hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sommerplaner! :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sommerplaner! :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  12:46:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Nå er sommerferien rett rundt hjørnet for oss som går på skole, kanskje til og med begynt for de heldigste av oss. Skal dere noe kjekt i sommer? Både med eller uten hest.

Ponnien jeg har hatt på for skal ut på sommerbeite om en uke, så det blir temmelig hesteløst for meg. Håper å få passet på noen hester i løpet av ferien så jeg ikke får helt abstinenser.

Ellers skal jeg til Edinburgh i en uke med en venninne om halvannen uke, så har jeg helt fri resten av ferien. Har desverre ikke fått meg sommerjobb, så blir nok en del dagdriving :P

Eikdokka

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  14:21:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har ingen andre planer enn å kose meg med hesten. Og ta noen kose fester sammen med venner som er flyttet fra oss som ble igjen i Tromsø :) Være mye ute, bade,sole meg, telt-tur osv. hører også med! Ble i skikkelig sommer stemning jeg nå..
Så skal jeg på rideleir siste uka i juli, gleder meg veldig, skal ta grønt kort der :-D

Therese
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  14:39:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Skal nok studere ein del i sommer, men tar da dei kjekke fagene.

Ellers så skal eg og ungane + mamma og pappa + søsteren og typen hennes reise på ferie i lag. Skal innom hinderfossen, og kanskje badeland på Gol. Ellers så skal vi til Sverige og besøke tanta mi som bur der. Skal være med på stor bursdagsfeiring der.

Gleder meg til å reise på ferie med ungane. Første ordentlige ferien vår det.

Skal også trene litt hest, og kanskje stille hoppa mi på brukshestutstilling i august.

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  17:02:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jobbe, jobbe og jobbe litt mer. Men jeg ser jo virkelig fram til det, da jeg skal jobbe på stall + at jeg får egen hest på stallen, så da blir det nok litt tid til han og :) Denne sommeren (egentlig hele dette året) vil bestå ganske mye av hest for min del :) Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  17:24:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Skal slappe av på hytta i sommer jeg :) *glede seg til å kose seg* :P
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bælena

» VIP

Skrevet - 09/06/2005 :  18:29:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal på ridetur i Hemsedal jeg. Gleder meg som en liten unge Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  21:23:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Skal på rideleir på Lefdals uke 30 jeg!
Også skal jeg til Hellas og grille meg i sola
Resten av tiden skal jeg vel tilbringe i stallen med Bellmann og på strada.

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  22:04:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg skal jobbe og skrive ferdig hovedoppgaven min. Også blir det sikkert en del turer i stallen=) Håper det blir tid til en liten sydenferie...Her i Trondheim er det pr. idag i snitt 10 grader og vind/regn *sukk*
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  22:11:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
I sommer er det for det meste hest som står på timeplanen min!! Skal konkurrere en del og skal ta meg skikkelig sammen og få alle hestene mine opp på et høyere nivå innen dressuren sånn at vi skal ut i en høyere klasse enn vi er nå på stevner til høsten!!

Ellers skal jeg på ferie med typen, litt usikker på hvor enda, men vi har snakket litt om kristiansand til dyreparken!! Og jeg har veldig lyst til å dra til et sånt akvarium.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  22:11:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Våren har ikke vært så veldig generøs med varmen og sola i år, nei...

Håper på bedre og varmere utover i hvert fall :)

(selv om det nok er varmere her nede i Oslo enn oppe i Trondheim...:P )

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 11/06/2005 :  11:46:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal jobbe i sommer....er sykepleierstudent til vanlig (har ett år igjen). Og i sommer har jeg fått jobb på sykehuset, barsel avd. Begynner på mandag.

Skal bare ha ei uke ferie, uke 29..og da blir det nok en tur på hytta...

Ellers skal jeg trene hest...hesten min går ikke på beitet om sommeren, da han trenes aktivt. Er snart startklar nå, så forhåpentligvis blir det noen starten ila. sommeren.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 11/06/2005 :  14:50:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal til Romania for femte gang! Det er kjempegøy der! Der blir jeg i to uker

Så skal jeg kanskje ha hest på fôr og ri mye

Jeg skal også på rideleir på Stall Frisk. Det blir sprangleir og sikkert kjempegøy. Har vært der en gang før og da var det for de som mestret alle gangarter og slikt. Kanskje jeg skal ha med hesten jeg har på fôr, jeg er ikke sikker.

Og så skal jeg kanskje til slektningene mine på sørlandet i kvinesdal. Storkoser meg alltid der og håper vi kan reise dit i år også!

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 11/06/2005 :  15:07:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har igjen en muntlig eksamen nå på mandag, deretter er det sommerferie for meg! Har en liten sommerjobb på en campingplass i nærheten av hestene mine, og der begynner jeg der til helgen igjen. Da skal jeg jobbe om morgen, ri om dagen og jobbe om kvelden, kjempefint:)

Men sånn blir det bare til 3.juli, da flytter jeg og Kalle til Rotnes Bruk i Nittedal, skal være lærling i stallen der 2 år. Gleder meg kjempemasse til å begynne, og kanskje blir det noen turer i byen om eftaen/kvelden. Og kom gjerne på besøk dere som holder til i Oslo-området

Skal foresten på Countryfestivalen i Skjåk 30.juni-2.juli, det blir gøy

Det var i grove trekk sommeren min!

Redigert av - jalla den 11/06/2005 15:09:36 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2005 :  20:29:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
hei!

Skal prøve å få en sommerferie der jeg er våken om dagen, og ikke om natta... Blir vel kanskje litt ridning her og der, hvis noen trenger rytter :P .Men hovedsaklig skal jeg være hjemme. En liten uke i Oslo sammen med typen da, vi skal på Iron Maiden konsert. =) Gleder meg kjempemye! Ellers skal jeg bare kose meg i sola, bade, og ladde opp til et nytt skoleår, hvor jeg skal jobbe STEINHARDT!

:) Marte (:

-Marte Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2005 :  21:02:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Først skal jeg på håndball cup i 5 dager i Sverige, også skal jeg være i Spania i to uker.. Ellers blir det vel hest dagen lang
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 14/06/2005 :  21:04:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Tja, skal tilbringe MYE tid på Meny.. Vet ikke hvor spennende det blir, men penger blir det iallefall! Har det jo allright på jobben da :)

Ellers har jeg store planer om å stelle med hestene.. håper på mye sol og varmt vær :)

Også skal jeg selvfølgelig masse ut på byen, spise masse god mat og kose meg sammen med vennene mine..

Ferie har jeg først en uke før skolen starter igjen, og da skal jeg ikke gjøre noenting..

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.