hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny SMS/MMS-tjeneste?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Ny SMS/MMS-tjeneste?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MIX

Skrevet - 24/05/2005 :  23:36:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har tidligere forsøkt å tilby en MMS-tjeneste hvor man har anledning til å laste ned VIP-bildene sine til egen mobil, og tilby egne VIP-bilder til andre interesserte. Den gang ble tjenesten møtt med svært varierende respons, og vi valgte å trekke tjenesten tilbake da den vakte langt mer negativ respons enn hva vi overhode hadde drømt om.

Vi har tenkt endel rundt tjenesten, og fordi det var mange som ønsket et slikt tilbud har vi tenkt gjennom hvordan vi bør kunne tilby dette på ny.

Vårt forslag vil være at du som medlem aktivt må aktivere muligheten for at du eller andre skal kunne laste ned dine VIP-bilder som MMS.

Du velger selv hva hver nedlasting skal koste (fra 5 til 20 kr/MMS). Du som medlem vil få 60% av fortjenesten du oppnår ved nedlasting av dine MMS-bilder. Når du har spart opp et bestemt beløp (f.eks. 500kr), vil pengene overføres til din bankkonto. Eventuelt kan vi tilby mulighet for å bytte inn fortjenesten i hesteutstyr.

Om dette er en tjeneste som viser seg å være populær, vil vi utvide og tilby flere SMS-tjenester. F.eks. konkurranser, info-sms til klubber/foreninger etc som de selv kan administrere på egenhånd. Også her vil ideen være at brukeren selv kan tjene opp penger, å få sin fortjeneste.

Hva synes dere om denne ideen? Er dette noe dere kunne ønske dere? Har dere forslag til hvordan tjenesten helt eksakt bør være?

MIX, administrator

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  23:47:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Fint å se at brukerenes egne meninger (endelig) teller litt her! Er også veldig glad for å se at det nå blir spurt om lov først :-)
Ellers er sikkert dette et fint tilbud, skjønt jeg kommer ikke til å aktivere det; jeg kommer nok aldri i verden til å tjene inn fem flate øre på mine bilder, og jeg liker ikke å legge ut bankontonummeret mitt på andre sider enn banken og evt. nettbutikker.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  10:32:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Høres bra ut! :) Jeg hadde ikke så mye imot tjenesten, men skjønner de som protesterte..

Bare et men... hva med bilder som er ulovlig kopiert? Kanskje hestemarked.no bør rydde opp i galleriene/vipene til folk hvor det flyter av "tyvegods"...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/05/2005 :  10:35:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Tja, hvis det er slik at man kan aktivere selv så er det en god start
Hva angår overskudd til egen konto så er jo det også en edel tanke, men hvor mye penger blir det kontra arbeid for dere da??
Tenker litt sånn at de aller fleste nok så sikkert vil sende sine egne bilder til seg selv, og ikke så mange som kommer til å ta fra andre sider kanskje?? Og da blir det fort himla mye styr med disse utbetalingene, eller??

Guro -som i grunnen ikke tror noen andre vil ha hennes bilder -

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  11:02:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes ikke det var noen dum idè,jeg! Så lenge det er noe man kan aktivere\deaktivere selv,som nevnt før...

Og ang innkomst,så var det jo mulig evt å bytte inn i hesteutstyr...så da slipper man unna dette med å oppgi noe kontonummer,som mange ikke liker "gi" ut på nett...deriblandt meg...

Men...var jo et spørsmål med disse som "forsyner" seg av andres bilder,da...? Er jo blitt vanskeligere å kopiere nå,men er jo endel viper som allerede inneholder slike bilder...?

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 25/05/2005 11:05:16 Gå til toppen av siden

anneks

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  11:02:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideanneks  Svar med kopi av melding
Synes dette høres ut som en god idé! Litt enig med Guro som lurer på om det ikke blir mye ekstraarbeid, men det vet dere vel best selv.

Har ingen tro på å bli rik av at andre skal laste ned mine hestebilder, men om noen har lyst til å betale et par kroner så tar jeg gladelig imot.

Failure is not falling down, it is not getting up again Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  11:02:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Dette hørtes greit ut etter min mening.
Vi får avgjøre selv, og dere tilbyr prosentgodtgjørelse.
Tommelen opp for dette forslaget...

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  11:07:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Synest det hørest greit ut eg. Flott att brukerne blir spurt først.

Men det florerer med ulovlige bilder på vip sidene så vil gjerne vite kva hestemarked tenker om desse bildene.

Gå til toppen av siden

Vince

Skrevet - 25/05/2005 :  15:50:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen Takk for at dere spurte, og jeg synes dette var en ok måte å gjøre det på:)

Jeg tviler på at jeg kommer til å bli rik av disse prosentene, men pytt:) Synes noen hesten min er pen nok til å bruke noen kroner på å laste ned bilder av han så vær så god:)

Lise
Gå til toppen av siden

Marianne S

» VIP

Skrevet - 25/05/2005 :  16:00:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et godt forslag! Hvilken prosent-andel dere ønsker å gi opphavspersonen, er jeg mer usikker på. Det hadde sikkert holdt med 50/50. Men for all del, vel bekomme! Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  16:16:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der kom den stjernen dere mistet da dere begynte med denne tjenesten uten å spørre oss tilbake. Flott at dere spør, og håper dere vil fortsette med å spørre i fremtiden. Jeg aktiverer gjerne bildene mine for slikt når jeg får spørsmål om det først

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  00:05:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Dette hørtes jo kjempebra ut :D
Go for it!
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  17:13:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Veldig fornuftig! Men om der er noen bilder folk IKKE vil at andre skal ha da? Kan ikke hver enkelt bruker bestemme hvilke bilder som skal brukes til dette "formålet", eller ha et visst antall bilder som er "blokket" for nedlasting?

apropo kopiering: jeg holdt på en gang å laste opp bilder av hestene mine, helt tilfeldig for jeg inn for å se på hva andre lastet opp og da la jeg merke til MINE bilder på en annens vip. Dette var en jente jeg vet hvem er, men det er ikke rett uansett. Jeg tok affære og sa klart i fra til denne ungen, og hun slettet det. INGEN av bildene hun hadde på sin vip var bilder HUN hadde tatt. For jeg var inne på samtlige andre der hun hadde kopiert fra. Jeg sa at hun skulle spørre folk før hun kopierte. Hun har ikke snakket til meg etter dette, hverken her eller nede i ridehallen..

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.