hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Presenter deg selv...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Presenter deg selv...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  11:48:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Siden noen likte litt "mindre godt" at noen av brukerene her ikke har identitet, prøver jeg å lage en tråd der alle presenterer seg selv på en selvfølgelig ikke-gjenkjennende måte (?) for jentene på stallen.

Man kan gjerne fortelle litt om niveauet man ligger på om man er habil konkurranserytter. eller syns skog og mark er tingen til hest, osv, osv.

munti

Skrevet - 28/02/2005 :  13:06:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Jeg er en akkurat passe gammel tante som har hest som hobby og livsstil

Min første hest fikk jeg av naboen når jeg var 9 år. En stor flott dølahest som lærte meg mye.

Etter barne og ungdomskole har det vært jobbing med hest.

Er litt dårlig på å skrive forde jeg bare tegnet eller tenkte på hest spessielt i Norsktimen. He He Beklager.

Praktikant på stall i mange år
Dagligleder for en stor stall
Rideinstruktørutdannelse
Stallmester
Konkurranserytter sprang /feltritt
Jockey

Dette har tatt mange år sånn ca 17 år med hest hvær eneste dag.
Jeg har vært eier av 8 fine hester, både store og små.

Nå har jeg en mann og jeg har jeg en sønn på 9 år. Jeg går hjemme og er husmor. snill kone, mamma og rytter og jeg stortrives.

Også er jeg eier av to ridehester som er knall fine.
Dette er mine konkurransehester i dressur og jeg er sikker på att den ene er klar for Prix st. Georges til høsten

Hilsen Munti

Redigert av - munti den 28/02/2005 13:30:15 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  13:51:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg er som du ser av vipnavnet mitt 71-modell og har drevet med hester siden jeg var 7 år gammel. Har gått gradene på rideskole og gikk videre over til sprangridningen da jeg var ni ti år. Dette holdt jeg på med i noen år, og startet noen konkurranser med ok resultater.
Men etterhvert ble jeg mer intressert i dressuren, og det og ri inn og trene opp unghester.

Da jeg var 19 år begynte jeg og jobbe på et stutteri med araberhester, og red inn og trente hestene der. Det har vært den kjekkeste tiden min med hest, foruten da jeg fikk min egen hest da.

Nå har jeg og min datter tre hester, og trener til distanse. Dette har vi holdt på med i noen få år. Og vi stortrivest.
Min datter er 13 år og eier en pensjonert welshponni og en to årig arabergutt. Hun skal i år starte på min arabergutt, og håpet er og kunne starte MN for YR/JR i juni.
Selv sliter jeg en del med revmatisme for tiden og tar det litt rolig med konkurransene.

Hesten min er seks år i år, gråskimmel og kjempsnill og søt Men det mener vel alle om sin hest, hehe.

Er gift med verdens snilleste og herligste mann, som også er min hovslager

Jaja, dette var litt om meg da

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  15:42:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hei

Er ei jente som kommer fra Brumunddal, ca 2 mil nord for Hamar. Blir 17 år i år, så jeg har mange og forhåpentligvis gode ¨heste-år¨ foran meg. Begynte på rideskole som 8åring, men dette var absolutt ikke noe for meg så det ble mest å ri litt ymse hester. Ble leid rundt da, vel og merke! Hehe.

Har hatt en smågal anglo-araber vallak som hoppet til månen om han ville. Som en ¨liten¨ motpæl var han smågal og han manglet sosiale antenner. Hoppet og spratt verre enn en kenguru, og hadde meget sjeldent alle 4 beina på bakken samtidig. Godgutt til de tusen, selvom. Jeg ble ihvertfall tøff og det var lite som skremte meg. Etter Artist fikk jeg landslagshesten Barney på fôr. Hadde han i hele 6 år, og han er vel den hesten som har betydd mest for min ridning. Han ble kjøpt inn i 94 av U. Storemark, og gikk alle klassene opptil 160 cm og GP dressur. Han ble desverre avlivet jan. 03 i en alder av 25 år.

Nå har jeg en godklump av dimensjoner i en alder av 9 år. Barnslig som få, men mammas lille gull alikevel : ) Torstedlund's Ibrahim K som han heter har jeg hatt i 2 år, og for en fantastisk tid :) Han er en 9 år gammel Dansk Halvblodshest på 164 cm, men ¨stor i kjeften¨ for det! : ) Ibrahim går inn for ¨big boys don't cry¨, og han oppfører seg som en gentleman stort sett hele tiden.

