hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelp til variasjonstrening!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Hjelp til variasjonstrening!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

akj

Skrevet - 27/03/2005 :  00:08:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil ikke delta i diskusjonen om hvem som sa eller gjorde hva, men hvis Tone-Anethe tilfeldigvis stikker innom;

Dra gjerne på dressurkurs med hesten, men få en saltilpasser til å ta en titt også. Mange av de problemene du beskriver kan faktisk skyldes en sal som ikke passer...
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 27/03/2005 :  00:12:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Veldig enig i at hun ikke burde lyve, men du Renegate, prater om et bedre miljø? Du var jo den som drev og kritiserte henne. Hun sa unnskyld på en ordentlig måte, men hvor var du da hvis du skulle ønske henne så mye velkommen og slikt? Nei, vet du hva! Tror neppe hun kommer tilbake og det skjønner jeg godt.
Og nå jeg mener det med motgang mener jeg ikke en heftig diskusjon... Da mener jeg at noen går mot deg. Kaller deg ting og fremstiller deg som om du var mentalt ustabil eller noe sånt.
Alle har vi hatt en drøm og en fantasi, men kanskje Tone-Annettes drøm var sterkere og mer levende enn våre drømmer? Men vi bare tråkker på dem.
Men hun gjorde en dum ting...jaja.... Men mitt point er at dere sa at hvis hun sa unnskyld var det greit lissom. Så ber hun FINT om unnskyldning, men er det greit? NEI!

Men for all del, heads up for et bedre miljø;)

Opprinnelig postet av Charoline

Dette skrev jeg :

Kopi av melding:
Tone Annette...jeg er faktisk en av de som forsvarte de som har "fantasi- vip" på bakgrunn av at de kanskje generelt har et litt trist liv når fantasien tar slik overhånd.
Jeg hadde forøvrig IKKE trodd at de ville "fantasere" i et seriøst debattforum
Skal vi skaffe oss et liv sier du? Så du deg selv i speilet da du skrev det kanskje? De fleste som debatterer her inne bidrar med og mottar kunnskap fra/ til hestefolk over hele landet, noe som uten internett ville vært umulig ellers.

Hvis jeg kan gi deg et råd Tone Annette: reis på dressurkurs, og kutt ut forumet her til du finner ut at du seriøst kan bidra med noe her. Akkurat nå bidrar du kun til sur stemning!

Skjerp deg!

Etter at Tone Annette hadde skrevet dette:

Kopi av melding:
Jesus Christ.. Tror ikke det er jeg som har fantasihest... Er kanskje dere? Sitter jo på dette forbaskede forumet hele døgnet.... Skaff dere et liv... Dere er sjukt patetisk....
Jeg driter i dette forumet nå, jeg:D Skal ta meg av hesten min og dra på dressurkurs:D
Så får dere sitte her og tro dere er så flinke... Haha...
Farvel....

Utrolig søtt av deg å forsvare Tone Annette, Charoline, men tror nok du burde følge litt mer med på hvem som faktisk har kritisert her...
Jeg for min del forsvarte forumet som et seriøst ( men begynner snart å tvile..) nettsted for folk som ønsker å lære/ bidra. For å være helt ærlig så dr....jeg i om folk fantaserer på vip- sidene sine så lenge de lar være å gjøre det i et saklig forum.

Vil gjerne at du utdyper kommentaren din om at jeg drev og kritiserte om du fortsatt holder på den...

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 27/03/2005 :  00:20:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eller, du kan faktisk bare glemme det, jeg skal ikke være med å bidra til at denne "diskusjonen" blir lengre enn den allerede er...
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Charoline

» VIP

Skrevet - 27/03/2005 :  00:37:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flott... og helst ikke prat til meg som om jeg er et barn. Greit, jeg er yngre enn dere. Men jeg vil gjerne bli tatt seriøst om det ikke er for mye forlangt!!

Og jeg forsvarer ikke Tone-Annette, jeg prøver og få fram at dere er ganske ekle selv. Så ikke sitt her og lat som om at dere er sååå snille og seriøse og blablabla... Og det der med "søtt" kan du\dere spare deg\dere....
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2005 :  01:00:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Si meg dere; hvorfor gidder dere virkelig å henge dere så opp i denne tråden?? Leker detektiver og det som verre er...
Jeg har lest mange tråder og innlegg som irriterer meg, og som ser ut til å være mye oppspinn og fantasi, men dermed gidder jeg ikke å svare dem, og heller hopper til neste tråd.

Men jeg må nesten si at det er veldig underholdende å se hvor mye dere gidder å bry dere

Opprinnelig postet av jalla

Er det jeg som er detektiv? Jeg brukte utrolig kort tid på å finne det ut om ikke annet.. Jeg tok en sjekk etter Lucinda's første innlegg, og spyttet vel ut løsningen i veldig kort tid etter det. Det ville antagelig tatt meg tre ganger så lang tid å forsøke og besvare spørsmålet på en seriøs måte faktisk..

