hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Møtt noen fra Hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Møtt noen fra Hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2005 :  12:09:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Ja,det hadde vært kjempe gøy! Fks.en rideweekend over fjellet, grillfest el.noe i den duren Det hadde vært utrolig koselig å samlet hele"hurven"!Tvilsomt at det hadde blitt"stille og rolig",tror jeg

Selv har jeg truffet Oasis dream(besøkt henne i stallen),Celine(har vært her på besøk), tisvi(har vært med meg på ridetur og i mrg.skal jeg besøke henne), Goytil(har vært her på besøk) og i løpet av sommeren skal jeg antageligvis treffe både prinzen(har hatt hesten min før), Vinkill(jeg har hatt hesten hennes på fòr tidligere), Teddy(har hatt MASSE kont.på sms og vipèn,skal snart treffes"live"), Trig_75(skal besøke henne i sommer), Lillka(Skal snart besøke meg+være med å ri), My lady(skal besøke meg snart) Som dere ser så begynner det å bli en del"bekjente"

Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2005 :  01:02:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
I dag har jeg hatt besøk av Lill Karin(vip Lillka)som jeg har blitt kjent med her på hestemarked og vi hadde en kjempehyggelig ridetur på Roy og PrinsenLegger ved ett bilde fra turen

I morgen skal jeg til Tønsberg med Tina(Vip Tisvi,som jeg også har blitt kjent med på hestemarked)for å se på noen hester,og på Lørd.skal jeg og Tisvi til Kr.sand på en"Tema-dag"om hest og ridning Gode eksempler på at man faktisk kan få mange koselige opplevelser med folk fra"nettet!"

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2005 :  12:37:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Tja, har vel ikke blitt kjent med noen VIA hestemarked, men omtrent hele stallen har jo vip, samt diverse gode gamle forryttere;)
Eller jo, ble vel kjent med flere i FDAT Trøndelag via hestemarked da;) Og har vært på lang tøyle kurs med Destrier.

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 08/06/2005 :  16:07:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke blitt kjent med noen nei... Men har kontakt med flere "kjente" via hestemarked, som bor i andre deler av landet..

Lucinda: Kjøpte fjordinghoppa Linndi som jeg stelte. Traff henne I nordfjordeid noen år senere.. og nå igjen på hestemarked!

anja iren: Min "bestevenninne" fra tiden på Lyngdal Jordbruksskole 96-99. Driver oppdrett på fjordhest og haflingere!

lunden: Marit, hun som kjøpte Troll Sula, som var min første hest.. Og moren til han jeg har nå!

+++ div. andre godt/litt kjente hestefolk...

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.