Ellers er jeg fanatisk opptatt av dressur. Rir for dressurtrener og håper på å få startet endel utover våren --> høsten.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 01/03/2005 14:41:04 Gå til toppen av siden

Tone-Annette

» VIP

Skrevet - 28/02/2005 :  17:07:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får vel presentere meg selv også;)

Jeg er en jente på 21 år. Opprinnelig fra Drammen, men bor nå utenfor Bærum sammen med typen min Carl.
Jeg eier 3 hester; 1 Fjordingshoppe, 1 DV hoppe og en Holsteiner vallak. Men Fjordhoppa må skal jeg selge og hun er satt ut på prøve. Og DV hoppa er satt ut på helfor.

Jeg har ridd siden jeg var 11 år. 2 år på rideskole. Så fikk jeg min egen sprangponni og red for egen trener i 3 år. Så ble jeg 16 år og ponnikarrieren ble lagt på hylla. Så fikk jeg DV hoppa mi. Vi konkurrerte i sprang det første året. Så ble det dressur i 1 år. I mellomtiden fikk jeg Fjordhoppa mi. Vi kjørte og red på turer. Veldig koselig!
Så fikk jeg Champ, hesten jeg har nå! Han er en 6 år gammel Holsteiner. Han har jeg vært i Danmark med og ridd mye stevner. Så har vi vært på både det ene og det andre kurset. Vi har startet 1.25 i sprang og LA dressur. Såhar vi startet feltritt som er VELDIG GØY! Distanse har vi startet også.

Jeg har vært ponnirytter for fullt, ridd i 1.35 klasser før og startet LA:3 dressur. Med dette vil jeg kalle meg proff. Ikke elite rytter. Men proff er jeg, rir ganske høye klasser. Har vunnet feltritt og distanse før. Også drevet litt med voltige og har også deltatt på kjørekurs.

Men alt er ikke konkurranse for meg! Det er ingenting som en avslappet tur i skogen:)

Det var kort om meg:D

Ridd mye i Danmark hos tanten min som er sprangtrener.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  17:47:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Siden noen likte litt "mindre godt" at noen av brukerene her ikke har identitet, prøver jeg å lage en tråd der alle presenterer seg selv på en selvfølgelig ikke-gjenkjennende måte (?) for jentene på stallen.

Man kan gjerne fortelle litt om niveauet man ligger på om man er habil konkurranserytter. eller syns skog og mark er tingen til hest, osv, osv.

Opprinnelig postet av Real Storm

Mente du da de uten egen vip - side?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  18:24:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg har forsåvidt vip jeg, men kan jo skrive for de som vil ha en oversikt her:

Jeg er en 18 år gammel jente fra Rogaland. Begynte å ri ridetimer som 9åring og har drevet på med stell og ridning av hester aktivt siden jeg var 13år. Har ikke fått summa meg til egen hest ennå, men storkoser meg med venninnen min sin sportsponni Fabian som jeg nå har på helfor.

Har mest erfaring med sprang og generell ridning ettersom det er lite dressurmiljø her, dessverre. Er utrolig lite konkurransemenneske av natur, så det har bare blitt et par småstevner på meg, hehe. Ikke mye vits å satse stort når man lar andre vinne og ikke eier ambisjoner. :P Liker ridningen for det den er og prøver å ri så variert som mulig. Det viktigste for meg er å ha det gøy og kose seg sammen med hesten. Vil gjerne prøve andre grener som voltige, western, distanse, feltritt, ol, men her er det visst bare sprang som gjelder. Jeg er glad i å lære nye ting, og håper å lære mer neste år på folkehøgskole :)

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  18:44:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Egentlig ikke. Jeg må innrømme at jeg noen ganger kan bli litt nyskjerrig på hvem jeg debatterer med, men er ikke alltid jeg kommer så langt at jeg faktisk sjekker vipen. Så da er det jo fint med en sånn tråd egentlig.

Får vel ta meg selv og da:

Kommer fra Sotra utenfor Bergen, og har holdt på med hest så lenge jeg kan huske. Når jeg ble født hadde mamma en islandshest, som døde når jeg var vel 4, og den husker jeg svært godt enda.

