hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke heste rase liker du best?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Hvilke heste rase liker du best?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Chatrine

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2003 :  12:35:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker de fleste hester jeg, hver til sin bruk.

Men noen favoritter har jeg jo da :)

Tinker er jeg veldig glad i, siden jeg har en selv.
Ellers er oldenburger, Dansk varmblod, frieser og shettis, raser jeg ser litt ekstra på !

Mvh Chatrine

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2003 :  14:37:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg har svart her før, men svarer igjen:)
Fjordingen er rasen som står mitt hjerte nærmest, shettisen også. Kaldblodstraveren har også sneket seg inn i mitt hjerte, med sine høye kneløft og smidige gange:) men skulle man stått sentralt og sagt hvilken hest som var best, tror jeg man hadde fått problemer, for sett fra mitt synspunkt er enhver hest best på sin egen måte;)

Miriam og Storm ROCKER!
Gå til toppen av siden

Golden Jaffa Omega

Norway

Skrevet - 07/11/2003 :  17:52:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGolden Jaffa Omega  Svar med kopi av melding
Hei hver sin rase til hvert sitt bruk.
hos mg er d fjording og shetiss som står meg hjertet nermest. dette er fordi fjordingen er en allsidig hest, kan brukes til så og så alt. shettisen på grunn av at den er sjameremde, og så er den veldig sterk i forhold te størelsen sin og så har eg tre fjordinger og ein shettis sjøl
liker også godt kalblodshester.
jaja som sagt hver rase til hvert sitt bruk.
komisk med dei som krangler.

Redigert av spannetuna den 07/11/2003 17:53:08
Gå til toppen av siden

Ingrid Julia

Norway

Skrevet - 16/11/2003 :  01:44:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syns også de fleste raser er fine. Men som sagt, alt til sitt bruk.

Har selv ei tinker hoppe og er kjempe fornøyd med henne, men liker de fleste "store, tunge" rasene som f.eks ardennere, tung døl osv. Nå for tiden rir jeg en en svensk halvblods og digger han kjempe mye Så det er vel ikke bare rase det går på, men personligheten også.

-Ingrid-
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2003 :  11:26:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har falt litt for Oldenbugeren, da jeg liker litt kraftige ridehester. Men som hest på hobbybasis og turridning/kjøring er kaldblodsen favoritten! Og eksteriørmessig er kaldblods, frisier og tungdøl helt nydelige hesteraser!! Gå til toppen av siden

Victoria & Timon

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2003 :  21:54:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoria & Timon  Svar med kopi av melding
Kaspisk hest er den beste, snilleste, søteste hesten noen sinne!!!
Synes jeg i hvertfall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=D Gå til toppen av siden

Fallon_lady

» VIP

Skrevet - 24/11/2003 :  10:25:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå har jeg lest igjennom alle innlegg her, å har lagt merke til at enkelte hesteraser går igjen hele tiden. å mange liker raser, fordi dem er allsidige. er det virkelig ingen som liker New-Forest best? har en egen NF å steller en. for meg er NF drømmerasen! den kan brukes til ALT! min egen hest går fint 1 meter sprang, å går veldig bra dressur! hun er traffikksikker, barnevennlig, innkjørt og superdupersnill!
den jeg steller, hun er verdens roligste hest å ri på! hun er ikke redd for noe!
de er i tillegg veldig fine dyr, den jeg steller, er av den kraftige typen, en sikkelig ponni! mens min egen er av den edle delen av rasen! hun kan minne om en araber, og er akkurat på grensen til hest!
Gå til toppen av siden

Smil_&_vær_glad

» VIP

Skrevet - 05/12/2003 :  13:48:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEI DØLAHEST OG ANDALUSIER ER BEST. FORDI DEM ER HELT VAKRE OG FINE GANGARTER Gå til toppen av siden

LinnRenathe

Skrevet - 05/12/2003 :  19:59:32  Vis profil  Svar med kopi av melding

Liker kjempegodt kaldblods jeg :))
Holder på å kjøpe en nå :)))))
Gå til toppen av siden

Lizzi6666

» VIP

Skrevet - 08/12/2003 :  12:19:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker omtrent alle hester. Hester kan ikke bli dømt ut i fra åssen rase de er. Jeg har selv to fjordinger så jeg liker selvfølgelig fjordinger. De er bare kjempekule og søte. Jeg liker også tunge raser som shire.. De er drit fine. Paso Fino er pgså en hest som er kjempe fin. Liker dem bare sååå godt... Gå til toppen av siden

mamo

» VIP

Skrevet - 09/12/2003 :  12:32:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har en fjording og er veldig fornøyd med det! Tror egentlig jeg liker de hardføre hestetypene best, selv om mange av de varmblodige hestene er finie å se på. Jeg liker å jobbe med arbeidshester, som fjording og døl, får snart en tungdøl også. For meg er det liksom noe spesielt over disse hestene:)

Hilsen mamo
Gå til toppen av siden

alexandra-akademisk

» VIP

Skrevet - 14/12/2003 :  17:11:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lipizzanere er rasen. Vakre og utrolig intelligente hester, som fort blir missoppfattet, dessverre ;(
Tungdøler, islendinger, shirer og PRE er også nydelige raser..
Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2003 :  20:48:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Liker alle jeg
Kaldblods eller varmblods, hest og ponni, edel eller kraftig, renraset eller blandig, travere og galopphester, konkurransehester og kosehester...
Det er da virkelig noe positivt ved alle hesteraser, og alle har mange fantastiske representanter som - der og da - får deg til å føle at de er den ultimate rasen.
Men når alt kommer til alt er det ikke rasen, men den individuelle hesten, som avgjør min preferanse.
Flaks for meg!

Gå til toppen av siden

me0w

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2003 :  03:08:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseme0w  Svar med kopi av melding
jeg er såååå svak for ARABERE men! jeg har jo ei søøt islands hoppe halv for ho er snart 8 år å heter electra! sååå islands hest p arabere ruuler jora (syns æ da) de er jo bare såå søte islands hestene å araberene er såå elegante yee hest er best! klemmz fra stine knegg å electra
Stine Gå til toppen av siden

----

» VIP

Skrevet - 28/12/2003 :  19:14:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ardenner, så klart! Store, tunge, men livlige og spreke. Og søte. "Min" ardenner heter Janice... Ho sødskimlet. Veldig søt!! Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.