hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke andre dyr har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilke andre dyr har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  00:35:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en hund (hun begynner å bli gammel, og har nok ikke så mange årene igjen...11 år er hun blitt).

Ellers har vi en hel haug med fisker, både inne og ute. Da pappa for et par-tre uker siden gjorde reint og skiftet vann i utedammen, fant vi masse småfisk. Dette er andre gangen gullfiskene våre ute har ynglet (og ellers har mine fisker i akvariet inne også økt i antall et par ganger) Skikkelig gøy:)
Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  08:20:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Jeg har da i tillegg til mine 8 hester og type;

En hund av rasen "fortausblanding", han heter Joffen og har sinnsykt personlighet

En kanin som heter Banditt og et marsvin som heter Stallo - begge bor i stallen.

11 småfisk!

Har (hadde) også en drøss med søte små mus i stallen (ja faktisk, veeeldig søt!). Hadde ikke hjerte til å sette ut feller, før jeg i sommer måtte innse at det var blitt vel mange av dem. De gnog hull i kraftforsekker osv, og var til og med så husvarm at de gikk i buret til kaninen og marsvinet og forsynte seg av maten dems! Så jeg måtte sette ut feller og ha muse masakre i sommer - tror jeg tok over 100

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  11:49:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har to kaniner (egentlig bare en siden søstersen eier en men blir mest min siden det er jeg som gjør alt.. :P)
De heter Mizze og Max, to kastrerte hanner som elsker mat over alt i verden. Tjukke Max'n, skulle vel vært på slankekur men er ikke så lett :P <3<3

Den mørke er max og den lyse er mizze gutten min<3

en ganske vanlig situasjon, ligger og later seg;P

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 12/09/2005 12:01:09 Gå til toppen av siden

Signe-Malin

» VIP

Skrevet - 12/09/2005 :  18:18:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSigne-Malin  Svar med kopi av melding
Eg har 1 hund og 3 katter + noen katter som vi hadde før men er vill katter nå

Hunden: Hun er ein Berner sennen og er litt rar. Hun er veldig kozen og må ha oppmerksomhet kvar einaste minutt.

Den eine hunnkatten: Hun er grå og kvit. Hun er veldig glad i og såve og før og få oppmerksomhet fanger hun mus og legger dei utforbi inngangen

Den andre hunnkatten: Hun er kvit og svart og veldig leken. For ikke så lenge siden fikk hun kattunger. Moren hennes er nå vill katt.

Hannkatten: Han er grå, kvit og svart og veldig kozen. Viss vi kjefter på han bryr han seg Han såver nesten heile dagen når han er inne. Liker og ligge i sofaen og gyngestolen

De var altså då mine dyr

Signe-Malin
Gi en hest det den trenger,
og den vil gi deg hjertet sitt til gjengjeld!

http://www.tutteliten.piczo.com
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 12/09/2005 :  23:07:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
To hunder, to katter og to kaniner i tillegg til hesten.
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  13:45:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Er det noen dyrekjære mennesker her som ønsker seg chinchilla? Jeg har igjen 5 stk nå som jeg skal selge/gi bort.

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.