Etter det ble den lille stallen leid ut, og interessen for hest bare økte og økte. Jeg slukte ALT jeg kom over av lesestoff, og plagde vettet av de som leide stallen

Jeg har hovedsaklig vært turrytter, og har hatt ganske mye hester å hamle opp med opp igjennom. Mange spesielle personligheter, og av det har jeg lært det viktigste, nemlig at en hver hest er individuell.

Jeg har alltid syns sprang er supermorsomt, og i mangel på bane og hinder, funket hagestolene og lecasteiner og grusveien til naboen supert.

Jeg vet ikke helt selv hva nivå jeg er på egentlig... Jeg vet hvor hestene er, men jeg vet ikke hvordan jeg kan definere meg selv. Er så mye jeg gjør på;)

Jeg liker dressur, elsker sprang, elsker lange turer på dager det ikke regner, western er utrolig gøy, kjøring er gøy, og har lyst å bli "ridder" Om et par år har jeg garantert verdens mest allsidige hester

Hestene mine heter Miriam(9) og Real Storm(3), mor og sønn, og fjordinger, begge med godt gemytt og sterke meninger, men vi er utrolig samkjørte etterhvert alle tre.

Er samboer med en kokk, som betyr mer for meg enn noe annet( og deler da den statusen med hestene).

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  20:08:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Så morsom tråd :)
Selv er jeg ei jente på 18. Har drevet med hest i en seks/syv år, hatt en pause på to, og begynte i sommer igjen. Har nå en frekk liten fôrhest én dag i uken, og trives med det. Ser veldig fram til sommeren da jeg skal flytte til Tønsberg med kjæresten, jobbe på Stall Verdens Ende (så da er det bare å komme innom å hilse på ;), og forhåpentligvis ha fått skaffa meg egen hest :)
Sprang er grenen jeg trives med, men man kommer ingen vei innenfor dressur. Tur er også koselig :)
Kunne sikkert sagt mer, men det får bli med det. Blir vel å oppdagtere vippen min litt oftere når vi kommer til sommeren, så da er det bare å følge med ;)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  20:56:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Får vel "ta" meg selv jeg også, da.

Er en jente på 19 (20 i år, viktig å poengtere) år, kommer opprinnelig fra Otta i Gudbrandsdalen, men har nå flyttet ned til Oslo hvor jeg studerer ved UiO. Foruten å være med kjæresten, sluke pensum og jobbe på Mækkærn rir jeg en skikkelig lurvete og tøff islandshest som heter Birtingur. Han rir jeg alt fra 2-4 dager i uken; gjør hva jeg vil - når jeg vil. Takker hans supre eier Beate for det.

Før dette hadde jeg og en venninde (VIP: Maxipus) en 5-årig islandshingst i trening. Av Sunnanvindur lærte jeg veldig mye, og forhåptenligvis lærte han noe av meg. (Før Sunnan. red jeg Maxipus' egen hest, Vignir).

Hjemme på Otta red jeg en stund et par kaldblodser ved navn Gøran og Luna, Luna er og forblir min store kjærlighet.

Innen ridning så er dressur min interesse, selv om jeg ikke er noen veldig flink dressurrytter. Jeg liker også gangartsridning, galopp og turridning. Rir nå islandshester og trives med det, men sier ikke nei takk om det dukker opp en "stor brun" en.

Er også så heldig at kjæresten kommer fra gård, og de har en 5-6 islandshester der.

Tja, som en del her har fått erfare er jeg ganske flink til å kverulere også. Tehe. ;-)

Ellers er det bare å følge med på VIPen, den oppdateres hver gang jeg har gjort noe "hestlig".
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 01/03/2005 :  01:07:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Får vel "ta" meg selv jeg også, da.

Er en jente på 19 (20 i år, viktig å poengtere) år, kommer opprinnelig fra Otta i Gudbrandsdalen, men har nå flyttet ned til Oslo hvor jeg studerer ved UiO. Foruten å være med kjæresten, sluke pensum og jobbe på Mækkærn rir jeg en skikkelig lurvete og tøff islandshest som heter Birtingur. Han rir jeg alt fra 2-4 dager i uken; gjør hva jeg vil - når jeg vil. Takker hans supre eier Beate for det.

Før dette hadde jeg og en venninde (VIP: Maxipus) en 5-årig islandshingst i trening. Av Sunnanvindur lærte jeg veldig mye, og forhåptenligvis lærte han noe av meg. (Før Sunnan. red jeg Maxipus' egen hest, Vignir).

