hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Møtt noen fra Hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Møtt noen fra Hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  15:14:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg har vært flittig bruker av Hestemarked noen måneder nå,spes.på vip`sidene,men også en del på Live-Chatèn og Mix-debatten. Jeg har på blitt kjent med utrolig mange hyggelige mennesker og har truffet en del av dem Ei av dem har vært på besøk og vært med på ridetur på hestene mine(Kjempekoselig!)og jeg får også snart besøk av ei annen koselig jente som skal være med å ri

Har også planlagt å besøke mange av dem selv i løpet av sommeren,både i"nærområdet"og langt oppi"gokk"! Jeg syns at dette er kjempe artig,å bli kjent med folk som man alt vet mye om og som GARANTERT har samme interessen(HEST)

Er det flere som har noen"historier"om dette? Som har fått nye"venner"på denne måten? Hadde vært artig å høre

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  15:29:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har møtt ganske mange herfra :-)
Spoff, Jalla, Marionetta, Beat, Maxipus, Ragnhild E, sav, Dontyria, og sikkert mange, mange fler.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  15:31:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
(Ligger ikke denne på helt feil sted?) Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  16:19:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Ja,jeg klarte å klikke på feil"komvolutt"da jeg la inn temaet Jeg skulle legge det inn under"Snikk snakk"som sto ovenfor men bommet visst litt SORRY!
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  17:04:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke hengt rundt så lenge, men har rukket å møte en del folk.
Elisabeth_89 (eier av hesten jeg har på for), stjerneskudd, orgegon og gaon-g. Ingen av disse er vel så ofte på debatten. Har møtt dem gjennom vip'en min og annonser (forvert).

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  17:12:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg har også møtt noen folk fra hestemarked, men ikke noen av de som er her på debattsidene tror jeg. Men regner med å møte en del når jeg skal på folkehøgskole med en liten flokk herfra neste år :D
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 06/06/2005 :  17:23:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også blitt kjent med mange her, selv om jeg enda ikke har møtt noen av dem ansikt til ansikt. har vert med fra starten og tror jeg var en av de 20 første med vip

Var mye på chaten før, men sluttet ettersom de fleste på min alder forsvant.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  17:50:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har møtt Tone og Svarten, men det var vel før hestemarked fantest, vi blei i allefall ikkje kjent med kvarandre via hestemarked, men pga att eg kjøpte ei fjordhoppe som Tone stelte.

Ellers har eg vel ikkje møtt nokon her inne på mix, men har møtt andre eg har truffe igjennom vip sidene.

Gå til toppen av siden

MIX

Skrevet - 06/06/2005 :  19:56:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Edit: Flyttet fra "Hestekjøp" til "Mellom himmel og jord".
MIX, administrator Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  20:33:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Montro om jeg klarer å komme på alle..

eligj er grei, hun kjente jeg fra før.

Første jeg møtte var Frik/Ida Kr. Dro på impuls på et kurs i lang tøyle dressur med Piet Bakker for vel to år siden. Veldig morro.. På samme stall, og som kontaktperson for kurset, møtte jeg også Destrier (som jeg også har møtt siden, bl.a. på Levade og diverse andre dressurstevner).

Guro og Mezzy har jeg vært på rideleir med.

Formosissima har jeg møtt på Blindern (etter avtale).

Morsomte treffene er vel med Nickeline og Kristine & Ibrahim K. Begge krasjet jeg på (i hver sin anledning), begge så at det var noe kjent med en gang, og.. "Er ikke du X fra Hestemarked?". Nickeline møtte jeg på OHS i fjor, og Kristine på sprangstevne på Drøbak i fjor. Morsomt..

Liv kjenner endel folk jeg kjenner fra før, men vi har møtt hverandre på OHS, etter at Liv fant ut hvem jeg var på NGP.

Elx og Tanta har jeg også møtt på NGP og OHS, i fjor.

Og så er det Renegate da.. Som vet hvem jeg er, ser meg på stevne, og ikke hilser. Fysj

Var det flere da? Er jo mange jeg kjenner fra litt ymse, men kanskje ikke direkte fra kun Hestemarked. Og som jeg har møtt..

Edit: Når jeg leser Guros innlegg lengre ned kom jeg på at jeg har jo glemt noen. Amillion selvfølgelig. Også møtt på OHS, men sett på Skauen også. Men vi snakket vel først sammen på OHS. Hyggelig

Tipper jeg fremdeles har glemt noen, men vi får ta det på edit 2

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 07/06/2005 00:15:25 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  22:35:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og så er det Renegate da.. Som vet hvem jeg er, ser meg på stevne, og ikke hilser. Fysj

Var jo ikke helt sikker på om det var deg da¤ler¤

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 06/06/2005 :  23:02:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke møtt så himla mange..
Spoff møtte jeg på rideleir, samt at jeg også møtte henne på OHS
Møtte også Mezzy på samme rideleir jeg møtte spoff.

Ellers har jeg truffet Elx (ikke aktiv på forumet lenger, men var det før), Amillion tror jeg at jeg møtte på OHS, da jeg var frivillig og hun hestepasser for Per og Lise Lotte Waler (men det tenkte jeg ikke på før etterpå, når jeg prata med spoff om det *shame on me*)

Æh..jo, Natalie_S og hege.jo kjenner jeg fra før, da jeg har vært forrytter for begges hester
Kjersti* er leder i NTNUI-riding, hvor jeg har ansvar for nettsidene..

Ellers har jeg møtt diverse folk som har vip, og diverse folk jeg kjenner har vip

Har mange ganger tenkt at det hadde vært riktig så artig å ha et forumtreff en gang Er jo mange av dere man gjerne skulle møtt, siden man skriver så masse på samme sted, og sånn sett blir litt kjent med folks tanker rundt det å ha hest osv.

Guro

edit for å si at jeg kjenner Kjersti også

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning

Redigert av - Guro den 06/06/2005 23:03:43 Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 07/06/2005 :  10:07:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er skikkelig dårlig på fjes og navn, men vet med ganske stor sikkerhet at jeg har møtt og snakket med Dag og Robert ihvertfall.

Ellers kjenner jeg flere her men kommer ikke på alle navnene nå.
*teflonhjerne*

Redigert av - xxxx den 07/06/2005 10:08:48 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/06/2005 :  10:16:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Åh, glemte at jeg har snakket med Robert jeg også, i forbindelse med at de la ut bildene for salg via MMS ;-) Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 07/06/2005 :  11:14:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg møtte spoff på stevne i Drøbak og under OHS. På OHS møtte jeg også Henriette ( ~*Henriette*~ eller noe sånt). Har også møtt Vigdis (dancer), da hun for en tid tilbake var endel hos naboen min.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 07/06/2005 :  11:15:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Og apropo dette med å treffe folk; på en eller annen måte skulle man ha arrangert et Hestemarked-treff slik at man fikk muligheten til å møte hverandre.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.