tok 6 (!) uker før jeg fikk varen. De sende meg et brev der det stod av pakken desverre var litt forsinket - brevet fikk jeg 2 dager før pakken kom. Kvaliteten var heller ikke særlig å skryte av. Etter 3 gangers bruk ble glidlåsen ødelagt. Utrolig irriterende. Det finnes så mange gode nettbutikker nå at ingen bør utsette seg for å handle på Hooks med mindre de har ekstremt god tid.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.