hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sommerplaner! :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sommerplaner! :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  15:00:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Blir nok en telttur i Rondane sammen med noen veninner, også har jeg VELDIG lyst til å ri over Ringsakerfjellet, men får se.... ;)
Ellers blir det mye ridning, hoppa mi får nok ikke fri gitt...hehe (hun sprekker i så fall...)
Tror det blir en "hjemmesommer" i år. Bare håpe på sol og sommer da, har hatt litt følelse av høst de siste dagene nå..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  15:43:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Off-topic..

Men Ane&Blida, var det du som hadde nick "Blida" før? Isåfall ser det ut til at du nå faktisk får telt opp de innleggene du poster

--

I sommer skal jeg være i Bergen og jobbe omtrent hele tiden. Håper på en kald sommer, men helst uten så mye regn (bare litt på dagtid for å holde tempen nede slik at det blir ok å jobbe inne hadde vært bra) Skal ellers innom og titte på endel stevner i sommer. Blir iallfall NGP (dressuren), Skauen GP (seminar + noen av stevnedagene), NM dressur i Haugesund, L-stevne i dressur i Alvøen i Bergen, Breedersfinalen i dressur i Askim og lag-NM på Hamar. Og noen dankehelger i Oslo hos kjærsten. Og da er vi allerede ute i september.. Da skal jeg ha en uke ferie Også blir det en uke i juli også (samme uke som Skauen GP), men ellers bare jobb, jobb, jobb.. Uff, slitsomt. Jeg savner ferie.. Selv om jeg hadde en uke for kort tid siden.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  16:24:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
i sommer skal jeg tilbringe masse tid med min hest ;) oxo skal jeg jobbe i hele 2 uker på rideleir...
men starter på jobb 1 aug...

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  16:30:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Den ene forhesten min skal på beite om ikke lenge, men den andre har sommereksem og må bli hjemme.. Men da skal jeg iallefall ri henne! Kanskje det blir litt stevner også. Så hesteløst blir det ikke! Heldigvis ;)

Kan også hende at jeg kommer til å jobbe littegranne i stallen, om folka skal bort eller trenger hjelp.

Ellers skal jeg ingenting.
Vi skal kanskje kjøpe campingvogn, da. Så kanskje vi tar en campingtur..?
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  18:23:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Spoff:
Jepp, har endelig fått skiftet. Skrev passordet feil(men kom igjennom alikevel..?)
=)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.