hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sletting av innlegg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Sletting av innlegg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2005 :  22:51:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Synes det er dumt hestemarked sletter innleggene før man rekker å se hva folk har svart... Jeg laget et innlegg så snobbete, men nå er det plutselig borte... La inn noen bilder fra turene vi har vært på...

Hva var det siste som ble skrevet?? *lurer*

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2005 :  22:54:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Den er da der ennå! Ser den jeg ihverfall. Har aldri lagt merke til innlegg som forsvinner...
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2005 :  23:43:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Reloadet nettlesern din?
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2005 :  23:44:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Huff, ja jeg ser den nå jeg også!!! Jaja... Vet at de sletter innelgg som blir er upassende og støtende...

Tenkte jeg skulle slette dette emnet siden jeg må ha blingset no veldig i sta siden jeg ikke så den... Men får ikke slettet det første innlegget mitt...

Noen som aner hvordan man gjør det? Vet jeg bare trykker på søpplekassen og skriver inn passordet, men om man lager et nytt emne så er det ikke bilde av noen søpple kasse noen sted...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2005 :  00:32:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg tror du ikke får rettigheter til å slette et emne som innebærer sletting av andre personers svar. Dvs du får ikke slettet tråder du har laget selv, som allerede har fått svar (men tror du kan slette enkeltsvar). Dersom du likevel ønsker å slette debatten melder du fra om at innlegget er useriøst (samtidig som du er logget på som deg selv, sånn at man ser hvem som melder fra om emnet), og sier at du ønsker å få tråden fjernet.

Det er lett å blingse.. Ikke alltid man er like flink med å reloade siden, og det hender jo at andre ting får ting til å trøble litt..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.