hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Harry Potter bok!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Harry Potter bok!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  01:08:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Haha, nå skal jeg være flink å starte nytt emne, og da tar vi dages store nyhet innen litteratur, ny Harry Potter bok ute nå! Ihvertfall for dem som foretrekker bøker på orginalspråket.

Harry Potter er en rar ting, det er gøy for store og små, det er så kjekt å se folk i alle aldre glede seg som unger til ny Harry Potter bok, hehe.

Virker som Harry Potter fikk ganske mange til å begynne å lese, jeg bør vel heller spør om det er noen som ikke har lest noen av bøkene... :P

Nå skal jeg sette meg ned (eventuelt vente til i morgen kanskje *ser på klokka*) og lese en fersk, ny bok, det er alltid gøy.

Noen andre ivrige Harry Potter lesere her? Eventuelt andre bøker som man liker?

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  11:00:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jepp jepp, har lest alle bøkene ja :) Må si jeg liker de best på norsk jeg...hehe...*lenge siden engelsktimene på skolen* Men har nå lest de fleste på begge språk. Blir vel å lese den nye boka i løpet av sommerferien, hvis jeg rekker.. ellers er Harry Potter en genial bok å lese når det er høststorm :)
Gleder meg!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  13:13:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg skulle være flink å lese første jeg, men orket ikke mer da jeg hadde kommet ca halvveis *gjesp*.... Syns ikke Harry Potter er så veldig morsomt å lese, men har sett film nr 1 og 2
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  14:24:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg leser aldri bøker, annet enn Harry Potter:) Elsker de bøkene!! Leser de om og om igjen, gleder meg til å få sjette boken i postkassen:) Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  15:15:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Har hørt lydbokutgavene av Harry Potter-bøkene, og synst det er festlige og spennende Mye morsommere å pusse opp hus når man samtidig har en Harry-Potter-cd i spilleren Gå til toppen av siden

Mezzy

Skrevet - 17/07/2005 :  18:13:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
Jeg er sånn ca halvveis i den nye boka nå. Forhåndsbestilte den for mange måneder siden, faktisk

Leser kun Harry Potter på engelsk, jeg. Liker ikke at de har oversatt navn og lignende i de norske bøkene.

(redigert for å gjerne signaturen jeg aldri blir kvitt...)

Redigert av - Mezzy den 17/07/2005 18:14:47 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/07/2005 :  19:56:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får og si det mildt, så hater jeg harry potter.. aaaalt får overtroisk.

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  20:05:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hehe, nå har jeg aldri vært spesielt kristen og heller ikke overtroisk på noen måte, syntes bare bøkene er kjempegøy fremdeles. Skal ikke tas så seriøst heller, syntes det er så idiotisk med f.eks. kirkesamfunn som fordømmer bøker ol. Likte folkeeventyr og Mio, Min Mio og sånt som mindre også, det er gøy med litt eventyrlighet i den ellers så kjedelig verden ;)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/07/2005 :  20:45:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er heller ikke kristn.. Men jeg holder meg til romantiske serier, som er som min egen hverdag jeg:)

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  21:45:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jupp, digger harry potter bøkene =) Leser dem bare på norsk jeg da... driver med bok nr 5 nå(fikk fire av bøkene samtidig så har ikke rekt å lese den siste ferdig ennå)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  23:18:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Venter i spenning på den norske utgaven jeg....
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 19/07/2005 :  21:15:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har lest de fem første bøkene, og venter på at den sjette skal komme i postkassen! :) Har lest bøkene både på norsk og engelsk, men foretrekker egentlig å lese dem på engelsk. Synes J.K. Rowling skriver så godt at oversettelsen (særlig ikke av navnene) blir like bra. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2005 :  21:21:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Enig, liker best å få forfatterens egne ord, det er ikke alltid oversetteren får med seg de beste poengene :P

Har fått lest ut boka allerede, gleder meg til neste :P Det er det som er verst med å lese en serie som ennå ikke er ferdig skrevet; ventetiden.

Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 19/07/2005 :  21:59:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg leser engelske bøker hele tiden, alt fra hest til fantasy, leser faktisk sjeldent noe norsk!! Men Harry Potter leser jeg på norsk, for jeg har.... hold dere fast, lest dem HØYT 4 ganger!!!
Først leste jeg dem selv, så leste jeg dem høyt for mannen min, også syns han det var så koselig, at jeg har lest dem høyt flere ganger!!
Råbra bøker!!! Elsker alt som har med fantasy, overtro og lignende
Hadde vært morsomt å lese dem på engelsk også!

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/07/2005 :  22:33:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Beate: advaresa di var ikke go nokk, må si jeg håppet høyt nå.. Are-you-mææd?

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2005 :  23:31:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Er veldig glad i bøker generelt og jeg synes Harry Potter bøkene er veldig årleite bøker. Har også sett noen av filmene. I like it! =)
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.