hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fantasihester...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Fantasihester...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  15:48:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det går helt fint an å stjele bilder ja, at Robert ikke vil sikre andre enn IE-brukere får være hans problem. Men alle andre browsere får tilgang til bildene uten store om og men. (Den jeg sitter i nå, f.eks, reagerer ikke sperren på i det hele tatt ;-) Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  18:26:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg bruker IE men klarer fint å stjele bilder vist eg ønsker det. På mange måter så den deaktiveringen av høgre musetast har egentleg svært liten virkning.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  18:49:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Når man velger å legge bilder ut på nettet, må man være forberedt på at de blir tilgjengelig for andre. Uansett finnes det måter å ta bildene, så hvis man vil unngå at noen skal ta dem må man rett rett og slett ikke legge de ut. Det er veldig vanskelig å kontrollere det som skjer på internett, man er aldri helt trygge her, for å si det sånn. Tenker ikke så mye over det, sånn må kan regne med.

Hvis du ikke vil noen skal bruke bildene dine, skriv navnet ditt med store bokstaver tvers over bilder ;)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  19:21:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Var hos slektninger i England, og surfet litt på engelske hestesider. Plutselig stoppet jeg ved en profil (det samme som vip her på hestemarked.), hesten der var jo prikk lik min gamle hest!!!!!! Og hvis jeg kikker nøyere etter, ser jeg dette nederst på bildet: Copyright 2003 Mari B. Kleiven, altså MEG!! Det var ikke så veldig digg, og jeg sendte beskjed til hestesida om å fjerne det øyeblikkelig...

Har surfet litt rundt her og bl.a funnet jenter på 10 år som har en egen araberhingst stående i utlandet som er avshingst, konkurransehest osv.... Kanskje er det sant, men hvor sannsynlig er det? Kan de ikke bare si at de går på rideskole og steller en ponni eller noe? Liker ikke folk som lyver....

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  00:36:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hestemarked selger jo våre bilder da som mms !
men de hyler om vi bruker dems bilder i vår vip

lattelig

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Spot_ lover

» VIP

Skrevet - 21/08/2005 :  18:57:51  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jeg syns at det er litt teit, men man må jo få ha en drøm. Men en av de har skrevet msn`en min på msn!!!! Det er no dritt.

Mange som legger meg til og spør åssen det går med Noah, og jeg vet jo ikke hvem det er, men jeg har funnet vipen nå:

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13495

Dette syns jeg er dårlig gjort å gjøre sånn!!!!!!

Klem***************************************
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  21:38:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har opplevd at folk har lagt meg til på msn , hun ene var ikke så hyggelig at det gjorde noe..

Det første hun sa på msn når jeg spurte hvem hun var, var : "Herregud, hesten på bilde ditt er jo drit stygg." og en hau med slike kommentarer. Hyggelig eller hva?

Therese
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  09:00:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
jah.. det er oxo voksene folk som driver sånn! har de ikke no annet å finne på
den shire vipen var bare FALSK! haha! det er lixom mange 16 åringer som har shire det er så si feil mel i posen!

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.