hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fantasihester...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Fantasihester...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/04/2005 :  11:30:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Drifa er jo faktisk et islandsk navn, og Silke-Dokka har sikkert et annet navn bak der igjen. Jeg kjenner f.eks. til en som heter Mirakel, men hennes egentlige navn er Ràk frå ett eller annet - og en som heter Stjerna. Husker ikke dennes egentlige navn, men de har islandske navn bak der et sted. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/04/2005 :  11:46:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hun het kun Silke-Dokka, men nå var det en "rar" mann som eide dem :)
Visste ikke at Drifa var et islandsk navn, men det var jo stiligt. Var meningen at jeg skulle få kjøpe Silke-Dokka men jeg ble aldri klok på den mannen :(

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/04/2005 :  12:18:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hehe, det er i så fall ikke veldig vanlig, for jeg mener at for å stå i stamboken/være registrert så -må- de ha et slikt navn, og siden alle "renate dyrleges" islandshester har "vanlige" navn, så skal jeg sette ganske så mye på at det absolutt ikke er sant.

Apropos kopisperren Bente.. Det kommer helt an på hvilken browser du sitter i. Robert har nok bare testet den for IE - for f.eks. browseren jeg sitter i nå, der funker alt som før.
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  08:34:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
og akkurat det med wee=) og sånn er jeg helt enig i:)
*ler*

og når du er 30 år skriver du ikke SKJØNN:FJORDING
det heter jo kjønn da..
til og med små søsknene mine kan skrive det riktig(^^,)

*hehehehe*

*smile*

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  13:03:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
her har vi i allefall ein fantasivip til:

renate dyrlege

bildet av "min hest" er den 4 år gamle hingsten Hermanto her kalt bart. Litt morsomt da att denne personen har lagt inn fleire bilder av "sin bart", men det eine bildet er av den ullsblakke Hermanto og nokre av dei andre bildene er av ein brunblakk fjording. hehe. Har ikkje høyrt om voksne fjordinger som skifter fagre på den måten da. hehe.

Tviler på att denne personen er 30 år da.

Kopi av melding:

<klipp frå vip siden>

litt om hestene mine=)

navn:navigos bart
far:navigos simply
mor:himstens woman
født:2002
rase:fjordhest
skjønn:vallak

navn:townsman robbie
far:townsman domino
mor:forningans donna
født:1999
rase:fjordhest
skjønn:vallak

Opprinnelig postet av Lucinda:

Når dette først er kommet ut så kan jeg si at denne vip- siden "avslørte" jeg ved en tilfeldighet samme dagen den ble laget. Så ikke akkurat den store "trusselen" ved den helt til folk begynte å stille helserelaterte spørsmål til denne "veterinæren". Kan ikke se at det har blitt svart på spørsmål, heldigvis får man si...
Litt komisk er den jo da hun har klart å "kastrere" en flott clydesdale- hingst.......i tillegg til en fjordhingst...

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  20:44:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Syntes det er utrolig teit å lage fantasi vip! Hvis du har sånne fantasier, så kan du vel heller skrive en novelle/historie? Eller lage deg en "egen liten side" hvor du kan skirve all fantasien din.

Bare de ikke tar mine bilder, da blir det bråk
Bentus

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  11:17:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Venninna mi har vært utsatt for at ponnien hennes har blitt lagt ut på en vip.. Vedkommende har vist nok tatt to bilder fra stutteriet som ponnien vokste opp på. Den største tappen var at det ene bilde er moren til ponnien, ikke selve ponnien Venninna mi hadde ikke fått ponnien enda, så hun kontaktet stutteriet som ponnien kommer fra. De ble jo selvfølgelig kjempesure.
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  14:49:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Dette er en ting som har irritert meg også.
Her i Tromsø er hestemiljøet stort, men likevel har man en viss oversikt.
For en tid tilbake dukka det opp to venninner som begge hadde hest / hester oppstallet her i Tromsø.
Gikk ikke så lang tid før gjestebøkene deres ble fulle av innegg fra folk som visste at det de skrev var bare tull.
Den ene jenta hadde tatt bilder fra en Vip jeg allerede hadde vært inne på.
Kjente igjen bildene av en skolehest...
Så jeg gjorde eieren av bildet oppmerksom på dette.
Etter hvert ble enkelte av bildene slettet, det samme ble mange av innleggene i gjestebøkene.

Nå har den ene jenta "flytta" til Oslo.
Sikkert lettere å lyve på seg en ganske spesiell hesterase der nede der forholdene er større.
Den andre vip`en mangler bilder for tiden, tror det ble for mange irriterte reaksjoner.

Jeg synes ikke dette var et dumt tema, og det henger ikke ut folk!
Folk som lyver får tåle å bli konfrontert med dette.
Sånn er det bare.

En annen ting som jeg opplevde, var at min ganske nylig avdøde hest Monsieur Blue, ble "solgt" som netthest.
Det samme gjorde det ene avkommet hans.
Alle bildene var tatt fra min Vip, trenger vel ikke legge til at det var UTEN LOV!

Etter en del meldinger på msg ble bildene sletta, men de som hadde siden syntes visst jeg var vanskelig og frekk...
De kunne ikke fatte hvorfor jeg reagerte.

Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  18:58:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Her i Tromsø er hestemiljøet stort, men likevel har man en viss oversikt.
For en tid tilbake dukka det opp to venninner som begge hadde hest / hester oppstallet her i Tromsø.
Gikk ikke så lang tid før gjestebøkene deres ble fulle av innegg fra folk som visste at det de skrev var bare tull.
Den ene jenta hadde tatt bilder fra en Vip jeg allerede hadde vært inne på.
Kjente igjen bildene av en skolehest...
Så jeg gjorde eieren av bildet oppmerksom på dette.
Etter hvert ble enkelte av bildene slettet, det samme ble mange av innleggene i gjestebøkene.

Nå har den ene jenta "flytta" til Oslo.
Sikkert lettere å lyve på seg en ganske spesiell hesterase der nede der forholdene er større.
Den andre vip`en mangler bilder for tiden, tror det ble for mange irriterte reaksjoner.

Opprinnelig postet av anettex

hehe.. Fatta rimelig fort hvordan VIP du snakket om ja

Therese
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  23:06:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Eikdokka.

Ja vi var mange som var innom der virka det som.
SKjønner ikke hva jentene tenkte på, kunne da heller "saksa" bilder fra utenlandske sider i stede for fra stellerne på den største rideskolen her....

Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  00:12:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
hmm... enig med alle her at sånne fantasi-viper er teite. En ting er jo når man legger ut hvor fantastisk og flink man er og man ser fort at alt bare er tull. Det er verre når folk utgir seg for å være kjente ryttere ol.! Var en sak i vinter her, hvor ei jente utga seg for være landslagsrytter og la ut div. bilder fra wiegaarden også videre. Ikke er det bare brudd på copyright osv, men det er jo å stjele andres navn! Vet det finnes flere av de vipene, og heldigvis blir de fort gjennomskuet;)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/06/2005 :  14:32:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
det blir joo veldig domt, hvis de som eier de fantasihest-bildene på ekte, å må ta kontakt med personene for og si at de må fjærne bildene!

Det er fint at de har fantasier, min gikk jo i oppfyllelse.. Men å lage en VIP og kopiere bildene syns jeg blir for mye.. isåfall kunne de hvert litt mere jord nære drømmer.. Å kanskje ha bilde av yndlingshesten sin, på ridesenteret er jo helt fint, men å skrive det at det er yndlingshesten istede for at man eier den!

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  02:06:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Jeg må innrømme at jeg ler godt når man leser viper som er helt uten mål og mening!

men, er alltid et men:p

om en ponni blanding eller hva som helst blir kalt dixie eller penny eller om hunden heter samme som wendy`s hund så kan dette være tilfelle!

er så mange navn på hester at man kunne jo blitt små rar noen ganger!
er også mange forryttere som lager sider og har fått tillatelse eller har tatt bilder av samme hesten!
kan da kalle den "min" hest når man har den på hel eller halv for iallefall litt "min"

dessuten bør man kunne slette egene viper om man lager en ny!
er mange som har 1 -2 eller 3 viper da bare en er i bruk!
savner litt det når flere sier at den er ikke i bruk mer og at de har laget en ny vip!

dessuten er det viper som ikke har noe her og gjøre også de som er nye eller de som sier tydelig at her er det juks eller lån avbilder uten copyright!

de så kalte "netthest" oppleggene er jo flere kjente spranghester som flere kjenner igjen og det blir litt for dumt noen ganger!
bli medlem og få drømmen oppfyllt *din egen super hest*
hørers nesten ut som en *toy story* eller no!

men en god latter forlenger livet oxo da!
er da ikke nødvendig og bli sur pga det da!
hest er et tema der det er så mye rart at du nesten ikke kan få med deg alt!

*miljøet med det rare i*

litt uten for temat men da det var mounty robert show i spektrum kom det jo en debatt der du kan si din mening og en kort oppsummering av det! *det må sies at jeg ikke var der*

det er 1 mann og 1 hest = de leter kanskje etter og lese hverandres språk!

i salen sitter ca 8000 hestemennesker og hestemennesker har hver sin mening og da er det = 8000 meninger

og da er det også 8000 måter og prøve dette på hjemme!
om man prøver det i det hele tatt!

når noen har oppskriften på hvordan man får til det en som har jobbet med hest i ørti år eller no som funker på alle hester eller ponnier eller eiere eller what ever så si fra da!
for etter som jeg har skjønnt så finnes ikke den oppskriften!

nå ble dette et kjempe langt innlegg med bare masse av alt!
men kl er 2 på natten og jeg er døgnvill av ferie :p
tolk innlegge som du vil!

natta

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

HesteløsHestetøs

» VIP

Skrevet - 28/07/2005 :  13:42:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håi håi for et tema!! Ho ho hoooo har smilt meg bredt gjennom de sidan her. Har ikke vært nok rundt på vip sidan til å skjønne at folk gjør slikt også, bygger seg sin drømmeverden på vip'en sin. Det er jo forsåvidt greit så lenge de ikke stjeler bilder osv... Ikke at jeg skjønner vitsen med å lyge...
Men jeg fortalte engang til min kusine at jeg hadde kjærest og vi pleide å kysse, og det var ikke sant...noe jeg måtte fortelle henne til slutt. *hehe*
Iiiiiihahahahahaa KNEGG KNEGG
Gå til toppen av siden

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  14:53:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Men folk kan fortsatt stjele bilder fra viper, selv om man ikke kan trykke på høyremuseknappen...
Jeg vet hvordan, men jeg har aldri misbrukt det!

Jeg skal ikke si hvordan man gjør det, så alle kan vite det;)
*My mouth is closed*

-Don`t just talk to the horse, listen to the horse- Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.94 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.