hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemarked burde slette gamle vip-sider..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hestemarked burde slette gamle vip-sider..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 27/12/2004 :  12:15:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ligger utrolig mange gamle vip-sider som ikke har vært i bruk på over et år... Burde ikke disse bli slettet av hestemarked?
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2004 :  13:17:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
God idé. Tar jo bare opp unødvendig serverplass. Burde kanskje vært sånn at om man ikke var inne på tre måneder ellerno, så blei vipen sletta. Er jo ikke noe vits å ha her egentlig. Send inn forslag til redaksjonen? :) Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2004 :  13:32:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jeg er enig med dere i dette! Er jo ikke noe vits å ha viper som ikke er i bruk.

Burde kanskje blitt ryddet litt opp i brukere også?

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 19/03/2005 :  21:12:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Tror det er bred enighet her på forumet at hestemarked burde gjøre noe med de ubrukte vipene... så hvorfor skjer det ikke? Kunne jo vært greit med et svar fra MIX-moderatorene her...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/03/2005 :  21:25:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
enig..
Therese
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2005 :  21:36:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Alle VIPer som ikke er vært innom av brukeren på tre måneder/halvt år(el no sånt) burde slettes automatisk! Det er nå min mening. Hva er vitsen med å ha VIP når man glemmer den, eller ikke gidder å stikke innom på en god stund??
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 19/03/2005 :  21:38:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ja, var akkurat det jeg mente. Dessuten tar vel disse vipene opp unødvendig mye plass?
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2005 :  11:42:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nå tar vet faktisk ikke disse VIPene stort med plass. Og om ikke diskplass er noe problem så ser jeg ikke helt poenget med å måtte slette.

Jeg kjenner iallfall to stk som er så sjelden innom VIPen sin (med pålogging vel å merke) at de lett kunne blitt tatt av en 3måneders deaktiv regel. I og med at dette er seriøse VIPer de fremdeles ønsker å ha, så ville det jo være trist å slette dem. Trossalt ikke alle som interesserer seg for å være med i forumet her, skrive i folks gjestebøker, bruke meldingssystemet/chaten eller legger inn annonser annenhver dag osv. Jeg synes det hadde vært trist om mine to venner skulle falle ut pga dette. Selvfølgelig kan man vurdere en mulighet hvor VIPen bare deaktiveres automatisk, men ikke slettes. Og at man så kan gå inn for å aktivere om man ser den har fallt ut. Man må jo også oppgi mailadresse når man registrerer seg, og da kan det sendes advarsemail. Da får man likevel et dårlig argument med hensyn på diskplass (ok, man kan komprimere ned deaktivert materiale, men hva er hensikten.. De som ikke er ofte på VIPene sine er ikke de som har 1000vis av bilder likevel).

Men.. Hvordan kommer dere så ofte inn på gamle VIPer? Jeg er vel kanskje ikke så ofte rundt og surfer på VIPer. Dvs besøker ofte de jeg kjenner, og klikker inn på dem fra forumet her av og til (da synes jeg igrunn det er kjekt å få se også de som ikke har logget inn på en lang tid, men som har en kanskje noe utdatert VIP og vist aktivitet i forumet).

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 20/03/2005 :  16:27:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Spoff: Skjønner poenget ditt :)
Det er ikke nødvendigvis vipene som ikke blir brukt, men det likevel står noe "interessant" på som er irriterende. Det er de vipene som det ikke står noe på, og som helt tydelig ikke er i bruk, og aldri kommer til å bli tatt i bruk igjen. Noen ganger står det jo også at siden ikke er i bruk/at brukeren har laget ny vip osv... De vipene bør iallefall bli slettet. Det beste hadde nok vært en sånn løsning som du nevner, at f.ex etter et halvt år uten innlogging blir vipen deaktivert og du må aktivere den igjen. Sånn som på hotmail-kontoer... Synes igrunnen man kunne ha mulighet til å slette hele vipen sin selv!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  09:19:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hva med å lage en kategori med aktive viper og ikke aktive viper, slik at om man ikke har logget inn etter 3 måneder eller noe så bli vipen flyttet over til ikke aktiv... Og logger man da inn igjen kommer den tilbake til aktiv kategorien!

Er jo litt kjedelig om en vip med masse bilder skulle bli sletter fordi man kanskje skulle glemme å gå inn eller ikke ha tid osv... Og er jo hyggelig å lese og se på bilder uansett synes jeg, men da vet man iallefall om vipen er aktiv eller ikke.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.