hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Form -Ny bildetråd!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Form -Ny bildetråd!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 12

Muzikaa

Skrevet - 16/08/2007 :  17:51:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMuzikaa  Svar med kopi av melding
Torhild og Lopke: Sand er SPENNENDE!!!!! :p Gå til toppen av siden

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2007 :  17:55:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen bilder fra kurs med Trude i vår :) Her hadde vi skikkelig sal også .. Men den er bytta ut

Leter etter penger i manen jeg :D

Den røde hesten.

Har flere, men de er på anna pc Ogog , jeg likte kaldblodsen, jeg ^^
Og, jeg som egentlig ikke liker selve rasen

Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden

Muzikaa

Skrevet - 16/08/2007 :  17:57:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMuzikaa  Svar med kopi av melding
Slenger inn noen bilder av jeg og Couture fra sist trening og:)

Lillegutten holder på å lære seg sjenkelvikning:

En STOR hest med STOR galopp, så skuldrene er ikke bestandig like lett å holde styr på....

Redigert av - Muzikaa den 16/08/2007 18:10:08 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 16/08/2007 :  21:57:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Muzikaa: *sikle litt på hesten din* ;)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Muzikaa

Skrevet - 16/08/2007 :  23:12:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMuzikaa  Svar med kopi av melding
Tihii, han begynner forresten å få litt egne meninger og nå... hehehe Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2007 :  00:16:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
(...)

Så jeg slenger bare inn et par bilder fra NM 2007 og et par av millionen og meg... for av en eller annen grunn har jeg ikke fått tatt bilder av meg selv som rir...

(...)

Opprinnelig postet av Amillion

Men jeg har tatt bilder når du rir.. Har drive-dank-ferie til uka, og tenkte å ta en runde med å sende ut bilder da. Du kan nok vente deg en mail Det var vel fra torsdagen jeg tok bilder fra klassen din. Den dagen var det sol også!

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

contaxgious

» VIP

Skrevet - 19/08/2007 :  22:59:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen nye, noen gamle :)

Litt løsgjørende på slutten av økta :)

haha, yes da lager alle mulige ansikter når jeg rir. Forresten, versade :)

Øket trav

Stygg sits her =/

Ønsker først og fremst kommentarer på hestens form (det er jo det emnet omhandler) og sitsen vet jeg ikke er på topp uansett :)
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2007 :  22:26:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding

Lene

www.stall-hestevold.dk

Redigert av - Lene23 den 21/08/2007 07:37:34 Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 22/08/2007 :  15:07:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Okej folkens...

Bilder fra NM 2007, av Amillion og meg!!
Fotograf er Maja Farup eller bedre kjent som "Spoff"

Jeg takker Amillion for en super sesong selv om den har været noget turbulent i starten. Det blev ingen medalje denne gang, men bare vent til du har fått baby venne... THAn we'll show them what we are made of...

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/08/2007 :  21:28:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utrolig fine bilder!!!! Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 22/08/2007 :  22:50:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Heia Mille-Mus!!!!!
:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 23/08/2007 :  18:40:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
FANTASTISK!!!
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Don_Raul

» VIP

Denmark

Skrevet - 23/08/2007 :  21:56:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Amillion var jo bare helt nydelig :) sukk..
Kjøpte meg spranghest for 1,5år siden. I mai06 sluttet jeg å hoppe og omskolerer nå hesten..
Har hatt mye problemer med tennene hennes(7åring). Men skal nå prøve med gummibitt da jeg har fått tips om at det kan hjelpe med hoderistingen.
Har lest igjennom hele forumet og har sett veldig mye bra ridning.
Første dressurstevnet vårt juni06 gikk til 42% i LC.. Lucy har uvane med å kaste opp hodet og hun var "ekstrem" i den tiden.. To dager etter stevnet løsnet hun og vi fikk MYE skryt av ridelærer...
aug06 red vi klubbmesterskap som endte med 3plass(ca.60%). Var veldig fornøyd etter den helgen, men det gikk så nedover igjen.. 44% på neste stevnet, 53% på stevnet etter der. Så kom vinteren og under et kurs litt før jul brakk jeg armen min og ble satt ut i 1 mnd. Akkurat begynt med oppridning da hesten skadet seg, måtte sy 3 sting, fikk betennelse i såret(ba på hasen) og sto i ca. 2mnd. Da jeg endelig kunne starte opp igjen hadde vi mistet mye tid. Nå i løpet av våren/sommeren har det utviklet seg i rett retning og har nå ridd LB til 56%. Får ikke så veldig god prosent i LB enda da hun er for ustabil i øvelser. Fotfløttning er rett, men formen er ikke på plass.
Legger ved noen bilder(hvis jeg fikk det til) og håper på litt rettledning :)
ps: bildekvaliteten er ikke god, tatt med telefon. Har ei venninne som har en del bilder av oss med kamera...

disse er fra LC hvor jeg ikke krever så altfor mye, tar det mest som oppvarmingsklasse..

Her er også et bilde av besteveninnen min på ponnien sin Amber. De ble Kretsmester07 for troms(ponni) og NNM mester i dressur 07(ponni) :)

~Cecilie&Don Raul~

Gå til toppen av siden

Don_Raul

» VIP

Denmark

Skrevet - 23/08/2007 :  21:57:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
kom ingen bilder i det hele tatt.. Prøver igjen i morgen :)
~Cecilie&Don Raul~

Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 13/06/2008 :  23:49:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Jeg drar opp en gammel tråd og setter inn noen bilder av min kjære "Ompe", som nå er 4 år gammel. Sammenlign gjerne med bildene fra et år siden, syns og kommentér så mye dere orker...

:-) Kari-Anne
Redigert av - Caeles den 13/06/2008 23:54:44 Gå til toppen av siden
Side: av 12 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.98 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.