hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke andre dyr har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilke andre dyr har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Bustetrollet

Skrevet - 18/05/2005 :  17:52:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har nokk en del andre dyr også jeg da!

- Chinchilla 8stk. intrisert så ta ta kontakt!, er til salgs..

- Collie - med navn ronja røverdatter.

- katten gråpus, grå stor hann katt!

- kyr

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  17:53:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopplam hørtes mer kjent ut.
Jeg har hybelkaniner, en mor og en kjæreste. Telles det som kjæledyr?
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  20:23:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Jeg har, forutenom min kjære hest, 3 katter (ei feit ei, ei hårete og ei macho...alle hokatter) og en sau!! "Stekka"!! Arti navn ikke sant?!

Hadde en kanin, som var delvis mannevond... men hun gikk av med døden ifjor høst(egentlig liksågodt kansje...*skuuuummle kaninen*)

Hadde også enda ei katt....som jeg fikk til 4 års dagen min, hun døde også ifjor...fikk kreft =(

Gå til toppen av siden

sammy
» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  21:42:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesammy  Svar med kopi av melding
jeg henger meg på Ragnhild`s innlegg om hybelkaniner og kjæreste som kjæledyr

har ellers ingen andre dyr en hesten for øyeblikket. men har fisker i vente. akvariet står nå å lengter etter fisk..
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2005 :  14:24:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
jge har en flat coated retriver hund, ved navn Zorro
han er kjempe surrete og litt dum.. hehe

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 19/05/2005 :  15:38:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bor jo på Gård jeg da..
så vi har:
-3 hester + en oppstalllet
-16 melkekyr, ungdyr og kalver
-3 hunder., (Cairn Terriere for d esom vet hva slags rase det er)
- to katter
og kaniner, høner og minigriser;) hehe

Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2005 :  17:35:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Har en feit katt, en "slikkete" kanin og en bråkete fugl Og ja, kaninen min sleiker hele tiden. Man koser med han skal han sleike oss *SuKk* Nydelii er han
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  13:11:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hamster, katter, hund:)
<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  13:18:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har selv en hel farm av hybelkaniner; jeg er overbevist om at jeg har hullet der alle kommer fra. I tillegg har jeg en kjæreste da, og han kan jo fungere som både det ene og det ande *host*

Kjæresten kommer fra gård, og de har 6 islandshester, en haug med sauer, en katt som heter Fela (sint som en fele) og egen border collie-kennel (mannen i huset er en av norges beste gjeterhund-trenere). Før hadde de verdens kosligste schäfer, Rondo, men han fikk dessverre kreft og måtte avlives :-s

Har selv hatt en hund som het Amigo, utrolig flott australsk kelpie, men han måtte avlives som 1 1/2-åring, og to kaniner - Casper og Trixi.
Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 21/05/2005 :  12:04:48  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg har en golden-retriver han på 9 1\2 år, en dwergvedder han på snart 2 år og en hunkatt på snart 7 år.
Det har seg sånn at alle de dyra er utrolig rare, og det kan vel ikke ha noe med at de kommer fra en utrolig rar famile??

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 22/05/2005 :  00:38:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har en gal tamrotte, en enda galere ørkenrotte og familien har en jämthund!
Har jo da også ett stort dyr av rasen "kjæreste".. ;)

Therese
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2005 :  22:12:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Foruten 4 hester har vi 4 hunder(halvveis 5), de er av rasen Collie, Siberian Husky, Tervuren, Mellompuddel.

Har også 2 katter, gamle senile vanlige gatemix katter

3 kaniner, en renraset Rex, en blanding som ligner på Dvergvedder, og en blanding til som ligner på Black and Tan.

Fisker...

1 RAMPETE ilder

Skulle egentlig bodd på gård med alle dissa dyra, men det gjør vi ikke Det er en veldig stor drøm å en gang flytte på gård...

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 22/05/2005 :  22:31:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Foruten 4 hester har vi 4 hunder(halvveis 5), de er av rasen Collie, Siberian Husky, Tervuren, Mellompuddel.

Opprinnelig postet av Skyggen

Hvordan får du det til? Halveis 5...?
Ilder er forøvrigt mitt yndlings-kjæledy nr 2! Drev en liten stund på med oppdrett,men ga meg når jeg oppdaget at det var altfor mange som trodde ilder var et bur-dyr.....og jeg fikk flere i retur... Siste ilder-jenta mi måtte jeg tilslutt avlive,etter hun kom på avveie,og pådro seg en eller annen form for smitte...ble veldig syk...

Men skal ha meg ilder igjen,når jeg har litt bedre tid enn jeg har for øyeblikket...de krever endel! Men er så absolutt verdt det!

Takker for meg. Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2005 :  23:45:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Hvordan jeg får til hva? Ha så mange dyr? Det går så bra så, liker å ha masse dyr rundt meg. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dyra.

Har halvveis 5 bikkjer ja, for den ene måtte vi gi bort fordi det ble så mye slåssing når det var flere som lekte sjef. Men vi står fortsatt som eier på bikkja og passer henne støtt og stadig.

Synd med ilderen din da
De er utrolig morsomme skapninger Finner på mye rart.
Skulle egentlig ikke ha ilder jeg, selvom jeg hadde veldig lyst på Men den jeg har skulle egentlig avlives å da ble det til at jeg reddet han fra det Det angrer jeg meg ikke for.

Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 23/05/2005 :  16:35:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har 2 hester, 9 fisker, og ett lite barn

Hadde en katt før, han døde 31. januar Jeg savner han enda nå helt sinnsykt. Han kom til oss i romjulen 2002, noen hadde dumpet han i Maridalen, sikkert fordi de skulle på ferie
Så stod han plustelig utenfor døra, og ble vår lille pus. Ingen annet dyr har betydd så mye for meg som han

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.