Hjemme på Otta red jeg en stund et par kaldblodser ved navn Gøran og Luna, Luna er og forblir min store kjærlighet.

Innen ridning så er dressur min interesse, selv om jeg ikke er noen veldig flink dressurrytter. Jeg liker også gangartsridning, galopp og turridning. Rir nå islandshester og trives med det, men sier ikke nei takk om det dukker opp en "stor brun" en.

Er også så heldig at kjæresten kommer fra gård, og de har en 5-6 islandshester der.

Tja, som en del her har fått erfare er jeg ganske flink til å kverulere også. Tehe. ;-)

Ellers er det bare å følge med på VIPen, den oppdateres hver gang jeg har gjort noe "hestlig".

Opprinnelig postet av Formosissima

Næh, jeg studerer også på UIO, hva studerer du? ( Litt off topic)

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/03/2005 :  16:32:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Digitale medier, enn du? Er du heltidsstudent, evt. studerer du -på- universitetet? I så fall må vi jo møtes en gang :-D
(Jeg møtte Spoff oppe på VB, for eksempel.)
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 01/03/2005 :  18:21:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Digitale medier, enn du? Er du heltidsstudent, evt. studerer du -på- universitetet? I så fall må vi jo møtes en gang :-D
(Jeg møtte Spoff oppe på VB, for eksempel.)

Opprinnelig postet av Formosissima

Sosialantropologi på Blindern, heltidsstudie, klart vi må møtes!

Veldig off - topic jeg da..
Får skrive litt om meg selv jeg også til tross for at jeg har en noenlunde utfyllende vip - side.
¨Har ridd i ca. ( telle på fingrene...) 17 år, sikkert litt påvirket av en morfar som hadde hatt hest i "alle" år og var distriktets hovslager.
Har tatt x antall kurs i både sprang og dressur på div. staller rundt omkring. Begynte veldig tidlig å jobbe med hest, kuttet ut videregående for de firbente.

1. år som guide/ instruktør + innridning av noen unghester.
Litt over to år i England hos proffesjonell norsk sprangrytter.
En måned hos to engelske sprangryttere.
To sesonger med trening/ utstilling av arabere.
En sommer med hovedansvaret for rideleiren på et høyfjellshotell, instruktør/ tante
Et år som instruktør på stall med hovedansvaret for innridningen av unghestene.
+ noen småjobber på div. rideskoler.

Er ingen habil konkurranserytter, har startet litt sprang ( 1,0) og dressur ( lett b ), har vel forsåvidt hatt nok med jobbingen.
Er utrolig glad i unghester og arbeidet med de, særlig om de er en større utfordring enn "normalt".
Driver nå med min forsåvidt største utfordring hittil, en fem år gammel varmblodstraver vallak, som er min første hest, ( bortsett fra lyngshoppen min morfar kjøpte til "meg" da jeg var ca. 9)og mitt "dressurprosjekt".
Jeg skal ikke skrive noe mer om ham for da blir jeg aldri ferdig
"Spesielt interesserte" får lese vip`en min

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2005 :  20:15:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har både VIP og hjemmeside. For at dette innlegget til en hvertid skal være mest mulig dynamisk velger jeg heller å vise til dem

Ellers har man et par tidligere debatter av samme sort:Nå er det gjerne debattdeltagere som kommer og går, men "den harde kjerne", og eventuelt deltagere i gamle debatter man kan komme over har kanskje innlegg av interesse i noen av de andre trådene.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  09:15:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke skrevet så mye om meg selv på vip'en min, så kan vel skrive noe ord her da:)

Jeg heter da Hege og kommer fra Trondheim. Er 24 år og har ridd i ca 17 år.
Har hatt mange ulike hester på for og halvfor oppgjennom årene, og begynte så smått å konkurrere innen sprang da jeg var 10 år. Har ridd så mye jeg har hatt mulighet til, og deltatt på ulike kurs, leirer osv. Vil vel beskrive meg som en sprangrytter, men har blitt mer og mer dressurtante! Er også interessert i NH, og prøver å få med meg så mye som mulig om foring, sykdommer osv, men dette er ikke mine sterkeste sider.

