hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvorfor er DU her fortsatt?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hvorfor er DU her fortsatt?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2006 :  00:43:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg husker ikke hvem som skrev det eller hvor jeg leste det, men: "jeg svelger gjerne en kamel, men ikke både til frokost, lunch, middag og kvelds.."

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Godt sagt!

Jeg er her fortsatt fordi jeg liker MIX, syns forumet er det mest oversiktlige og "lettest og pløye seg gjennom"-forumet jeg har vært borti. Er vant til og være her, og flytter ikke pga litt tull (norlendingen og alt det der), fordi mix har skjerpet seg nå, og ting fungerer utmerket=)
Hadde jeg hatt tid og ork til å være på begge forumene hadde jeg det, men det holder med et forum for min del og da velger jeg mix. Har fått det litt oppi halsen det at enkelte fanatiske FH-folk stadig kommer her og lager krangledebatter og reklamere voldsomt. Det får meg til og ta litt avstand til hele FH. Har ingenting at folk er der (enten bare der eller både der og HM), folk kan være hvor de vil for min del og jeg gråter ikke over at mange har flyttet. Men syns alt blir så tåpelig når FH-folk kommer hit for og "spre dritt om mix og godord om fh".
For å sammenligne med hest.no, det er aldri/sjeldent tråder oppe om denne siden, hvor bra den er og alle som "har gått fra mix til hest.no"... FH derimot blir så masete når det hele tiden vinkles inn i krangler og styr, og skal "stjele folk fra mix" og reklamers for alle mulige plasser.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/09/2006 :  01:54:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg er her Renate *vinker ivrig*

Og jeg kommer nok til å bli værende. Har vært laber på aktivitetsfronten en stund, fordi det har vært sommer, jeg er litt på reisefot for tiden (langt hjemmefra :-)), og i det har vært mye uinteressant som har blitt tatt opp en stund, og lite debatter jeg har følt behov for å ta del i, eller kunnskapsnivå til å ta del i. Det har liksom vært litt enten eller :-)

Alle må få lov å være alle steder de vil og diskutere for min del. Så vidt jeg vet er det flere med meg som også leser/skriver på EO forumet. Men det er ikke det samme som at man reklamerer for andre forum, og konsekvent forteller hvor dårlig dette er. Men det er jo bare hyggelig om man ønsker å være deltaker på flere steder. Bare at da syns jeg det er greit om man er nettopp det, deltaker, og ikke så masse annet.

Guro
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2006 :  14:39:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er på begge forumene, og hadde det kommet et eller to til, hadde jeg nok vært der og.
Synes det er litt for lite aktivitet på det nye forumet innimellom.

Jeg er vel ikke av de som har irritert meg så voldsomt over alle "feilene" med mix.
Ergo er jeg ikke spesielt missfornøyd.

Min deltagelse går i rykk og napp.
Litt væravhengig, og avhengig av andre ting som skjer.
Er vel en smule avhengig, og er innom og titter daglig, men poster ikke daglig.

Anette Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 25/09/2006 :  18:09:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er innom her fordi jeg føler Mix er det eneste forumet som man slipper å lese så mye selvskryt og/eller kritikk av andre nettsteder.

Jeg blir uvel av å delta på forum hvor man utpeker seg selv og andre brukere som eksperter ("med tonnevis av erfaring og kunnskap i kofferten" osv.osv.),og til stadighet må poengtere hvor dårlig andre nettsteder er i forhold.
(Bare "fjortiser" og teite spørsmål/useriøse svar osv.osv.)

Den dagen vi litt eldre er "for gode" for å kunne menge oss med de som evt. har mindre erfaring eller år på baken-da er nok på tide å stige ned fra vår høye hest..
Det er sunt at det finnes yngre brukere og ellers folk med ulike bakgrunner og synspunkter.
Derfor liker jeg Mix jeg-en salig blanding av folk i alle aldre og med forskjellig interessefelt og erfaringer.Det gir litt nye impulser og ideer.
Blir det for lite og innsnevret miljø (samme type brukere og hverdag),kan man fort "gå tom" for temaer tror jeg og ikke verken utvikle seg eller bidra med noe nytt selv.
Det er vel ingen overhengende fare for at skal skje her inne..
Det vil dog alltid bli perioder hvor det er stille eller kjedelig.Men sån er vel også hverdagen vår.

