hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har siden vært nede?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Har siden vært nede?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  16:35:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Siden i går ettermiddag og frem til nå har jeg ikke kommet inn på hestemarked. Har forsøkt både hjemme og på jobb. Flere som har hatt dette problemet?
Mvh Christine

ShyBoy

Skrevet - 20/05/2005 :  16:53:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt problemer med det.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  16:56:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes siden er nede titt og ofte, jeg :-s Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  18:30:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Synes også at siden er nede ganske ofte
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  18:39:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp....
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  19:16:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan ikke annet enn å si meg enig.... Og må innrømme det er utrolig irriterende... :(

Edit for å legge til at skriften er blitt stor-stor...flere enn meg som har det???

Enda en edit for å si at her har ungene vært inne og rotet på skjermen...fant tilbake normal-størrelsen nå.... *flau*... he,he,he....

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 20/05/2005 19:31:40 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  21:14:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
samme her... irriterende..
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  22:12:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Enig.. Syntes også at det hender både tett og ofte at siden er nede :(
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  22:20:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kanskje MIX burde gi en kommentar på dette?
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  13:13:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
enig her.. hadde fri fra skolen og alt:( kom meg ikke inn! hehehe.. jeg overlevde, men syns det er litt dårlig..
<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  14:21:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Har ikke kommet inn jeg heller!! Sliter nok fra før av å få pc'en min til å godta hestemarked siden, så jeg var litt usikker på om det bare var pc'en min som hadde bestemt seg for å bikotte hestemarked, men da var det ikke det iallefall.
Synes også siden laster veldig tregt (om det ikke bare er maskinen min da)

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Anders W. Aune
» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  16:18:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnders W. Aune  Svar med kopi av melding
De fleste servere er nede innimellom.

Kanskje de burde buttet til en server med bedre kapasitet? Av og til går det ufattelig treigt!

Anders W. Aune Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  16:26:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Anders: De har nettopp byttet til ny server. (Da kan en jo tenke seg hvordan det var før).

Forresten så syntes jeg ikke siden har lastet så sent i det siste. Har faktisk bedret seg noe.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/05/2005 :  16:59:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Siden laster med stabilt med Opera har jeg funnet ut (enn med IE iallfall)
Hva angår så tror jeg de hadde nedetid i går. Har ikke lest noe på framsiden om hvorfor heller (men jeg er rimelig blind på øya innimellom, så om det står der så ikke halshugg meg *vær så snill*)

Det er faktisk en generell ting jeg har ymtet frampå i diverse mail og innlegg: Det går ann å si ifra etterpå om hvorfor man har hatt nedetid, osv. slik at vi som brukere får et lite hint om hva som foregår. Det er det jeg syns er vanskeligst med hestemarked generellt: det er sånn: "Nå har vi nedetid grunnet serverskifte", så er de oppe igjen, og da er det ikke et ord å lese om hvordan ting nå virker (ala: Nyhet: Nye servere virker fin,fint og vi kan dermed gi dere en noe bedre ytelse, og håper at siden vil laste litt fortere nå)

Ja, det var bare mine tanker om det hele:) Og ja, det har gått sakte, men ikke så sakte som før i det siste, så da er vi vel litt fornøyde er vi ikke;)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.