hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  22:37:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Det er jo sånn at under sprang at man kan legge ut bilder når man hopper, da fant jeg ut at det kunne vært intresant å se bilder fra dressurtreninger eller stevner.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  23:26:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ikke bilde, bare et spørsmål: Har ikke du veldig korte stigbøyler? Ser det spesielt på det midterste bildet, lårene er nesten vannrette. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  23:39:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
lurte på det samme, men turte ikke å spørre :) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  23:50:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Tror ikke det er stigbøylene som er så korte, det ser mer ut som om hun har trukket bena opp når hun muligens driver hesten fremover? Eh, ikke helt godt forklart det der nei...

Men bena virker høyere oppe på siden av hesten i forhold til hvor de er på de andre bildene

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 24/02/2006 23:51:26 Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  09:20:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding

dette er vel det eneste jeg har tror jeg..dårlig bilde i grunn

Gå til toppen av siden

LivJorunn

Skrevet - 25/02/2006 :  11:42:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
kan nokon forklare meg korleis eg kan sette inn bilder her?;) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  12:22:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Liv Jorunn: Det letteste (syns jeg;)) er å laste opp bildene på photobucket for så å kopiere linken med [img ] "adressen"[/ img ]

Litt dårlig forklart men.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/02/2006 :  12:43:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har desverre ingen gode bilder av meg selv når jeg rir dressur. Føler meg litt teit når jeg spør -kan du ta bilder av meg i dag? Men legger nå inn et da. Dårlig det også, bildet ble alt for mørkt + at jeg ble vist stående i galloppen av en eller annen grunn?!?
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  20:25:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg må ri med forholdsvis korte stigbøyler pga skjelettproblemer, rir jeg med lengre stigbøyler er det fare for at kneet svikter når jeg rir lett. Av denne grunn så har jeg også problemer med å gå opp og ned trapper uten å holde meg fast. Dette gjør også at tæra mine peker utover ¨når jeg rir, det er fysisk umulig for meg å få tæra rett forover pga knæra mine. Og på det miderste trekker jeg opp beina for å få litt reaksjon. Hu begynner å bli litt tung og ri, føller jo i midten av mai. Litt rotete forklart dette da men. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  00:19:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Okei, da forstår jeg Wendy-J. Jeg har noe av det samme problemet, dog vites ikke hva som er i veien med meg da, etter mange ganger ut og inn av sykehus osv. Men kneet mitt svikter mer enn gjerne når jeg rir, og det er langt fler enn en gang jeg har hengt halvveis nede i marken etter en heftig galopp ute hvor kneet har funnet på å ta ferie. Jeg har forresten også problemet med at tærne peker rett utover pga. det rett og slett ikke er fysisk mulig å få de slike de egentlig skal være.

Jeg løser det hele ved å ri islending, ikke ri lett og å ri med laange stigbøyler. Man må gjøre det man føler passer best for seg når man har slike problemer :-)
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  11:27:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  11:37:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke bilde, bare et spørsmål: Har ikke du veldig korte stigbøyler? Ser det spesielt på det midterste bildet, lårene er nesten vannrette.

Opprinnelig postet av Formosissima

Ikke at jeg har noe med det ;) : men la også merke til det! legger noen ut dressurbilder, blir jeg jo alltid sittende å se på rytterens sits også!
Fikk litt stolsits så det ut som, typisk sits jeg fikk når jeg red med den ene salen jeg har brukt på aromayo pga. den var for lav bak.
Men flotte bilder selvfølgelig!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  11:59:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Hehe, godt å vite at jeg ikke er den eneste som har det med at kneet svikter. Med meg har de heldigvis funnet ut hva jeg feiler, men jeg har ikke fått diagnose på de for de vet ikke hva de skal skrive i journalen. Det står bare at jeg har ekstremt hypermobile ledd, er plattfot og noe til som jeg ikke klarer skrive og i tillegg har skeiv ryggrad. Men det er plagsomt det når du rir og plutselig svikter kneet og man triller av nesten ikke uten grunn. Men jeg har heldigvis fått beskjed av legen at de eneste måtene jeg har lov å trene på er ridning og svømming. Og jeg skal helst ri mye lett for å styrke muskulaturen. Så for å si det rett ut er det fysisk umulig for meg å ha en perfekt sits...

Hehe, hadde faktisk tenkt litt på å skaffe meg islending når jeg skulle få hest, men så endte jeg opp med denne fjordinghoppa da som ikke alltid gjør det like lett for meg:P.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  12:07:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Ja da så ;)

Det var nok bare noe vi lurte på. Men hesten gikk vertfall veldig fint, med tanke på de problemene du har med kneet ditt.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  13:49:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er dressur på lange tøyler tillatt? *fnise*

Vi har ikke kommet så langt enda, på grunn av dårlig tilgang til instruktør (*host* dårlig tilgang på penger). Men det går stadig fremover.

Kristine & Ibrahim K: Hvorfor rir du han så dypt?

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

inger_jumper

» VIP

Skrevet - 26/02/2006 :  16:25:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil også være med:)
Vi er ikke de flinkeste, men vi liker da å prøve oss litt:)
Men bildet vil ikke være med.... noen som kan si meg hvordan jeg får lagt ut bildet her?
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.