hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Blandings hester
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Blandings hester
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  12:19:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Hei

Lurte bare på om det er mange som har blandings hester, å hvilken blanding de er.
Syns blandingshester kan bli kjempe fine hester. Og mange tøffe blandinger.
Har selv en blanding mellom Tungdøl og Sagya Araber
Han er en stor å flott hest
Ser ut som en kaldblods og har lette bevegelser:)

Fortell litt om din blandingshest og legg ved ett bilde hvis du har

Bilder av Sultan:)

Redigert av - -Sultan den 20/03/2007 12:20:31

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 20/03/2007 :  13:23:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
J..... fin hest du har der! Har en blanding av døl og varmblodstraver på gården for tida. Nydelig hoppe, blir ikke så stor denne her, men lett og fin i det, og proposjonert. Blir en glimerende allrounder.
Gå til toppen av siden

Embliss

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  22:06:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmbliss  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbliss  Svar med kopi av melding
Lekker:D
Embla-en min<3 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 21/03/2007 :  11:28:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Såg ut til å være tung i kroppen med et edelt hode?
Gå til toppen av siden

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2007 :  13:12:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en skikkelig gatemix. Han er blanding mellom Fjording,nordlandshest,kaldblods og islandshest. Han er ett av mange "uhell"! Han er ponni i størrelse og utrolig rampete av seg:)

Bildene kommer ikke opp uansett hvor mye jeg prøver Men det finnes fullt av dem på vipen min.

Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 22/03/2007 :  12:21:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding

Blandings hestene blir som oftest supre brukshester. Bare synd at det er så vannskelig å få registrert de..

Har selv en blanding av dansk varmblods( også reg. som palomino i Danmark) og morgan hest.

Morgan hesten er en forholdsvis "fersk" rase i Norge enda, men jeg håper den tar seg opp etterhvert. Den kan virkelig brukes til alt og jeg er stolt av å eie en "halv" morgan. Har bare positive ting å si om han og har aldri møtt en hest med et så godt lynne. Er drømme hesten for de som vil ha en litt kraftigere araber type hest.

Morgan Kane på beite 06.

Morgan sommern 2006.

Morgan sommern 2006.

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  18:39:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Såg ut til å være tung i kroppen med et edelt hode?

Opprinnelig postet av TORHILD

Kanskje Men han var litt tjukk på bildene da.

Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  18:40:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Blandings hestene blir som oftest supre brukshester. Bare synd at det er så vannskelig å få registrert de..

Har selv en blanding av dansk varmblods( også reg. som palomino i Danmark) og morgan hest.

Morgan hesten er en forholdsvis "fersk" rase i Norge enda, men jeg håper den tar seg opp etterhvert. Den kan virkelig brukes til alt og jeg er stolt av å eie en "halv" morgan. Har bare positive ting å si om han og har aldri møtt en hest med et så godt lynne. Er drømme hesten for de som vil ha en litt kraftigere araber type hest.

Kjempe fin hest da:)

Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  23:50:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Selv har jeg en blanding av døl, trakhener og saddlebred En ganske intressant blanding, hehe. Kroppen til dølahesten, og gemyttet, men når man rir han merker man at det er mye ridehest i han også.

Etter det jeg har forstått meg på har han arvet det beste fra alle rasene.

Nå har han veldig lite musker da, og er litt tynn. Fikk han for 2 uker siden, men vi jobber med å trene han opp. Han er jo nesten ikke brukt.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ?
Redigert av - missixty den 22/03/2007 23:53:26 Gå til toppen av siden

anneks

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  10:34:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideanneks  Svar med kopi av melding
Har en "norsk lunken ridehest"! ;)

Blanding av varmblods ridehest og kaldblodstraver:

Pleier å si at han er dressurhest, men sannheten er vel heller alt-mulig-hest. Akkurat nå er h an mest turhest, men når ridebanen kommer frem fra snøen får vi trene litt igjen.

Failure is not falling down, it is not getting up again
Redigert av - anneks den 23/03/2007 10:36:41 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.