I bunn og grunn er debatten lang nok som den er, det er igrunn det samme hvem som har sagt hva, og fantasihester eller ei er i grunn et fett. Men ærlighet varer lengst, og jeg er igrunn lite åpen for at selv folk med de utroligste problemer skal ha manglende folkeskikk.

Jeg tror og håper (som sagt) at vedkommende i denne debatten har tatt dette til etterretning, og at vi har kommet til enden av visa for en god stund siden. Jeg synes det kan være med det.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/03/2005 :  10:55:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Spoff; så det er helt greit for folk som ikke lyver å ha manglende folkeskikk? For det er det som skjer i denne "debatten". Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2005 :  11:20:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Helt enig med Formosissima. Tone-Annette har sagt unnskyld og ferdig med saken. Trenger ikke dvele mer på det nå.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 27/03/2005 :  11:22:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Formosissima; ja, helt enig i at mange av kommentarene kunne vært spart (inkludert min første).. men det skal jo være sagt at Tone Anette la opp til det selv. Lyver man, må man regne med at det slår tilbake på en selv.

Nei, nå melder jeg meg ut...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  00:01:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Flott... og helst ikke prat til meg som om jeg er et barn. Greit, jeg er yngre enn dere. Men jeg vil gjerne bli tatt seriøst om det ikke er for mye forlangt!!

Og jeg forsvarer ikke Tone-Annette, jeg prøver og få fram at dere er ganske ekle selv. Så ikke sitt her og lat som om at dere er sååå snille og seriøse og blablabla... Og det der med "søtt" kan du\dere spare deg\dere....

Opprinnelig postet av Charoline

Vil du bli behandlet seriøst? Da må du nok kutte ut innlegg med usaklige kommentarer med bla bla bla, og hvor ekle vi er

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Charoline

» VIP

Skrevet - 28/03/2005 :  01:20:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så nå er innleggene mine usaklige? Skal jeg bli tatt useriøst fordi jeg sier meningen min?
Hva slags forum er dette hvis man blir tatt useriøst hvis man sier meningen sin? Og bla bla bla er et utrykk....
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  20:51:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jøss! Tror dette har sporet helt av jeg!
Men det sies jo at en ting fører til en annen. Her er det i allefall rimelig sur stemning, og det er ikkeno koselig.
Tenk på de som kikker på overskriften til denne debatten, har det samme problemet selv, kikker på det, og finner hva; heftig diskusjon om løgner og folkeskikk... =(
Nei, folkens, dette har gått for langt!
Nå har det blitt for dumt!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Charoline

» VIP

Skrevet - 28/03/2005 :  21:46:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns generelt hele forumet er utrivelig.... Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  23:02:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Ser at tråden har sporet av i kjent MIX-stil.

Jeg (jeg kan jo ikke snakke for andre) blir ikke lei meg/trist/sur dersom jeg finner ut at noen på et forum har løyet. På dette forumet kjenner jeg ytterst få "in real life", så en kommentar på meg som person, være seg den er positiv eller negativ, betyr ingenting.

Jeg er enig med de andre som har skrevet at man ikke skal pynte på sannheten, eller lyve som jeg kaller det. Har man en sprangsal så har man en sprangsal og ikke en westernsal!

Jeg er også enig i at denne debatten går over stokk og stein. (Hvorfor skriver jeg da nok et innlegg her? Fordi jeg skal få det ut av hodet).

Jeg er derimot ikke enig i at stemningen her på forumet er (gjamt over) dårlig. For det er den ikke. Og jeg mener jeg har rett til å uttale meg om det fordi jeg har vanket på uttallige forum i større eller mindre grad.
Det jeg er har kommet er mer og mer usakelige tråder: Noen har et idiotisk tema helt fra starten av, noen utvikler seg til rene dramaet.
Nå har vi fått en off-topic-avdeling så der hadde jeg håpet at alle de/vi som vil snakke "utenom" hadde kunne holdt oss men den gang ei.. Det er kanskje bare å håpe påbedre tider?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/04/2005 :  15:50:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg burde ikke blande meg for det ender alltid verre som regel men=)
sånn jeg ser på forumet så er det veldig seriøst...kanskje noen innlegg som ikke er det..
men det er så utrolig mye å lære av hva de andre kommer med av forslag...snakker av erfaring...
er vel derfor man legger inn et emne oxo....

Gå til toppen av siden

Linda_Carmencita

» VIP

Skrevet - 07/04/2005 :  23:36:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
hm...hva er vitsen med sånn kødde-vip?
Bildene var fine, trodde de var sanna før jeg leste resten under der.. synd...

men lykke til med traveren din:P
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.