Redigert av - xxxx den 25/09/2006 18:15:47 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 25/09/2006 :  20:32:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Signerer In Nancyville sitt innlegg:) Trives på MIXen jeg.

Og hvorfor signere en tråd om hvem som er igjen med "jeg er IKKE her?" blir litt barnslig spør du meg å infiltrere misnøyne overalt sånn. Folk har fått meg seg at FH finns og folk har også fått med seg at en del er misfornøyd. Så slutt å klag, og kom heller tilbake når dere syntes ting har endret seg til det bedre sånn at dere kan ha noe konstruktivt å komme med :)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/09/2006 :  23:31:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Godt skrevet In Nancyville :)

Jeg ble mektig irritert av all nedetiden, alt som ikke virket og til slutt nordlendingssvaret. og det fikk meg til å slenge noen krasse kommentarer mot HM. Men jeg er ikke langsint..og alle fortjener en ny sjanse. Nå har HM og mix fungert veldig bra i lang tid, og jeg synes stemningen her er roligere. Jeg er på FH også, men alltid innom mix først. At robert ikke svarer på spm hver dag, synes jeg er helt forståelig. Om han er innom og svarer litt hver 14. dag eller så, synes jeg man må være fornøyd.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  09:03:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Godt skrevet In Nancyville :)

Jeg ble mektig irritert av all nedetiden, alt som ikke virket og til slutt nordlendingssvaret. og det fikk meg til å slenge noen krasse kommentarer mot HM. Men jeg er ikke langsint..og alle fortjener en ny sjanse. Nå har HM og mix fungert veldig bra i lang tid, og jeg synes stemningen her er roligere. Jeg er på FH også, men alltid innom mix først. At robert ikke svarer på spm hver dag, synes jeg er helt forståelig. Om han er innom og svarer litt hver 14. dag eller så, synes jeg man må være fornøyd.

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

enig
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  19:57:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Jeg er helt enig med Svalgårds-Cheri (og Nancyville forøvrig)! Jeg har absolutt ingenting imot at folk er på flere forum, eller reagerer på de negative sidene ved mixen. Og i starten hadde jeg tenkt å melde meg inn i Forumhest, artig å være både på mixen og der. Er jo så mange flinke folk på begge forumene

Men så har du disse fanatikerene da, som har gjort at jeg har blitt lei av hele Fh! De har gjort at jeg nå boikotter Fh i det stille, ved å bare ikke melde meg inn - driver ikke å slenger dritt eller reklamerer til stadighet for et annet forum der. Greit at vi har diskusjoner, og å prøve å få i stand forbedringer på forumet er jo bare bra, men det får være grenser. Forumet er sikkert flott i seg selv, men da er det bare så synd at det er noen som ikke greier å la vær å skape utrivelig stemning her på mixen for vi som er igjen, og faktisk trives!

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 30/09/2006 :  00:13:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
jeg er på begge steder jeg, og slik vil det fortsette! jeg er også på et par andre forum, som ikke har med hest og gjøre, og finner jeg et par til., så ender jeg vel opp der og...
jeg skjønner ikke helt problemet her.. folk er der de trives, og det må kunne gå ann å holde en ok tone uansett...

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  23:59:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Folk får være der det passer dem best. Jeg syns mix er et bra forum, og jeg vil heller se på det den lyse siden framfor å irritere meg over at det noen ganger går treigt eller at det er for lite aktivitet. Sånn er det bare enkelte ganger

Jeg er her fordi det er gøy å diskutere og høre andres ulike synspunkter.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.