hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dum hest??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestepsykologi og atferd
 Dum hest??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  20:18:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det er rart med mennesker, klarer de ikke å rakke ned på sine medmennesker, går de løs på det en mest er glad i :S
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

InaM.Gj

Skrevet - 21/08/2005 :  12:02:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hestens reaksjon har en grunn for alt.. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  10:27:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Heisann! jeg ville bare si at, hehe, (litt tidig dette), at nå syns ikke så mange at jivi er dum lenger! nei nå når de har sett hvordan hun er med meg, så prøver altfor mange å bli hestepasser istedet!:S:P men, jeg og jivi(Ihvertfall jivi!) nyter oppmerksomheten..;)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  12:07:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ikke hør på hva de andre sier. Er hesten din glad, er det jo som du sier, bare bra. Det betyr jo at hun trives i miljøet, med hestene osv Stå på!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 24/12/2005 :  14:36:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Den hesten høres litt ut som føllet mitt... Men jeg flirer bare av godgutten min som tar alt med stoisk ro (hadde hester smilt, så hadde han nok smilt konstant). Det at en hest aksepterer mye forskjellig betyr ikke nødvendigvis at de er dum, men at personligheten deres er slik.

Jeg er kjempeglad for å ha en slik hest!! Og håper at det fortsetter slik! Tenk så lettvint det er med en glad hest som elsker folk og oppmerksomhet...

Ellen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  16:51:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvorfor skulle en glad hest være det samme som en mindre intelligent hest?? høres veldig rart ut.. kanskje dem som komme med sånne påstander er litt mindrevitende selv?? Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.