hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke andre dyr har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilke andre dyr har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Raggis

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2005 :  17:16:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRaggis  Svar med kopi av melding
Jeg har en veldig pratsom og kosesjuk katt, Sylvester.
Han er 5 mnd og av rasen Norsk Skogkatt. Laaaaaang pels, svart smoking. (Med hvitt bryst) Og en duskhale som veiver ned alt som ligger i veien for den.

Har hatt ALT av kjæledyr opp gjennom livet (omtrent) fisk, kanin (20++) fugl, hest, halvveis en hund, katter (siste katten min døde i 02 og savner henne fortsatt. Hadde henne i 4 år)
Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  09:00:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
I tillegg til mine to hester, har jeg: En Flat Coated Retriever hann på 9 år - Polar Circus Anders "Chico", huskatten Henrik på 5 år, 6 akvarier med et ukjent antall fisk, en "dyrisk" samboer og en 13 uker gammel datter som sikkert kommer til å bli ganske dyr. Tennåringsdøttre er vell ikke akuratt billig å ha i hus. Og selfølgelig driver også jeg oppdrett av hybelkaniner.

Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  09:03:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
hmn. Det skulle være med bilde. Men det virket ikke. Kan noen forklare hvordan jeg setter inn bilder fra pcen? Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  13:21:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
I tillegg til to hester har vi 2 irske settere,1 eget marsvin,1 marsvin "i pensjon", og 3 slørhaler i akvarium! Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  13:42:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmn. Det skulle være med bilde. Men det virket ikke. Kan noen forklare hvordan jeg setter inn bilder fra pcen?

Opprinnelig postet av Fröya

Det går nok ikkje å sette inn bilder frå pc-en. Bildet må ligge på nettet et sted og så legger du inn adressa til bildet mellom kodene til bilde.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  13:46:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg har to hester og tre kaniner. Hadde to katter tidlegare men dei har vi gitt bort da dei stadig vekk fulgte etter folk og ikkje kom heim igjen.

Foreldra mine driv gard på ei øy og der har vi ca 30 sauer og 50 lam. Ca 35-40 geiter og 25-30 kje. I tillegg har vi 4 katter som nermast kan kallast villkatter.

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  16:17:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Frøya : Bruk photobucket til å legge bildene ut på nett,der får du ditt eget fotalbum kun du har tillgang på,så kan du legge bildet til derfra!

Redigert for å legge til bilde fra mitt album på photobucket.

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 25/05/2005 16:21:06 Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2005 :  12:25:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
jeg har to fenomenale gordon settere (altså hunder..)
Shana er en egenavlet sak som vi fikk tilbake. Morsomt sammentreff egentlig, eller morsomt og morsomt. Hun skulle egentlig vært avlivet som valp pga forstørret spiserør, men heldigvis ble hun friskere. Så solgte vi henne, men fikk hene tilbake for å omplassere henne da de som eide henne ikke kunne ha henne lenger. " uker etter at vi hadde fått henne tilabke fik moren diagnosen lymfkreft. Så da fikk vi ny hund.

og 1.mai ifjor fikk vi en ny valp; Ronja. Et overhyperaktivt vesen som spiser det meste av puter osv hun kan finne!

vi hadde fisker en gang it tiden min de er dødd ut og ikke erstattet.

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  16:44:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg har for tiden en fjordingshoppe, en blandingshund som er blanding mellom border collie, buhund og shetlandsheepdog, en grå jaco papegøye og får snart en undulat, hehe.

Men tidligere har jeg hatt flere dyr. Jeg hade to hetterotter som jeg gav til ei venninne før jeg flytta til østlandet, for jeg ville ikke ta dem med på en 8 timer lang og varm biltur fra vestlandet, har hatt 2 marsvin, akvarium, ørkenrotter, kaniner og hamster. Har hatt min egen lille dyrehage, men bor i blokk nå desverre
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 08/09/2005 :  19:42:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Foruten om to hester har jeg og min samboer en gammel Engelsk Setter, to kaniner, og en hel besetning med okser,melkekyr,kalver og ungkviger:)
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/09/2005 :  17:41:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bikkje.. Rettere sagt jaktbikkje, gråhund..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2005 :  23:53:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg pleide å ha en hund, en katt, 3-4 kaniner, og sau, men nå har de fleste desverre gått bort :( så nå har jeg kun en kanin utenom de 3 hestene mine.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  21:28:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
har da et lite søt hyperaktivt marsvin som kalles timon , har jo selvsagt hesten min oxo...og hvis kjærste var dyr, så har jeg det oxo ;)
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  23:47:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
har en renrasa norsk skogskatt som er sort kjempefin, han heter rufus. fikk ham når jeg var 3år.han er 11år nå. har oxo 2 kaniner en blanding og en dvergvedder, de er 2 og 3 år gamle. hadde et kjempesøtt hamster i nesten 1 år han het phillip og var kjempetam, men han døde i sommer;( R.I.P. har hatt mange andre dyr oxo.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  23:50:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg har
to stk coktail katter :p blandins katter allså på 13 uker
chivas og baylis by the way!

og en bror :p
pluss sikkert 1000 hybelkaniner
og en drage under sengen

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.