hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - snøspray i stallen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 snøspray i stallen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  18:11:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
heihej

har laget div juleting for å ha i stallen, noe av det har jeg sprayet med snøspray......
det jeg lurer på er om hestene syns det er ubehagelig eller om de kan bli syke. vil jo ikke at hele stallen skal bli syk.. kan hende det var et domt spml, men heller det enn at hestene blir syke....

P.S : de er ikke tiljengelige for at hesten kan spise på de eller noe.....

takker for alle svar.....

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99%

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  18:35:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hvis det ikke står noen advarsel på sprayboksen går det nok bra. Snøspray er jo ofte ment for "små barn", og bør derfor ikke være helseskadelig. Heller ikke for hest.. Å spise den vet jeg derimot ikke så mye om, men så lenge den er utilgjengelig for hestene bør det gå greit. Etter hva jeg husker så lukter den ikke noe heller, iallfall ikke når den er tørr. Tror det skal gå greit Jeg vet bare at det er et mareritt å vaske etterpå. og hadde derfor aldri giddet å ha det. Men det er meg.. *hihi* Litt koselig er det da..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  20:45:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Enig med Spoff! Pynt ivei du, så lenge hstene ikke får tak i pynten - og da tror jeg nok snøspray er ditt minste problem ;) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.