hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Forslag til utvidelse av VIP sidene
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Forslag til utvidelse av VIP sidene
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2005 :  23:54:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Ja. Dette ble jo slettet.. :/ Skriver på nytt.

Vipsidene er jo veldig populære. Men det er jo alltid moro med noe nytt! Hva med å lage noe mer til vip-sidene? Som f.eks:

- "Hester". Side med presentasjoner av hester man rir.
- "Stevner". Side hvor man kan fylle ut skjema om stevner man har deltatt i (dato, klasse, gren, plassering ++++), og et felt hvor man kan skrive om det. Og mulighet til å sette inn bilde.
- "Stallen". Side med presentasjon av stallen man rir på. Med mulighet til å legge ut bilder for seg selv, som nødvendigvis ikke behøver å være i galleriet. Så kan dere f.eks ha en grense på f.eks 5 bilder, av stallen. Med mulighet til å gjøre endringer, både i teksten og med bildene.

Galleriet er komplisert som det er nå. Vanskelig å finne seg fram til diverse bilder og sånn. Det bør være mulighet for å slette flere bilder på en gang (sånt hvor man kan krysse av på), flytte og endre (?) bilder. Også hadde det vært kjempeflott om det hadde gått ann å dele dem opp i forskjellige "mapper" e.l.

Og på "venner" burde det gå ann å skrive litt om personen, om hvordan man kjenner han eller hun, hva slags forhold man har til den personen liksom..

Da fikk dere noe å vurdere på :)
Kjempeflott om dere hadde brukt noe av det.

Om noen andre har flere forslag, så spytt ut!
Jeg skrev mye mer før, men jeg husker ikke hva... Skal skrive her om jeg kommer på det.

Eikdokka

Norway

Skrevet - 09/01/2005 :  15:39:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Helt enig
Therese
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2005 :  15:44:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Off Topic, chk; Hvordan greide du å lage så lekkert signaturbilde?
*sikle*

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2005 :  15:45:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Enig med deg cowgirlchris. Har og tittet på det bildet hennes FLOTT!
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2005 :  17:23:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja. Dette ble jo slettet.. :/ Skriver på nytt.

<klipp>

Opprinnelig postet av chk

Angående dette, så er neppe innlegget ditt slettet. Jeg finner iallfall igjen et liknende lengre ned i dette forumet (nærmere bestemt her). Grunnen til at det rykker ned er fordi det er andre debatter som har hatt aktivitet senere i tid.

Veldig mange bra forslag ja, støtter opp om det.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2005 :  10:09:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Kunne også godt tenkt mg flere ting på vip'en! Det mes "hester" hadde jo vært toppen! Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2005 :  11:57:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
^^ Åjja.. jeg fant den ikke, ser du :) Hihihi.

Angående bildet; jeg har redigert det i paint shop pro 7. Husker ikke 100% hva jeg gjorde men det er jo bare å prøve seg fram... :)
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 01/02/2005 :  14:11:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kunne tenke meg en liste eller lignende, om andre medlemmer som er innlogget, slik det er på russ.no for dem som har vært/er russ.

Ellers synes de er greie slik de er nå.
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2005 :  22:16:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Enig jalla likte måten de gjorde det der på russ.no

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  20:30:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Kom på en ting til.
Disse fargene som man kan velge på vip-sidene, har begynt å bli veldig kjedelige... Burde heller gå ann å velge litt bredere, helt eksakt hvilken farge man vil ha på bakgrunn, skrift osv.

Hmm...

Og jeg lurer på en ting.
Ser hestemarked-staben innom her i det hele tatt?
Vi foreslår og foreslår, har gjort det lenge, men ingenting skjer..
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  20:35:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
IIIK!! Og, og, og!
Sånn at man kan kommentere og stemme på bilder.
Det hadde vært snæksi! :D

Her er vi kravstore....
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.