Fikk tilbud om å kjøpe den ene hesten til treneren min da jeg var 13 år, men foreldrene mine synes jeg var for ung, og dette førte faktisk til at jeg red ganske lite i noen år...! Kjøpte min første hest da jeg 20, en flott trakhener hoppe på 8 år, som var ganske grønn. Brukte endel tid på å trene henne opp (selv om jeg kanskje heller burde hatt en lærehest!), men det var veldig lærerikt og hesten ble da bra til slutt:)

Kjøpte meg så en mer erfaren og teknisk god hest fordi jeg ville satse litt mer. Men skolen har tatt så mye tid, at det har blitt mest treninger. Nå må jeg desverre selge henne, for jeg studerer sosiologi og psykologi, og jeg begynner på et master til høsten...
Skulle egentlig ikke kjøpe meg ny hest da jeg kjøpte Vinette, men hørte så mye bra om henne at jeg måtte bare prøve henne! Hun har vært en super hest på alle områder; snill som et lam, positiv, og ikke minst stor kapasitet innen både sprang og dressur. Kviet meg litt for å kjøpe meg en så god hest, men jeg trengte en som hoppet alt fordi jeg begynte å bli litt redd på mine "gamle dager":) Men det ble da hopping opp til 120 på meg i allefall, selv om Vinette kunne tenkt seg å hoppet litt høyere! Fikk alltid plassering med henne på stevner, og det kan jeg takke henne for- rett og slett en super konkurranse hest! Nå står hun til salgs hos en trener av meg (der de tar seg av alt, og hun blir trent av ei dyktig dame), men jeg er å rir henne når jeg har mulighet.

Så nå er jeg i ferd med å bli rideskolerytter igjen, og slik vil det vel bli fremover. Trives med det, for det er utrolig gøy å ri andre hester!
Begynner å bevege meg mot "dressurtante", for jeg liker ikke å hoppe med andre hester enn min egen, tryggest det:) Har nå to "prosjekthester" som jeg rir jevnlig, og det er gøy å se framgang!

Ble mer enn noen ord, og jeg har helt sikkert glemt masse:)

Hege Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  11:22:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Får vel nesten presentere meg selv jeg også da, men jeg har da skrevet om meg selv på både vipen min og på min egen hjemmeside, hvis noen var nysgjerrige på meg!

Jeg heter Susanne er i skrivende stund 21år og bor på Sætre i Hurum, har mine 5 hester oppstallet på en liten stall på Kongsdelene Gård med plass til 7-8 hester.

Jeg liker å konkurrere men hele vinterhalvåret er banen vår ubrukelig så da mister jeg interessen en del, så derfor ligger jeg ikke på noe høyt nivå enda. Jeg deltar på det meste, dressur, kjøring, sprang, mounted games, utstillinger, turer osv...

Jeg har ridd i 14 år og drevet med hest i 15år. Begynte ikke å ri før et år senere fordi jeg var redd for å sitte oppå hesten etter en ulykke på hoppeball. Har også slitt med at jeg har vært redd for å galoppere og hoppe hinder lenge, heldigvis er det bare sprangen igjen nå som jeg sliter med, men dette har også nå begynt å gå mye bedre!!

Hestene mine:
*Araber hoppe på 9år
*Sportsponni hoppe på 7år
*Norlandshest vallak på 16år
*Welsh Mountain vallak på 7år
*Shettis vallak på 21år

Hestene mine betyr mer for meg enn dere noen gang kan tenke dere, dette pga at jeg har blitt mobbet i hele oppveksten og eneste venn jeg kunne stole 100% på var min kjære Norlandshest Tigergutt. Han lo ikke og mobbet meg ikke fordi jeg ikke løp fort, og ikke klarte ting. For hvordan klær jeg gikk i og værst av allt min overvekt og mitt utseende!! Livet mitt begynte som ei veldig blid jentunge men endte opp som en hissig og innesluttet en!! Så nå får jeg nåler i hodet en gang i uka for å bli meg selv igjen!
Så dømmer noen meg eller hestene mine forsvarer jeg og tar meg nær av ting!!

Min store drøm er å skaffe meg eget småbruk etterhvert, slik at folk slipper å klage på hestene mine hele tiden, eller skremme vannet av dem pga at folk ikke skjønner hestens signaler og at den omtrent må sitte og gi labb før den kan få mat!! Og de blir viftet ikea poser etter om de kommer for nære ved foring og jaget og styrt med hele tiden!! Noe som jeg er lei av og har begynt å ta hestene mine selv!! Så isteden for å være med på turnuser og få litt fri er jeg heller i stallen hver dag selv og forer.
Så hadde vært digg å hatt penger til noe eget ja!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.